Platforma de socializare Facebook a fost luata cu asalt astazi de mesaje care contin nume de culori. Este vorba despre o campanie de sensibilizare a publicului cu privire la cancerul la san care face un apel catre toate utilizatoarele de Facebook ca acestea sa posteze un mesaj cu culoarea sutienului pe care il poarta. Aceste statusuri i-au intrigat pe utilizatorii de sex masculin si au inceput sa provoace deja reactii in blogosfera straina.
Astazi, femei din lumea intreaga au gasit in inbox pe Facebook urmatorul mesaj:
Se intampla ceva distractiv… posteaza ca status culoarea de la sutien. Doar culoarea, nimic altceva. Si trimite acest mesaj mai departe DOAR femeilor din lista ta, nu si barbatilor. Va fi interesant de vazut daca acest lucru va atrage atentia mai multor oameni asupra cancerului la san. Si va fi distractiv sa vedem cat de mult va dura pana cand barbatii vor incepe sa se intrebe de ce toate fetele si-au trecut la status numele unei culori.
Fenomenul a luat amploare foarte repede, iar pana la ora aceasta platforma de socializare a fost luata cu asalt de astfel de mesaje. Doacamdata nimeni nu stie cine a initiat aceasta campanie.
Dar comentariile pe seama acesteia au inceput deja sa apara, reactiile fiind variate. In timp ce multi bloggeri ridiculizeaza fenomenul spunand ca este o falsa campanie, care nu are nici o legatura cu cancerul la san, altii ii contrazic, spunand ca este o campanie geniala. Acestia din urma argumenteaza prin faptul ca fenomenul a starnit curiozitatea multora si este destul de controversat, astfel incat, in final toata lumea care discuta despre acest act aparent trivial va mentiona si faptul ca are legatura cu cancerul la san, conversatiile ajungand sa fie despre acest subiect.
Intre timp, pe Facebook a aparut deja un grup intitulat „I Really Dont Care What Color Your Bra Is” (Chiar nu-mi pasa care este culoarea sutienului tau), care are deja mai mult de 1,000 de fani.
Tu ce parere ai?

Citeste articolul pe: Hotnews

Campanie pe Facebook: Femeile si-au dezvaluit culoarea sutienului pentru a atrage atentia asupra cancerului la san

Platforma de socializare Facebook a fost luata cu asalt astazi de mesaje care contin nume de culori. Este vorba despre o campanie de sensibilizare a publicului cu privire la cancerul la san care face un apel catre toate utilizatoarele de Facebook ca acestea sa posteze un mesaj cu culoarea sutienului pe care il poarta. Aceste statusuri i-au intrigat pe utilizatorii de sex masculin si au inceput sa provoace deja reactii in blogosfera straina.
Astazi, femei din lumea intreaga au gasit in inbox pe Facebook urmatorul mesaj:
Se intampla ceva distractiv… posteaza ca status culoarea de la sutien. Doar culoarea, nimic altceva. Si trimite acest mesaj mai departe DOAR femeilor din lista ta, nu si barbatilor. Va fi interesant de vazut daca acest lucru va atrage atentia mai multor oameni asupra cancerului la san. Si va fi distractiv sa vedem cat de mult va dura pana cand barbatii vor incepe sa se intrebe de ce toate fetele si-au trecut la status numele unei culori.
Fenomenul a luat amploare foarte repede, iar pana la ora aceasta platforma de socializare a fost luata cu asalt de astfel de mesaje. Doacamdata nimeni nu stie cine a initiat aceasta campanie.
Dar comentariile pe seama acesteia au inceput deja sa apara, reactiile fiind variate. In timp ce multi bloggeri ridiculizeaza fenomenul spunand ca este o falsa campanie, care nu are nici o legatura cu cancerul la san, altii ii contrazic, spunand ca este o campanie geniala. Acestia din urma argumenteaza prin faptul ca fenomenul a starnit curiozitatea multora si este destul de controversat, astfel incat, in final toata lumea care discuta despre acest act aparent trivial va mentiona si faptul ca are legatura cu cancerul la san, conversatiile ajungand sa fie despre acest subiect.
Intre timp, pe Facebook a aparut deja un grup intitulat „I Really Dont Care What Color Your Bra Is” (Chiar nu-mi pasa care este culoarea sutienului tau), care are deja mai mult de 1,000 de fani.
Tu ce parere ai?

Citeste articolul pe: Hotnews

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 485 ori.

Publica un raspuns