MRM Worldwide Romania, compania de comunicare digitala a grupului McCann, a lansat o noua divizie, MRM Conectoo, specializata in servicii de e-mail marketing. Divizia din cadrul McCann a aparut in urma unui parteneriat incheiat cu compania Conect Soft, detinuta de Bogdan Iordache, companie care ofera servicii de newslettering destinate marketerilor web, agentiilor web sau administratorilor siturilor sau afacerilor online.
„Incepand cu 2008 cam toata activitatea de CRM (managementul relatiei cu clientii -n.
r) s-a mutat pe mediile digitale pentru ca accesul la consumator este mai rapid si putin mai ieftin decat prin mediile clasice. La MRM se lucra pe email marketing dar mai putin si usor defocusat cu solutii in franciza asa ca am hotarat sa investim mai mult intr-un domeniu care, facut bine, e generator de rezultate serioase. (…) Avem acum un software performant pe care il putem customiza foarte usor pentru ca e dezvoltat in intregime de aceasta divizie, oameni super pregatiti pentru acest business si speram ca in 2011 email marketing sa reprezinte 10% din revenue MRM”, spune Bogdana Butnar, head of strategy & managing director al MRM Worldwide Romania.
Conectoo ofera suport pentru colectarea emailurilor din offline – promotii, pentru crearea mesajelor, servicii de livrare a mesajelor, de monitorizare si strategii de comunicare.
Printre clientii agentiei MRM Worldwide Romania care in 2009 a avut afaceri de circa 600.000 de euro se numara: Cadbury, Caroli Foods, Coca-Cola, Dedeman, L’Oreal, MasterCard, Microsoft, Nescafe si Vodafone.

Citeste articolul pe: Ziarul Financiar

Compania de comunicare digitala a McCann are o noua divizie specializata in servicii de e-mail marketing

MRM Worldwide Romania, compania de comunicare digitala a grupului McCann, a lansat o noua divizie, MRM Conectoo, specializata in servicii de e-mail marketing. Divizia din cadrul McCann a aparut in urma unui parteneriat incheiat cu compania Conect Soft, detinuta de Bogdan Iordache, companie care ofera servicii de newslettering destinate marketerilor web, agentiilor web sau administratorilor siturilor sau afacerilor online.
„Incepand cu 2008 cam toata activitatea de CRM (managementul relatiei cu clientii -n.
r) s-a mutat pe mediile digitale pentru ca accesul la consumator este mai rapid si putin mai ieftin decat prin mediile clasice. La MRM se lucra pe email marketing dar mai putin si usor defocusat cu solutii in franciza asa ca am hotarat sa investim mai mult intr-un domeniu care, facut bine, e generator de rezultate serioase. (…) Avem acum un software performant pe care il putem customiza foarte usor pentru ca e dezvoltat in intregime de aceasta divizie, oameni super pregatiti pentru acest business si speram ca in 2011 email marketing sa reprezinte 10% din revenue MRM”, spune Bogdana Butnar, head of strategy & managing director al MRM Worldwide Romania.
Conectoo ofera suport pentru colectarea emailurilor din offline – promotii, pentru crearea mesajelor, servicii de livrare a mesajelor, de monitorizare si strategii de comunicare.
Printre clientii agentiei MRM Worldwide Romania care in 2009 a avut afaceri de circa 600.000 de euro se numara: Cadbury, Caroli Foods, Coca-Cola, Dedeman, L’Oreal, MasterCard, Microsoft, Nescafe si Vodafone.

Citeste articolul pe: Ziarul Financiar

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 513 ori.

Publica un raspuns