Piata de publicitate online va continua sa scada si in 2010
vanzarile online
Arbo Interactive si F5 X-Media isi disputa primul loc in randul regiilor de publicitate online
, iar competitia in ceea ce priveste in segementul stirilor se va ascuti si mai mult, mai ales in conditiile in care au intrat pe piata si alte regii. In prezent, .
Regia Arbo Interative detinea in luna decembrie a anului trecut o cota de 22,1% din piata de publicitate online, in ceea ce priveste traficul, urmata indeaproape de F5 X-Media, cu o cota de 19,6%, scrie Dragos Stanca pe blogul sau, citand statisticilor SATI, care masoara audienta celor mai importante site-uri din Romania.
Clasamentul in functie de audienta
Regia F5 ocupa primul loc in ceea ce priveste audienta site-urilor, care se exprima prin datele demografice ale utilizatorilor, realizate in urma unui chestionar online, aplicat unui esantion extras luna din baza cu clienti unici.
Universul studiului realizat de SATI, pe care se bazeaza clasamentul realizat in functie de audienta, este de aproximativ cinci milioane de persoane, cu varsta cuprinsa intre 14 si 64 de ani.

Citeste articolul pe: Money.ro

Batalie stransa pe piata de publicitate online in 2010

Piata de publicitate online va continua sa scada si in 2010
vanzarile online
Arbo Interactive si F5 X-Media isi disputa primul loc in randul regiilor de publicitate online
, iar competitia in ceea ce priveste in segementul stirilor se va ascuti si mai mult, mai ales in conditiile in care au intrat pe piata si alte regii. In prezent, .
Regia Arbo Interative detinea in luna decembrie a anului trecut o cota de 22,1% din piata de publicitate online, in ceea ce priveste traficul, urmata indeaproape de F5 X-Media, cu o cota de 19,6%, scrie Dragos Stanca pe blogul sau, citand statisticilor SATI, care masoara audienta celor mai importante site-uri din Romania.
Clasamentul in functie de audienta
Regia F5 ocupa primul loc in ceea ce priveste audienta site-urilor, care se exprima prin datele demografice ale utilizatorilor, realizate in urma unui chestionar online, aplicat unui esantion extras luna din baza cu clienti unici.
Universul studiului realizat de SATI, pe care se bazeaza clasamentul realizat in functie de audienta, este de aproximativ cinci milioane de persoane, cu varsta cuprinsa intre 14 si 64 de ani.

Citeste articolul pe: Money.ro

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 69 ori.

Publica un raspuns