OMD Worldwide, agentia full-service apartinand Omnicom Media Group a obtinut, din partea revista Adweek, titlul de “Agentia globala de media a anului” in 2009.
Criteriile care au stat la baza acestei alegeri au fost calitatea superioara a serviciilor oferite clientilor, iscusinta cu care agentia a reusit sa atraga noi segmente de business intr-un an puternic afectat de crisa economica si statutul de partener de afaceri de incredere pe care agentia si l-a asumat fata de clientii sai, potrivit revistei Adweek
OMD Worldwide se afla la a doua distinctie consecutiva, dupa ce a castigat titlul si in 2008.
Citeste articolul pe: Financiarul
OMD Worldwide, agentia full-service apartinand Omnicom Media Group a obtinut, din partea revista Adweek, titlul de “Agentia globala de media a anului” in 2009.
Criteriile care au stat la baza acestei alegeri au fost calitatea superioara a serviciilor oferite clientilor, iscusinta cu care agentia a reusit sa atraga noi segmente de business intr-un an puternic afectat de crisa economica si statutul de partener de afaceri de incredere pe care agentia si l-a asumat fata de clientii sai, potrivit revistei Adweek
OMD Worldwide se afla la a doua distinctie consecutiva, dupa ce a castigat titlul si in 2008.
Citeste articolul pe: Financiarul