Unicul distribuitor autorizat al Apple la noi sustine ca piata e pregatita pentru produsul anului
Lansat miercuri seara, ora 20.00, ora Romaniei, intr-o conferinta in SUA, noul produs revolutionar al Apple, botezat iPad, se va bucura de succes si in Romania, apreciaza Apcom, unicul distribuitor autorizat al producatorului pe piata locala. Informatiile despre disponibilitatea tabletului oriunde altundeva exceptand SUA raman inca o necunoscuta. Daca sunt interesati de aducerea iPad in oferta proprie, operatorii de pe piata locala au raspuns la unison „no comment”.
Despre lansarea anului in domeniul gadgeturilor, iPad-ul Apple, distribuitorul unic al Apple in Romania, Apcom, mizeaza pe succes si in tara noastra.
„Suntem optimisti in legatura cu succesul iPad in Romania. Foarte multi utilizatori din categoria publicului vizat stiu sa foloseasca si prefera sistemele multi-touch, navigheaza intens pe internet, pentru business sau divertisment, sunt interesati de carti on-line si alte tipuri de continut multimedia. Pe plan international, asistam la un boom al vanzarilor de carti electronice, depasind in unele piete vanzarile celor tiparite, ne asteptam ca aceeasi tendinta de crestere sa se faca simtita si in Romania. Nu in ultimul rand, romanii au inceput sa aprecieze tot mai mult produsele de calitate, elegante, care le ofera o noua experienta, cat mai potrivita propriului stil de viata”, a declarat in exclusivitate pentru „Financiarul” Zsolt Kadar, Marketing Manager Apcom. Despre venirea produsului in Romania nu se stie nimic. „In acest moment, toate detaliile si mecanismele de disponibilitate iPad sunt in lucru, avem informatiile transmise la San Francisco, ce au spus Steve Jobs si ceilalti manageri. Apple a pastrat o mare confidentialitate in jurul acestei lansari, inclusiv cu privire la distributie. Un exemplu concludent, puteti vedea informatii despre tablet numai pe site-ul apple.com, celelalte mari site-uri, pentru Franta, Germania si alte piete importante, inca nu mentioneaza nicio informatie despre iPad”, a mai declarat Kadar. Singura informatie furnizata la lansare este aceea ca dispozitivul va fi disponibil spre sfarsitul lunii martie in SUA si global. Tinand insa cont de faptul ca iPhone-ul a ajuns in Romania pe cand Apple lansa deja a doua versiune – 3G -, mai exact cu un an intarziere, dispozitivul s-ar putea lasa asteptat la noi. Preturi de la 499 de dolari
Apple a anuntat si preturile de retail pentru SUA, respectiv 499 de dolari in varianta cu capacitate de stocare de 16 GB, 599 de dolari cu 32 GB si 699 de dolari la 64 GB, in versiunea cu conectivitate Wi-Fi. Dispozitivul cu conectivitate Wi-fi si 3G va costa, in functie de capacitatea de stocare, 629 de dolari, 729 de dolari, respectiv 829 de dolari si se va lansa in aprilie. Se mai stie ca in SUA iPad-ul va fi disponibil si cu oferta de internet la operatorul AT&T, respectiv abonament lunar de 14,99 dolari si trafic de 250 MB sau la 29,99 dolari cu trafic nelimitat. Intrebati de „Financiarul” daca sunt interesati sa aduca iPad-ul in oferta proprie, toti cei trei operatori care dispun de o retea de date compatibila cu dispozitivul, respectiv Orange, Vodafone si Cosmote, au declarat ca nu comenteaza. Exista si carcotasi
Prezentat de fondatorul companiei drept un produs „magic si revolutionar”, iPad-ul a starnit insa si reactii negative. De la simple sicane precum faptul ca Jobs a omis sa lanseze si niste iPantaloni (iPants in engleza – n.r.), cu buzunare suficient de mari cat sa incapa dispozitivul, pana la acuze din partea Fujitsu si a STMicroelectronics care sustin ca au inregistrat marca iPad din 2003, respectiv 2001 in SUA si UE. Au aparut insa si primele estimari legate de livrari – trei-patru milioane de dispozitive in primul an, opt milioane in 2011 si vanzari de 4,6 miliarde de dolari, echivalentul businessului iPod. Plusuri
design placut, este subtire rezolutia ecranului este de 1024×768 pixeli elementele vizuale imbunatatesc experienta cititului, iar tastatura on-screen este buna procesorul de 1 GHz asigura o viteza de indeplinire a taskurilor rapida, paginile web se incarca repede, aplicatiile pot fi accesate usor
Minusuri
e prea greu (700 de grame) pentru a putea fi tinut intr-o singura mana nu difera prea mult de iPhone nu permite derularea mai multor taskuri in acelasi timp nu are camera foto, nici video, suport flash pentru paginile web, nu poti trimite SMS
Citeste articolul pe: Financiarul
Unicul distribuitor autorizat al Apple la noi sustine ca piata e pregatita pentru produsul anului
Lansat miercuri seara, ora 20.00, ora Romaniei, intr-o conferinta in SUA, noul produs revolutionar al Apple, botezat iPad, se va bucura de succes si in Romania, apreciaza Apcom, unicul distribuitor autorizat al producatorului pe piata locala. Informatiile despre disponibilitatea tabletului oriunde altundeva exceptand SUA raman inca o necunoscuta. Daca sunt interesati de aducerea iPad in oferta proprie, operatorii de pe piata locala au raspuns la unison „no comment”.
Despre lansarea anului in domeniul gadgeturilor, iPad-ul Apple, distribuitorul unic al Apple in Romania, Apcom, mizeaza pe succes si in tara noastra.
„Suntem optimisti in legatura cu succesul iPad in Romania. Foarte multi utilizatori din categoria publicului vizat stiu sa foloseasca si prefera sistemele multi-touch, navigheaza intens pe internet, pentru business sau divertisment, sunt interesati de carti on-line si alte tipuri de continut multimedia. Pe plan international, asistam la un boom al vanzarilor de carti electronice, depasind in unele piete vanzarile celor tiparite, ne asteptam ca aceeasi tendinta de crestere sa se faca simtita si in Romania. Nu in ultimul rand, romanii au inceput sa aprecieze tot mai mult produsele de calitate, elegante, care le ofera o noua experienta, cat mai potrivita propriului stil de viata”, a declarat in exclusivitate pentru „Financiarul” Zsolt Kadar, Marketing Manager Apcom. Despre venirea produsului in Romania nu se stie nimic. „In acest moment, toate detaliile si mecanismele de disponibilitate iPad sunt in lucru, avem informatiile transmise la San Francisco, ce au spus Steve Jobs si ceilalti manageri. Apple a pastrat o mare confidentialitate in jurul acestei lansari, inclusiv cu privire la distributie. Un exemplu concludent, puteti vedea informatii despre tablet numai pe site-ul apple.com, celelalte mari site-uri, pentru Franta, Germania si alte piete importante, inca nu mentioneaza nicio informatie despre iPad”, a mai declarat Kadar. Singura informatie furnizata la lansare este aceea ca dispozitivul va fi disponibil spre sfarsitul lunii martie in SUA si global. Tinand insa cont de faptul ca iPhone-ul a ajuns in Romania pe cand Apple lansa deja a doua versiune – 3G -, mai exact cu un an intarziere, dispozitivul s-ar putea lasa asteptat la noi. Preturi de la 499 de dolari
Apple a anuntat si preturile de retail pentru SUA, respectiv 499 de dolari in varianta cu capacitate de stocare de 16 GB, 599 de dolari cu 32 GB si 699 de dolari la 64 GB, in versiunea cu conectivitate Wi-Fi. Dispozitivul cu conectivitate Wi-fi si 3G va costa, in functie de capacitatea de stocare, 629 de dolari, 729 de dolari, respectiv 829 de dolari si se va lansa in aprilie. Se mai stie ca in SUA iPad-ul va fi disponibil si cu oferta de internet la operatorul AT&T, respectiv abonament lunar de 14,99 dolari si trafic de 250 MB sau la 29,99 dolari cu trafic nelimitat. Intrebati de „Financiarul” daca sunt interesati sa aduca iPad-ul in oferta proprie, toti cei trei operatori care dispun de o retea de date compatibila cu dispozitivul, respectiv Orange, Vodafone si Cosmote, au declarat ca nu comenteaza. Exista si carcotasi
Prezentat de fondatorul companiei drept un produs „magic si revolutionar”, iPad-ul a starnit insa si reactii negative. De la simple sicane precum faptul ca Jobs a omis sa lanseze si niste iPantaloni (iPants in engleza – n.r.), cu buzunare suficient de mari cat sa incapa dispozitivul, pana la acuze din partea Fujitsu si a STMicroelectronics care sustin ca au inregistrat marca iPad din 2003, respectiv 2001 in SUA si UE. Au aparut insa si primele estimari legate de livrari – trei-patru milioane de dispozitive in primul an, opt milioane in 2011 si vanzari de 4,6 miliarde de dolari, echivalentul businessului iPod. Plusuri
design placut, este subtire rezolutia ecranului este de 1024×768 pixeli elementele vizuale imbunatatesc experienta cititului, iar tastatura on-screen este buna procesorul de 1 GHz asigura o viteza de indeplinire a taskurilor rapida, paginile web se incarca repede, aplicatiile pot fi accesate usor
Minusuri
e prea greu (700 de grame) pentru a putea fi tinut intr-o singura mana nu difera prea mult de iPhone nu permite derularea mai multor taskuri in acelasi timp nu are camera foto, nici video, suport flash pentru paginile web, nu poti trimite SMS
Citeste articolul pe: Financiarul