Filiala locala a producatorului rus de soft­ware de securitate Kaspersky Lab est­i­mea­za ca 5% din vanzarile com­pa­ni­ei de anul viitor vor fi obtinute prin ma­gazinul on-line propriu. Compania si-a relansat pagina web www.kaspersky.ro, care conti­ne informatii despre produsele destinate utilizatorilor casnici si companii, dar si un magazin on-line propriu. Magazinul on-line foloseste platforma eCommerce dez­vol­tata de Avangate, divizie a GECAD ePayment International. Kaspersky Lab Romania estimeaza pentru anul acesta o cota de piata de 20%-25%, dupa ce la inceputul anului tinta era de 30 de pro­cen­te, potrivit lui Teodor Cimpoesu, Ma­na­ging Director al diviziei locale.

Citeste articolul pe: Financiarul

Kaspersky vrea vanzari de 5% din on-line

Filiala locala a producatorului rus de soft­ware de securitate Kaspersky Lab est­i­mea­za ca 5% din vanzarile com­pa­ni­ei de anul viitor vor fi obtinute prin ma­gazinul on-line propriu. Compania si-a relansat pagina web www.kaspersky.ro, care conti­ne informatii despre produsele destinate utilizatorilor casnici si companii, dar si un magazin on-line propriu. Magazinul on-line foloseste platforma eCommerce dez­vol­tata de Avangate, divizie a GECAD ePayment International. Kaspersky Lab Romania estimeaza pentru anul acesta o cota de piata de 20%-25%, dupa ce la inceputul anului tinta era de 30 de pro­cen­te, potrivit lui Teodor Cimpoesu, Ma­na­ging Director al diviziei locale.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 80 ori.

Publica un raspuns