InfoClick, furnizorul serviciului universal al abonatilor de telefonie 118 800, desemnat de ANCOM, anunta ca registrul abonatilor si serviciul de informatii privind abonatii a devenit acum accesibil si pentru cei aproximativ 8 milioane de utilizatori ai retelelor Cosmote, Zapp, RCS&RDS si Atlas Telecom. Numarul este apelabil si din retelele Vodafone, Orange, Romtelecom si UPC.
InfoClick anunta ca 118 800, serviciul universal de informatii privind abonatii, poate fi apelat de oriunde si la orice ora direct de pe telefonul mobil sau fix, din principalele retele cu cel putin 10. 000 de utilizatori fiecare.
Registrul abonatilor ofera cea mai complexa baza de date la nivel national si cuprinde datele de contact ale abonatilor individuali sau companii provenind din toate retelele de telefonie fixa si mobila din Romania si care au fost de acord ca acest date sa fie facute publice. Detaliile de contact ale abonatilor includ numere de telefon din reteaua nationala fixa sau mobila, numere de fax si alte date de identificare precum adresa postala.
Baza de date a serviciului universal de telefonie, actualizata in mod constant, cuprinde date de contact ale abonatilor din cele mai variate domenii, de la cabinete medicale, cinematografe, restaurante, companii de taxi, pana la saloane de infrumusetare, case de traduceri sau hoteluri.
Numarul national scurt 118 800, devenit operational incepand cu 31 octombrie 2009, este in concordanta cu planul national de numerotare din Romania si cu legislatia Europeana implementata in toate statele europene.

Citeste articolul pe: Capital

118 800, disponibil din toate retelele de telefonie fixa si mobila

InfoClick, furnizorul serviciului universal al abonatilor de telefonie 118 800, desemnat de ANCOM, anunta ca registrul abonatilor si serviciul de informatii privind abonatii a devenit acum accesibil si pentru cei aproximativ 8 milioane de utilizatori ai retelelor Cosmote, Zapp, RCS&RDS si Atlas Telecom. Numarul este apelabil si din retelele Vodafone, Orange, Romtelecom si UPC.
InfoClick anunta ca 118 800, serviciul universal de informatii privind abonatii, poate fi apelat de oriunde si la orice ora direct de pe telefonul mobil sau fix, din principalele retele cu cel putin 10. 000 de utilizatori fiecare.
Registrul abonatilor ofera cea mai complexa baza de date la nivel national si cuprinde datele de contact ale abonatilor individuali sau companii provenind din toate retelele de telefonie fixa si mobila din Romania si care au fost de acord ca acest date sa fie facute publice. Detaliile de contact ale abonatilor includ numere de telefon din reteaua nationala fixa sau mobila, numere de fax si alte date de identificare precum adresa postala.
Baza de date a serviciului universal de telefonie, actualizata in mod constant, cuprinde date de contact ale abonatilor din cele mai variate domenii, de la cabinete medicale, cinematografe, restaurante, companii de taxi, pana la saloane de infrumusetare, case de traduceri sau hoteluri.
Numarul national scurt 118 800, devenit operational incepand cu 31 octombrie 2009, este in concordanta cu planul national de numerotare din Romania si cu legislatia Europeana implementata in toate statele europene.

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 67 ori.

Publica un raspuns