Ca tonul face muzica, asta o stim prea bine. Insa poate ca ar fi momentul sa aflam ca tot tonul face si branduri memorabile.
Cui nu-i este familiar celebrul sunet “Yahooooo!!!” ce insoteste ultra-frecventatul Yahoo Messenger? Sau nu s-a trezit vreodata fredonand scurtul fragment melodic “Always Coca Cola”? Sau n-a vazut instantaneu in fata ochilor logo-ul Intel Inside ascultand cele 5 note muzicale ce insotesc reclamele cunoscutului fabricant de procesoare? Asta se intampla deoarece sunetele sau fragmentele melodice sunt puternice elemente de fixare ce ajuta ca experienta unui consumator cu un produs sa devina memorabila.In cea mai simpla forma a sa, acesta este conceptul de sound branding, identitate audio sau audio logo, cum il mai numesc unii. Branding-ul sonor reprezinta chintesenta valorilor respectivei marci, concentrata intr-un fragment muzical scurt si usor de recunoscut.Scopul unic al brandingului sonor este acela de a usura potentialului client “munca” de a va recunoaste marca.
Citeste mai mult

Citeste articolul pe: Money.ro

Sound branding sau cum sa-mi recunoasca clientii compania

Ca tonul face muzica, asta o stim prea bine. Insa poate ca ar fi momentul sa aflam ca tot tonul face si branduri memorabile.
Cui nu-i este familiar celebrul sunet “Yahooooo!!!” ce insoteste ultra-frecventatul Yahoo Messenger? Sau nu s-a trezit vreodata fredonand scurtul fragment melodic “Always Coca Cola”? Sau n-a vazut instantaneu in fata ochilor logo-ul Intel Inside ascultand cele 5 note muzicale ce insotesc reclamele cunoscutului fabricant de procesoare? Asta se intampla deoarece sunetele sau fragmentele melodice sunt puternice elemente de fixare ce ajuta ca experienta unui consumator cu un produs sa devina memorabila.In cea mai simpla forma a sa, acesta este conceptul de sound branding, identitate audio sau audio logo, cum il mai numesc unii. Branding-ul sonor reprezinta chintesenta valorilor respectivei marci, concentrata intr-un fragment muzical scurt si usor de recunoscut.Scopul unic al brandingului sonor este acela de a usura potentialului client “munca” de a va recunoaste marca.
Citeste mai mult

Citeste articolul pe: Money.ro

Postat de pe data de 30 nov., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 136 ori.

Publica un raspuns