Cea mai importanta batalie din acest an se va da pe piata de cautare cu ajutorul dispozitivelor mobile, potrivit celui mai recent raport realizat de grupul specializat in tehnologie, media si telecomunicatii (TMT) din cadrul Deloitte.
Pana in 2011, vanzarile de telefoane mobile sunt estimate sa depaseasca vanzarile de calculatoare (mobile si desktop-uri), cu un volum de 400 de milioane de unitati. Utilizatorii vor apela din ce in ce mai des la cautarea pe mobil. Veniturile pe segmentul de cautare de pe terminalele mobile sunt estimate la un nivel modest de 1 – 2 miliarde de dolari, dar pana la sfarsitul anului aceasta functie ar putea intra in randul primelor cinci cele mai populare aplicatii disponibile pe telefoanele smart, pe langa voce, trimitere de mesaje, calendar si navigare pe Internet.
Aceasta evolutie ar putea incuraja producatorii de calculatoare sa isi diversifice activitate cu productia de telefoane mobile. Pana in 2012, livrarile de telefoane smart ar putea depasi pragul de 500 de milioane de unitati. In acelasi an, functia de cautare ar putea genera cea mai mare parte din valoarea pietei de publicitate prin telefonia mobila, de 7,2 miliarde de dolari.
De asemenea, o serie de aspecte ale cautarii pe telefoane mobile s-ar putea dovedi superioare celei traditionale prin calculator, pana la sfarsitul lui 2010. De exemplu, prin actiuni de cautare mobila utilizatorul poate primi nu doar sugestii privind locul poate servi masa sau de unde poate cumpara un cadou, ci si indicatii pas cu pas specifice sistemelor de navigare GPS. Valoarea acestei functii pentru publicitari si furnizori de astfel de servicii va fi foarte importanta.
SURSA: Deloitte

Citeste articolul pe: Capital

Deloitte: Piata de cautare pe mobil va exploda in acest an

Cea mai importanta batalie din acest an se va da pe piata de cautare cu ajutorul dispozitivelor mobile, potrivit celui mai recent raport realizat de grupul specializat in tehnologie, media si telecomunicatii (TMT) din cadrul Deloitte.
Pana in 2011, vanzarile de telefoane mobile sunt estimate sa depaseasca vanzarile de calculatoare (mobile si desktop-uri), cu un volum de 400 de milioane de unitati. Utilizatorii vor apela din ce in ce mai des la cautarea pe mobil. Veniturile pe segmentul de cautare de pe terminalele mobile sunt estimate la un nivel modest de 1 – 2 miliarde de dolari, dar pana la sfarsitul anului aceasta functie ar putea intra in randul primelor cinci cele mai populare aplicatii disponibile pe telefoanele smart, pe langa voce, trimitere de mesaje, calendar si navigare pe Internet.
Aceasta evolutie ar putea incuraja producatorii de calculatoare sa isi diversifice activitate cu productia de telefoane mobile. Pana in 2012, livrarile de telefoane smart ar putea depasi pragul de 500 de milioane de unitati. In acelasi an, functia de cautare ar putea genera cea mai mare parte din valoarea pietei de publicitate prin telefonia mobila, de 7,2 miliarde de dolari.
De asemenea, o serie de aspecte ale cautarii pe telefoane mobile s-ar putea dovedi superioare celei traditionale prin calculator, pana la sfarsitul lui 2010. De exemplu, prin actiuni de cautare mobila utilizatorul poate primi nu doar sugestii privind locul poate servi masa sau de unde poate cumpara un cadou, ci si indicatii pas cu pas specifice sistemelor de navigare GPS. Valoarea acestei functii pentru publicitari si furnizori de astfel de servicii va fi foarte importanta.
SURSA: Deloitte

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 531 ori.

Publica un raspuns