Compania nipona de tehnologie Panasonic, totodata cel mai mare producator de televizoare cu plasma, a anuntat ca intentioneaza sa majoreze vanzarile in urmatorii trei ani cu mai mult de o treime, la 9.500 miliarde de yeni (100 miliarde dolari), dupa integrarea Sanyo Electric, transmite Reuters.
Pentru actualul an fiscal, care se va incheia in martie, compania estimeaza vanzari de 7.000 miliarde de yeni (75 miliarde dolari). Panasonic a cumparat in decembrie participatia majoritara la Sanyo, pentru aproximativ 4,6 miliarde dolari.
Totodata, compania, care dezvolta si produce in colaborare cu Toyota Motor acumulatori pentru automobile electrice si hibride, a anuntat ca vrea sa ajunga la un nivel al vanzarilor de peste 1.000 miliarde de yeni (aproximativ zece miliarde de dolari) in domeniul acestor produse in anul financiar 2015-2016.
Panasonic a avut, in primele sase luni ale anului fiscal 2009-2010, incheiate la 30 septembrie 2009, venituri din vanzari de 3.333 miliarde yeni (37,9 miliarde de dolari), fata de 4.343 miliarde yeni in perioada corespunzatoare a anului anterior. DirecTV, cel mai popular serviciu de televiziune din lume, si Panasonic, lider global in domeniul HDTV, anunta incheierea unui acord strategic pentru furnizarea de servicii TV 3D consumatorilor casnici.
Incepand cu luna iunie a acestui an, compania japoneza anunta ca in noul model Panasonic VIERA 3D Full HD va fi disponibil pentru consumatori. Panasonic va fi sponsor exclusiv pentru canalele 3D HD ce vor emite filme, emisiuni sportive si de divertisment in sistem tridimensional, create de cele mai renumite companii de productie din lume.

Citeste articolul pe: Curierul National

Panasonic vrea sa majoreze vanzarile cu mai mult de o treime, pana in 2013

Compania nipona de tehnologie Panasonic, totodata cel mai mare producator de televizoare cu plasma, a anuntat ca intentioneaza sa majoreze vanzarile in urmatorii trei ani cu mai mult de o treime, la 9.500 miliarde de yeni (100 miliarde dolari), dupa integrarea Sanyo Electric, transmite Reuters.
Pentru actualul an fiscal, care se va incheia in martie, compania estimeaza vanzari de 7.000 miliarde de yeni (75 miliarde dolari). Panasonic a cumparat in decembrie participatia majoritara la Sanyo, pentru aproximativ 4,6 miliarde dolari.
Totodata, compania, care dezvolta si produce in colaborare cu Toyota Motor acumulatori pentru automobile electrice si hibride, a anuntat ca vrea sa ajunga la un nivel al vanzarilor de peste 1.000 miliarde de yeni (aproximativ zece miliarde de dolari) in domeniul acestor produse in anul financiar 2015-2016.
Panasonic a avut, in primele sase luni ale anului fiscal 2009-2010, incheiate la 30 septembrie 2009, venituri din vanzari de 3.333 miliarde yeni (37,9 miliarde de dolari), fata de 4.343 miliarde yeni in perioada corespunzatoare a anului anterior. DirecTV, cel mai popular serviciu de televiziune din lume, si Panasonic, lider global in domeniul HDTV, anunta incheierea unui acord strategic pentru furnizarea de servicii TV 3D consumatorilor casnici.
Incepand cu luna iunie a acestui an, compania japoneza anunta ca in noul model Panasonic VIERA 3D Full HD va fi disponibil pentru consumatori. Panasonic va fi sponsor exclusiv pentru canalele 3D HD ce vor emite filme, emisiuni sportive si de divertisment in sistem tridimensional, create de cele mai renumite companii de productie din lume.

Citeste articolul pe: Curierul National

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 119 ori.

Publica un raspuns