Franta ar putea introduce taxe pe veniturile din publicitatea pe internet, domeniu dominat de giganti precum Google, MSN si Yahoo, urmand sa utilizeze banii stransi pentru a sprijini activitatile creative care au fost afectate de revolutia digitala, potrivit ziarului Liberation. Prupunerea a fost adusa in discutie in urma unui sondaj efectuat la cererea guvernului si reprezinta o noua provocare adusa de Franta atitudinii „la liber” cu care este privit continutul pe internet. Taxa ar fi perceputa si daca operatorul serviciilor de publicitate online ar avea sediul in afara Frantei, atata timp cat utilizatorul care acceseaza reclamele sau linkurile sponsorizate este in tara, potrivit publicatiei.

Citeste articolul pe: Ziarul Financiar

Franta ar putea taxa publicitatea online

Franta ar putea introduce taxe pe veniturile din publicitatea pe internet, domeniu dominat de giganti precum Google, MSN si Yahoo, urmand sa utilizeze banii stransi pentru a sprijini activitatile creative care au fost afectate de revolutia digitala, potrivit ziarului Liberation. Prupunerea a fost adusa in discutie in urma unui sondaj efectuat la cererea guvernului si reprezinta o noua provocare adusa de Franta atitudinii „la liber” cu care este privit continutul pe internet. Taxa ar fi perceputa si daca operatorul serviciilor de publicitate online ar avea sediul in afara Frantei, atata timp cat utilizatorul care acceseaza reclamele sau linkurile sponsorizate este in tara, potrivit publicatiei.

Citeste articolul pe: Ziarul Financiar

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 92 ori.

Publica un raspuns