Cotidianul New York Times, care saptamana aceasta a anuntat ca incepand din 2011 va introduce plata pentru accesul extins al utilizatorilor la continutul site-ului, apreciaza ca modelul luat in considerare pentru aplicarea acestei decizii ar putea duce chiar la o crestere a performantei pe segmentul de publicitate, dupa cum a declarat reprezentanti ai companiei intr-un dialog cu cititorii.
Janet L. Robinson, presedinte si CEO al New York Times, si Martin Nisenholtz, vicepresedinte pentru operatiuni digitale, au vorbit despre modul cum va aplica institutia de presa decizia ca utilizatorii sa plateasca pentru acces la tot continutul online al publicatiei, din momentul in care ating un numar limita de articole accesate gratuit, in fiecare luna.
Ziarul a mai aplicat in trecut un sistem, TimesSelect, prin care cititorii online plateau pentru a avea acces la arhive si la materialele de opinie, renuntand la acesta in 2007.
Potrivit celor doi:
Singurii care vor avea acces gratuit la continutul online, cand sistemul va fi introdus in 2011, vor fi abonatii care primesc ziarul acasa. Noul model difera de TimesSelect prin faptul ca sistemul va fi introdus pentru intregul site, nu numai pentru arhive sau editoriale. TimesSelect atinsese 227.000 de abonati platitori, dar s-a renuntat la acel sistem deoarece la acea vreme motoarele de cautare erau un factor ce castiga in importanta, iar piata de publicitate era mai solida. Ziarul dezvolta un set de instrumente, precum personalizarea continutului, pentru a intari identitatea NYTimes.com. NY Times a invatat mult din modelul precedent de plata, TimesSelect, inclusiv ca oamenii vor plati pentru continut online, indeosebi pentru continutul de calitate al acestui ziar. Dupa renuntarea la TimesSelect, tehnologiile si instrumentele s-au imbunatatit considerabil (…) Clientii companiei sunt pregatiti pentru acest nou model. Servicii precum iTunes au deschis calea pentru plata continutului digital. Am analizat cu atentie impactul pe care acest model de plata il va avea asupra numarului de cititori si asupra veniturilor din publicitate si credem ca este suficient de flexibil pentru a mentine si chiar pentru a imbunatati veniturile din publicitate pe masura ce va creste numarul de abonati. Vezi raspunsurile complete aici (en.)

Citeste articolul pe: Hotnews

New York Times: Sistemul de plata pentru continutul online al publicatiei ar putea creste performanta in materie de publicitate

Cotidianul New York Times, care saptamana aceasta a anuntat ca incepand din 2011 va introduce plata pentru accesul extins al utilizatorilor la continutul site-ului, apreciaza ca modelul luat in considerare pentru aplicarea acestei decizii ar putea duce chiar la o crestere a performantei pe segmentul de publicitate, dupa cum a declarat reprezentanti ai companiei intr-un dialog cu cititorii.
Janet L. Robinson, presedinte si CEO al New York Times, si Martin Nisenholtz, vicepresedinte pentru operatiuni digitale, au vorbit despre modul cum va aplica institutia de presa decizia ca utilizatorii sa plateasca pentru acces la tot continutul online al publicatiei, din momentul in care ating un numar limita de articole accesate gratuit, in fiecare luna.
Ziarul a mai aplicat in trecut un sistem, TimesSelect, prin care cititorii online plateau pentru a avea acces la arhive si la materialele de opinie, renuntand la acesta in 2007.
Potrivit celor doi:
Singurii care vor avea acces gratuit la continutul online, cand sistemul va fi introdus in 2011, vor fi abonatii care primesc ziarul acasa. Noul model difera de TimesSelect prin faptul ca sistemul va fi introdus pentru intregul site, nu numai pentru arhive sau editoriale. TimesSelect atinsese 227.000 de abonati platitori, dar s-a renuntat la acel sistem deoarece la acea vreme motoarele de cautare erau un factor ce castiga in importanta, iar piata de publicitate era mai solida. Ziarul dezvolta un set de instrumente, precum personalizarea continutului, pentru a intari identitatea NYTimes.com. NY Times a invatat mult din modelul precedent de plata, TimesSelect, inclusiv ca oamenii vor plati pentru continut online, indeosebi pentru continutul de calitate al acestui ziar. Dupa renuntarea la TimesSelect, tehnologiile si instrumentele s-au imbunatatit considerabil (…) Clientii companiei sunt pregatiti pentru acest nou model. Servicii precum iTunes au deschis calea pentru plata continutului digital. Am analizat cu atentie impactul pe care acest model de plata il va avea asupra numarului de cititori si asupra veniturilor din publicitate si credem ca este suficient de flexibil pentru a mentine si chiar pentru a imbunatati veniturile din publicitate pe masura ce va creste numarul de abonati. Vezi raspunsurile complete aici (en.)

Citeste articolul pe: Hotnews

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 443 ori.

Publica un raspuns