Unul dintre cele mai disputate conturi media de pe piata, cel al Vodafone trece de la 1 februarie la OMD, dupa ce in ultimul deceniu a fost gestionat de Bogdan Enoiu de la McCann Erickson.
Contul de media, a carei valoare depaseste 10 milioane de euro, este unul dintre cele mai ravnite din piata si a fost subiectul unor intregi batalii intre principalele grupuri de media, dar Bogdan Enoiu a iesit intotdeauna castigator. Acum, Cristian Mucichescu, seful de la OMD va deveni unul dintre cei mai cautati executivi din advertising.
Agentia de media face parte din portofoliul Omnicom Media Group Romania (OMG Romania), la randul sau o entitate 100% Omnicom Group.
„Doresc sa multumesc echipei de Media a McCann Erickson, partenerul nostru de incredere pe parcursul ultimilor 12 ani, pentru profesionalismul si implicarea cu care ne-au sustinut. Impreuna, am inovat si am reusit sa cream un model de leadership pe piata locala si sa aducem brandul Vodafone cat mai aproape de romani”, a spus Marco Kind, Chief Marketing Officer, Vodafone Romania.
OMG a castigat anul trecut contul international de media al operatorului de telefonie mobila Vodafone, in valoare de 800 mil. lire sterline, agentia fiind aleasa in urma unui pitch la care a participat si grupul WPP
Vodafone Romania va continua sa colaboreze cu agentia McCann Erickson pentru serviciile de creatie publicitara.

Citeste articolul pe: Ziarul Financiar

OMD preia de la 1 februarie contul de media al Vodafone, care depaseste 10 mil. euro

Unul dintre cele mai disputate conturi media de pe piata, cel al Vodafone trece de la 1 februarie la OMD, dupa ce in ultimul deceniu a fost gestionat de Bogdan Enoiu de la McCann Erickson.
Contul de media, a carei valoare depaseste 10 milioane de euro, este unul dintre cele mai ravnite din piata si a fost subiectul unor intregi batalii intre principalele grupuri de media, dar Bogdan Enoiu a iesit intotdeauna castigator. Acum, Cristian Mucichescu, seful de la OMD va deveni unul dintre cei mai cautati executivi din advertising.
Agentia de media face parte din portofoliul Omnicom Media Group Romania (OMG Romania), la randul sau o entitate 100% Omnicom Group.
„Doresc sa multumesc echipei de Media a McCann Erickson, partenerul nostru de incredere pe parcursul ultimilor 12 ani, pentru profesionalismul si implicarea cu care ne-au sustinut. Impreuna, am inovat si am reusit sa cream un model de leadership pe piata locala si sa aducem brandul Vodafone cat mai aproape de romani”, a spus Marco Kind, Chief Marketing Officer, Vodafone Romania.
OMG a castigat anul trecut contul international de media al operatorului de telefonie mobila Vodafone, in valoare de 800 mil. lire sterline, agentia fiind aleasa in urma unui pitch la care a participat si grupul WPP
Vodafone Romania va continua sa colaboreze cu agentia McCann Erickson pentru serviciile de creatie publicitara.

Citeste articolul pe: Ziarul Financiar

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 474 ori.

Publica un raspuns