Gama de televizoare BRAVIA 2010, anuntata de Sony la CES 2010, Las Vegas, va schimba modul de vizionare a programelor la televizor. Utilizatorii pot pasi intr-o calatorie 3D incredibila, se pot conecta la o lume plina de divertisment online, bucurandu-se de frumusetea imaginilor similare cu cele de pe ecranele cinematografice.
Noua serie BRAVIA dispune pentru prima data de inovatorul concept de design Monolith, ce promoveaza un stil functional minimalist pentru a integra perfect televizorul in spatiul caminului modern. Conceptul design-ului Monolith a fost extins catre intreaga serie de produse de divertisment pentru acasa, lansate de Sony in 2010. In acest sens, noile televizoare BRAVIA, playere-ele Blu-ray si sistemele Home Cinema sunt create pentru a oferi utilizatorului o experienta de vizionare completa, unica.
Pentru Sony, momentul IPTV (televiziunea prin Internet Protocol) a sosit. Cu ajutorului unui noul model de televizor precum NX800, utilizatorii se pot conecta foarte usor la Internet prin Wi-Fi si explora o mare varietate de continut si de servicii din poprria sufragerie.
Prin serviciul de accesare a clipurilor video online direct de pe BRAVIA pot fi urmarite programele care au fost ratate. Serviciul „catch-up TV” reprezinta una din tendintele europene in crestere, ce inlatura disputele din familie asupra telecomenzii, permitand telespectatorilor sa se bucure de reluarile emisiunilor preferate, la momentul dorit de acestia. De asemenea, utilizatorul poate alege clipuri video gratuite, de pe site-uri de partajare a continutului, precum YouTube, Dailymotion si altele.
Alte servicii online includ widget-uri la indemana, pe ecran, prin care se pot descarca actualizari in timp real de pe site-uri precum Twitter, Flickr, Facebook si altele.
Noile televizoare BRAVIA, precum modelul LX900, sunt printre primele ce beneficiaza de noua caracteristica inovatoare de la Sony: tehnologia 3D Full HD, ce utilizeaza rata de afisare de 200Hz impreuna cu tehnologia ochelarilor activi stereoscopici, pentru a crea sentimentul de adancime realista incredibila si imagini 3D graitoare.
Noile televizoare LCD BRAVIA aduc mai aproape de utilizatori frumusetea si detaliile incredibile ale ecranului de cinema. Tehnologia avansata Motionflow 200Hz PRO cu functia de reducere a neclaritatii imaginii reda de patru ori mai multe imagini frumoase decat tehnologia obisnuita 50Hz, pentru o actiune mai reala, utilizand iluminarea din spate, intermitenta.
Noile televizoare BRAVIA, precum modelul HX900, utilizeaza ecrane special create cu paneluri optimizate si cea mai nou tehnologie de iluminare cu LED, din spate, pentru o intensitate sporita a culorii si pentru un contrast impresionant. Pentru accesul facil la canalele TV digitale, televizoarele dispun de tunere TV integrate.
Senzorul inteligent de detectare a prezentei, disponibil la modelul LX900, recunoaste utilizatorul din fata televizorului. Va diminua intensitatea imaginii sau o va opri difuarea acesteia in intregime, daca nu se afla nimeni in fata televizorului, va anunta copiii daca se afla prea aproape de ecran si va optimiza performantele sunetului si al imaginilor, indiferent de locul in care va aflati in camera. Senzorul are capacitatea de a recunoaste stilurile de vizionare ale utilizatorului si de a recomanda programe de urmarit.
Senzorul de ambient va detecta automat luminozitatea si va uniformiza culoarea luminii de ambient pentru ca imaginile redate sa fie ajustate la o calitate optima, cu minimum de efort si de consum de energie.
„Noua serie de televizoare BRAVIA ofera o experienta de divertisment pentru acasa minunata,” declara Hiroshi Sakamoto, Vice President, TV Marketing Europe. Am combinat tehnologii noi uimitoare, precum 3D Full HD, cu un concept inovator de design – Monolith, si cu un acces rapid la un intreg univers de continut online. Seria de produse 2010 pentru divertisment pentru acasa vor redefini modalitatea in care utilizatorul percepe divertismentul din sufragerie. Mai mult, prin crearea celor patru noi serii de BRAVIA – Signature, Cinematic, Presence si Essential – punem la dispozitia utilizatorolor televizoare si tehnologii care se potrivesc perfect nevoilor de divertisment”.

Citeste articolul pe: Agora News

Noile televizoare BRAVIA redefinesc experienta de vizionare

Gama de televizoare BRAVIA 2010, anuntata de Sony la CES 2010, Las Vegas, va schimba modul de vizionare a programelor la televizor. Utilizatorii pot pasi intr-o calatorie 3D incredibila, se pot conecta la o lume plina de divertisment online, bucurandu-se de frumusetea imaginilor similare cu cele de pe ecranele cinematografice.
Noua serie BRAVIA dispune pentru prima data de inovatorul concept de design Monolith, ce promoveaza un stil functional minimalist pentru a integra perfect televizorul in spatiul caminului modern. Conceptul design-ului Monolith a fost extins catre intreaga serie de produse de divertisment pentru acasa, lansate de Sony in 2010. In acest sens, noile televizoare BRAVIA, playere-ele Blu-ray si sistemele Home Cinema sunt create pentru a oferi utilizatorului o experienta de vizionare completa, unica.
Pentru Sony, momentul IPTV (televiziunea prin Internet Protocol) a sosit. Cu ajutorului unui noul model de televizor precum NX800, utilizatorii se pot conecta foarte usor la Internet prin Wi-Fi si explora o mare varietate de continut si de servicii din poprria sufragerie.
Prin serviciul de accesare a clipurilor video online direct de pe BRAVIA pot fi urmarite programele care au fost ratate. Serviciul „catch-up TV” reprezinta una din tendintele europene in crestere, ce inlatura disputele din familie asupra telecomenzii, permitand telespectatorilor sa se bucure de reluarile emisiunilor preferate, la momentul dorit de acestia. De asemenea, utilizatorul poate alege clipuri video gratuite, de pe site-uri de partajare a continutului, precum YouTube, Dailymotion si altele.
Alte servicii online includ widget-uri la indemana, pe ecran, prin care se pot descarca actualizari in timp real de pe site-uri precum Twitter, Flickr, Facebook si altele.
Noile televizoare BRAVIA, precum modelul LX900, sunt printre primele ce beneficiaza de noua caracteristica inovatoare de la Sony: tehnologia 3D Full HD, ce utilizeaza rata de afisare de 200Hz impreuna cu tehnologia ochelarilor activi stereoscopici, pentru a crea sentimentul de adancime realista incredibila si imagini 3D graitoare.
Noile televizoare LCD BRAVIA aduc mai aproape de utilizatori frumusetea si detaliile incredibile ale ecranului de cinema. Tehnologia avansata Motionflow 200Hz PRO cu functia de reducere a neclaritatii imaginii reda de patru ori mai multe imagini frumoase decat tehnologia obisnuita 50Hz, pentru o actiune mai reala, utilizand iluminarea din spate, intermitenta.
Noile televizoare BRAVIA, precum modelul HX900, utilizeaza ecrane special create cu paneluri optimizate si cea mai nou tehnologie de iluminare cu LED, din spate, pentru o intensitate sporita a culorii si pentru un contrast impresionant. Pentru accesul facil la canalele TV digitale, televizoarele dispun de tunere TV integrate.
Senzorul inteligent de detectare a prezentei, disponibil la modelul LX900, recunoaste utilizatorul din fata televizorului. Va diminua intensitatea imaginii sau o va opri difuarea acesteia in intregime, daca nu se afla nimeni in fata televizorului, va anunta copiii daca se afla prea aproape de ecran si va optimiza performantele sunetului si al imaginilor, indiferent de locul in care va aflati in camera. Senzorul are capacitatea de a recunoaste stilurile de vizionare ale utilizatorului si de a recomanda programe de urmarit.
Senzorul de ambient va detecta automat luminozitatea si va uniformiza culoarea luminii de ambient pentru ca imaginile redate sa fie ajustate la o calitate optima, cu minimum de efort si de consum de energie.
„Noua serie de televizoare BRAVIA ofera o experienta de divertisment pentru acasa minunata,” declara Hiroshi Sakamoto, Vice President, TV Marketing Europe. Am combinat tehnologii noi uimitoare, precum 3D Full HD, cu un concept inovator de design – Monolith, si cu un acces rapid la un intreg univers de continut online. Seria de produse 2010 pentru divertisment pentru acasa vor redefini modalitatea in care utilizatorul percepe divertismentul din sufragerie. Mai mult, prin crearea celor patru noi serii de BRAVIA – Signature, Cinematic, Presence si Essential – punem la dispozitia utilizatorolor televizoare si tehnologii care se potrivesc perfect nevoilor de divertisment”.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 494 ori.

Publica un raspuns