Agentia MRM Worldwide Romania, parte a grupului McCann, a anuntat joi lansarea unei noi divizii de e-mail marketing, MRM Conectoo, in parteneriat cu firma Conect Soft. Bogdana Butnar, managing director MRM, spune pentru HotNews.ro-webPR.ro ca rezultatele acestei noi divizii se vor vedea anul viitor si ca anul acesta spera la „un plus de 5% venituri din e-mail marketing”.
UPDATE Bogdan Iordache explica pentru HotNews.ro-webPR.ro ce inseamna pentru Conectoo parteneriatul cu MRM
Potrivit comunicatului:
Clientii agentiei vor beneficia in exclusivitate de serviciul de email marketing Conectoo Enterprise Divizia e deja operationala, Coca-Cola fiind primul client MRM Conectoo Bogdana Butnar: „Incepand cu 2008 cam toata activitatea de CRM s-a mutat pe mediile digitale pentru ca accesul la consumator este mai rapid si putin mai ieftin decat prin mediile clasice. (…) Speram ca in 2011 email marketing sa reprezinte 10% din veniturile MRM”. Bogdan Iordache, general manager Conect Soft: „Colaborarea cu MRM (…) pune in valoare platforma tehnica pe care am dezvoltat-o in ultimii 2 ani si completeaza strategia noastra existenta, ce se axeaza pe clienti mici si medii” Vezi comunicatul aici
Bogdana Butnar pentru HotNews.ro-webPR.ro:
Toata lumea deschide dimineata telefonul si emailul si lucrand tot mai multe programe de CRM (managementul relatiei cu clientii – n.r.) in 2009 ne-am dat seama ca folosirea acestor medii creste in importanta exponential. Principalul motiv este mai ales costul foarte redus si posibilitatea de monitorizare foarte clara a rezultatelor. In plus, criza si degringolada consumatorului cu buzunarul mai gol a convins companiile ca decizia poate fi influentata mai repede si mai puternic atunci cand ofertele sunt targetate si servite direct vs. prin campanii clasice. N-am vrut sa aruncam newlettere enervante in baze de date inchiriate ocazional si mai ales am vrut ca trimiterea si monitorizarea sa fie facute cu maxima corectitudine si respectarea politicilor de anti-SPAM Cred ca rezultatele se vor vedea abia anul viitor insa anul acesta sper sa ajungem la un plus de 5% venituri din activitati de email marketing. Cu totii primim o multime de mesaje nedorite pe email si stim cum te simti cand trebuie sa stergi zeci de mesaje. Ideea cu MRM Conectoo nu este sa mai facem o agentie care trimite milioane de mesaje nesolicitate ci sa incercam sa folosim acest software destept pe care il avem si inteligenta si creativitatea oamenilor din divizie pentru a dezvolta campanii care sa fie interesante si utile. La MRM cred ca vom incheia cu in jur de 600.000 euro. Citeste pe larg declaratiile Bogdanei Butnar pentru HotNews.ro-webPR.ro aici

Citeste articolul pe: Hotnews

Agentia MRM lanseaza o divizie de email marketing. Bogdana Butnar: Toata lumea deschide dimineata telefonul si emailul. Folosirea acestor medii creste in importanta exponential

Agentia MRM Worldwide Romania, parte a grupului McCann, a anuntat joi lansarea unei noi divizii de e-mail marketing, MRM Conectoo, in parteneriat cu firma Conect Soft. Bogdana Butnar, managing director MRM, spune pentru HotNews.ro-webPR.ro ca rezultatele acestei noi divizii se vor vedea anul viitor si ca anul acesta spera la „un plus de 5% venituri din e-mail marketing”.
UPDATE Bogdan Iordache explica pentru HotNews.ro-webPR.ro ce inseamna pentru Conectoo parteneriatul cu MRM
Potrivit comunicatului:
Clientii agentiei vor beneficia in exclusivitate de serviciul de email marketing Conectoo Enterprise Divizia e deja operationala, Coca-Cola fiind primul client MRM Conectoo Bogdana Butnar: „Incepand cu 2008 cam toata activitatea de CRM s-a mutat pe mediile digitale pentru ca accesul la consumator este mai rapid si putin mai ieftin decat prin mediile clasice. (…) Speram ca in 2011 email marketing sa reprezinte 10% din veniturile MRM”. Bogdan Iordache, general manager Conect Soft: „Colaborarea cu MRM (…) pune in valoare platforma tehnica pe care am dezvoltat-o in ultimii 2 ani si completeaza strategia noastra existenta, ce se axeaza pe clienti mici si medii” Vezi comunicatul aici
Bogdana Butnar pentru HotNews.ro-webPR.ro:
Toata lumea deschide dimineata telefonul si emailul si lucrand tot mai multe programe de CRM (managementul relatiei cu clientii – n.r.) in 2009 ne-am dat seama ca folosirea acestor medii creste in importanta exponential. Principalul motiv este mai ales costul foarte redus si posibilitatea de monitorizare foarte clara a rezultatelor. In plus, criza si degringolada consumatorului cu buzunarul mai gol a convins companiile ca decizia poate fi influentata mai repede si mai puternic atunci cand ofertele sunt targetate si servite direct vs. prin campanii clasice. N-am vrut sa aruncam newlettere enervante in baze de date inchiriate ocazional si mai ales am vrut ca trimiterea si monitorizarea sa fie facute cu maxima corectitudine si respectarea politicilor de anti-SPAM Cred ca rezultatele se vor vedea abia anul viitor insa anul acesta sper sa ajungem la un plus de 5% venituri din activitati de email marketing. Cu totii primim o multime de mesaje nedorite pe email si stim cum te simti cand trebuie sa stergi zeci de mesaje. Ideea cu MRM Conectoo nu este sa mai facem o agentie care trimite milioane de mesaje nesolicitate ci sa incercam sa folosim acest software destept pe care il avem si inteligenta si creativitatea oamenilor din divizie pentru a dezvolta campanii care sa fie interesante si utile. La MRM cred ca vom incheia cu in jur de 600.000 euro. Citeste pe larg declaratiile Bogdanei Butnar pentru HotNews.ro-webPR.ro aici

Citeste articolul pe: Hotnews

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 62 ori.

Publica un raspuns