VISA, pentru ca a bugetat, impreuna cu bancile membre din Romania, peste un milion de euro pentru trei campanii de informare, care se deruleaza in perioada octombrie 2009-septembrie 2010 si au ca scop stimularea platilor cu cardul. Catalin Cretu, directorul general al VISA Europe pentru Romania, a precizat ca VISA va promova aceste campanii prin intermediul canalelor de print, online si outdoor si nu va apela la posturile tv. La inceputul anului, VISA Europe a lansat o noua campanie, care urmareste cresterea nivelului de informare a romanilor despre beneficiile platilor cu cardul care se va derula pe parcursul intregului an. In Romania, exista in prezent 27 de banci membre ale VISA Europe, dintre care 13 pot sa instaleze terminale POS.
COSMOTE, pentru lansarea celei de-a doua editii a programului de responsabilitate sociala „Mesaje de iubire“. Ca parte a campaniei, COSMOTE Romania va oferi o parte din veniturile obtinute in urma SMS-urilor trimise de clientii sai in noaptea de Anul Nou catre organizatii non-profit si caritabile. In urma primei editii, COSMOTE Romania a oferit cate 15.000 de euro catre organizatiile non-profit Salvati Copiii Romania, Telefonul Copilului si Fundatia Hospice Casa Sperantei. Prin aceasta sustinere, cele trei fundatii au dezvoltat si continuat in 2009 cateva dintre proiectele lor.
UNIVERSITATEA BABES-BOLYAI, pentru ca, impreuna cu producatorul autohton de solutii de securitate BitDefender, organizeaza, la Cluj-Napoca, evenimentul „Ziua Robotilor Inteligenti“. Anul acesta, competitia va reuni 18 echipe de studenti in anul al III-lea la Facultatea de Matematica – Informatica. Echipamentele folosite de studenti pentru concurs au o valoare de aproximativ 80.000 de lei si au fost achizi­tio­nate din banii obtinuti de la Ministerul Educatiei in urma unor granturi de cercetare. La finalul competitiei, BitDefender va premia studentii cu componente IT si software cu licenta.

Citeste articolul pe: Capital

OSKAR

VISA, pentru ca a bugetat, impreuna cu bancile membre din Romania, peste un milion de euro pentru trei campanii de informare, care se deruleaza in perioada octombrie 2009-septembrie 2010 si au ca scop stimularea platilor cu cardul. Catalin Cretu, directorul general al VISA Europe pentru Romania, a precizat ca VISA va promova aceste campanii prin intermediul canalelor de print, online si outdoor si nu va apela la posturile tv. La inceputul anului, VISA Europe a lansat o noua campanie, care urmareste cresterea nivelului de informare a romanilor despre beneficiile platilor cu cardul care se va derula pe parcursul intregului an. In Romania, exista in prezent 27 de banci membre ale VISA Europe, dintre care 13 pot sa instaleze terminale POS.
COSMOTE, pentru lansarea celei de-a doua editii a programului de responsabilitate sociala „Mesaje de iubire“. Ca parte a campaniei, COSMOTE Romania va oferi o parte din veniturile obtinute in urma SMS-urilor trimise de clientii sai in noaptea de Anul Nou catre organizatii non-profit si caritabile. In urma primei editii, COSMOTE Romania a oferit cate 15.000 de euro catre organizatiile non-profit Salvati Copiii Romania, Telefonul Copilului si Fundatia Hospice Casa Sperantei. Prin aceasta sustinere, cele trei fundatii au dezvoltat si continuat in 2009 cateva dintre proiectele lor.
UNIVERSITATEA BABES-BOLYAI, pentru ca, impreuna cu producatorul autohton de solutii de securitate BitDefender, organizeaza, la Cluj-Napoca, evenimentul „Ziua Robotilor Inteligenti“. Anul acesta, competitia va reuni 18 echipe de studenti in anul al III-lea la Facultatea de Matematica – Informatica. Echipamentele folosite de studenti pentru concurs au o valoare de aproximativ 80.000 de lei si au fost achizi­tio­nate din banii obtinuti de la Ministerul Educatiei in urma unor granturi de cercetare. La finalul competitiei, BitDefender va premia studentii cu componente IT si software cu licenta.

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 428 ori.

Publica un raspuns