Specialistii in marketing considera ca orice companie care vrea sa se promoveze, trebuie sa-si indrepte din ce in ce mai mult atentia catre platforma YouTube, intrucat tendintele in ceea ce priveste promovarea pe internet sunt din in ce mai accentuate, iar YouTube devine tot mai popular. Astfel, daca vrei sa atragi clienti, trebuie sa te promovezi pe YouTube.
In urma cu exact un an, agentia Saatchi & Saatchi a lansat o campanie de promovare pentru compania T-Mobile, care continea si un clip video, care a devenit un adevarat fenomen pe YouTube: a avut nu mai putin de 20 de milioane de vizualizari.
Acelasi lucru s-a intamplat si cu spotul publicitar inclus in campania celor de la Evian. Spotul a intrat in topul celor mai vizualizate clipuri video de pe YouTube din 2009.
Specialistii portalului entrepreneur.com considera ca deja s-a atins o etapa in care promovarea pe YouTube a unei companii nu trebuie sa lipseasca din absolut nicio strategie de marketing, intrucat cresterea popularitatii site-ului este pe zi ce trece tot mai mare.
Daca faci un spot de promovare a companiei si il pui doar pe site-ul oficial al companiei dar nu il publici si pe YouTube, oamenii nu se vor deranja sa te caute pe internet. Daca esti pe YouTube, atunci ai mai multe sanse ca ei sa te intalneasca, scriu cei de la entrepreneur.com.
Strategia de promovare pe YotuTube este un vector important in procesul de promovare, cu atat mai mult cu cat tendintele pentru 2010 prevad o prezenta tot mai mare in mediul online a companiilor. Youtube pare sa fie mai eficient decat strategia de e-mail marketing, mobile marketing, sau chiar decat promovarea in randul retelelor de socializare.
Un alt avantaj al promovarii pe YouTube, spun cei de la entrepreneur.com, este costul inexistent, un elemenent demn de luat in calcul, mai ales in perioada de criza.
SURSA: entrepreneur.com

Citeste articolul pe: Capital

Esti pe YouTube, deci existi!

Specialistii in marketing considera ca orice companie care vrea sa se promoveze, trebuie sa-si indrepte din ce in ce mai mult atentia catre platforma YouTube, intrucat tendintele in ceea ce priveste promovarea pe internet sunt din in ce mai accentuate, iar YouTube devine tot mai popular. Astfel, daca vrei sa atragi clienti, trebuie sa te promovezi pe YouTube.
In urma cu exact un an, agentia Saatchi & Saatchi a lansat o campanie de promovare pentru compania T-Mobile, care continea si un clip video, care a devenit un adevarat fenomen pe YouTube: a avut nu mai putin de 20 de milioane de vizualizari.
Acelasi lucru s-a intamplat si cu spotul publicitar inclus in campania celor de la Evian. Spotul a intrat in topul celor mai vizualizate clipuri video de pe YouTube din 2009.
Specialistii portalului entrepreneur.com considera ca deja s-a atins o etapa in care promovarea pe YouTube a unei companii nu trebuie sa lipseasca din absolut nicio strategie de marketing, intrucat cresterea popularitatii site-ului este pe zi ce trece tot mai mare.
Daca faci un spot de promovare a companiei si il pui doar pe site-ul oficial al companiei dar nu il publici si pe YouTube, oamenii nu se vor deranja sa te caute pe internet. Daca esti pe YouTube, atunci ai mai multe sanse ca ei sa te intalneasca, scriu cei de la entrepreneur.com.
Strategia de promovare pe YotuTube este un vector important in procesul de promovare, cu atat mai mult cu cat tendintele pentru 2010 prevad o prezenta tot mai mare in mediul online a companiilor. Youtube pare sa fie mai eficient decat strategia de e-mail marketing, mobile marketing, sau chiar decat promovarea in randul retelelor de socializare.
Un alt avantaj al promovarii pe YouTube, spun cei de la entrepreneur.com, este costul inexistent, un elemenent demn de luat in calcul, mai ales in perioada de criza.
SURSA: entrepreneur.com

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 477 ori.

Publica un raspuns