Dragos Gurarosie, fost sef al regiei de vanzari online F5 X-Media (parte a F5 – Realitatea-Catavencu) este, din ianuarie, business director al Metropotam Group, care reuneste companiile Fourhooks, Krogos Software si Knopad Software. Potrivit unui comunicat al grupului, Gurarosie va asigura „identificarea si dezvoltarea oportunitatilor de business pentru cele trei companii din grup, in linie cu strategia pe termen lung si cea pentru anul in curs”.
„Mi-am inceput viata profesionala la PrimaTV, in 2000, unde am crescut de la junior account executive pana la senior account manager si apoi am ajuns sales manager la Radiostar, fostul Uniplus si actualul Magic FM. A urmat o perioada interesanta la National Geographic Channel, intoarcerea la Prima TV ca non spot manager, pentru ca apoi sa ajung new media manager, tot la Prima TV. De aici am plecat la F5 unde am fost director executiv al F5x-media. Asta foarte pe scurt”, afirma Dragos Gurarosie, citat in comunicat.
El a parasit regia de vanzari online a F5 pe 21 decembrie 2009, despartirea fiind una de comun acord, dupa cum au declarat pentru HotNews.ro, la acea vreme, atat Gurarosie, cat si Dragos Stanca, directorul F5.
Prin companiile pe care le detine, Metropotam Group ofera solutii integrate de dezvoltare de software, marketing si comunicare de proiecte online, combinand profesionisti in programare, jurnalism, management de servicii online, strategie si comunicare de brand.
Detalii pe WebPR.ro

Citeste articolul pe: Hotnews

Dragos Gurarosie in echipa de management Metropotam Group, din ianuarie 2010

Dragos Gurarosie, fost sef al regiei de vanzari online F5 X-Media (parte a F5 – Realitatea-Catavencu) este, din ianuarie, business director al Metropotam Group, care reuneste companiile Fourhooks, Krogos Software si Knopad Software. Potrivit unui comunicat al grupului, Gurarosie va asigura „identificarea si dezvoltarea oportunitatilor de business pentru cele trei companii din grup, in linie cu strategia pe termen lung si cea pentru anul in curs”.
„Mi-am inceput viata profesionala la PrimaTV, in 2000, unde am crescut de la junior account executive pana la senior account manager si apoi am ajuns sales manager la Radiostar, fostul Uniplus si actualul Magic FM. A urmat o perioada interesanta la National Geographic Channel, intoarcerea la Prima TV ca non spot manager, pentru ca apoi sa ajung new media manager, tot la Prima TV. De aici am plecat la F5 unde am fost director executiv al F5x-media. Asta foarte pe scurt”, afirma Dragos Gurarosie, citat in comunicat.
El a parasit regia de vanzari online a F5 pe 21 decembrie 2009, despartirea fiind una de comun acord, dupa cum au declarat pentru HotNews.ro, la acea vreme, atat Gurarosie, cat si Dragos Stanca, directorul F5.
Prin companiile pe care le detine, Metropotam Group ofera solutii integrate de dezvoltare de software, marketing si comunicare de proiecte online, combinand profesionisti in programare, jurnalism, management de servicii online, strategie si comunicare de brand.
Detalii pe WebPR.ro

Citeste articolul pe: Hotnews

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 89 ori.

Publica un raspuns