Canalul american de televiziune CBS a decis sa respinga de la difuzare in timpul finalei Super Bowl o reclama video pentru un site de socializare destinat homosexualilor, transmite The Live Feed. Oficialii postului au afirmat ca reclama pentru ManCrunch „nu se incadreaza in standardele retelei pentru Super Bowl Sunday”.
CBS a precizat intr-un comunicat ca „dupa analizarea reclamei – care este in intregime comerciala in natura ei -, Departamentul nostru de Standarde si Practici a decis sa nu accepte acest clip video. Ca intotdeauna, suntem deschisi sa analizam impreuna cu clientul propuneri alternative”.
The Live Feed afirma ca oficialii CBS au fost de parere ca ManCrunch a incercat sa genereze publicitate gratuita prin propunerea unei reclame care avea toate sansele sa nu fie acceptata.
Un purtator de cuvant al ManCrunch, Elissa Buchter, a declarat inca ca „suntem 100% seriosi. Avem banii s-o platim. Daca reclama ar fi aratat un barbat si o femeie sarutandu-se ar fi fost acceptata…. Este discriminatoriu ca nu vor s-o difuzeze. Daca reclama nu va fi difuzata in timpul finalei Super Bowl, va fi transmisa de alta retea de televiziune”.
Zilele trecute, mai multe informatii sugerau ca CBS luase in considerare difuzarea acestei reclame.
Reclama respinsa de CBS poate fi vizionata aici.

Citeste articolul pe: Hotnews

Postul CBS, acuzat de discriminare dupa ce a respins de la difuzare o reclama la un site de socializare pentru homosexuali

Canalul american de televiziune CBS a decis sa respinga de la difuzare in timpul finalei Super Bowl o reclama video pentru un site de socializare destinat homosexualilor, transmite The Live Feed. Oficialii postului au afirmat ca reclama pentru ManCrunch „nu se incadreaza in standardele retelei pentru Super Bowl Sunday”.
CBS a precizat intr-un comunicat ca „dupa analizarea reclamei – care este in intregime comerciala in natura ei -, Departamentul nostru de Standarde si Practici a decis sa nu accepte acest clip video. Ca intotdeauna, suntem deschisi sa analizam impreuna cu clientul propuneri alternative”.
The Live Feed afirma ca oficialii CBS au fost de parere ca ManCrunch a incercat sa genereze publicitate gratuita prin propunerea unei reclame care avea toate sansele sa nu fie acceptata.
Un purtator de cuvant al ManCrunch, Elissa Buchter, a declarat inca ca „suntem 100% seriosi. Avem banii s-o platim. Daca reclama ar fi aratat un barbat si o femeie sarutandu-se ar fi fost acceptata…. Este discriminatoriu ca nu vor s-o difuzeze. Daca reclama nu va fi difuzata in timpul finalei Super Bowl, va fi transmisa de alta retea de televiziune”.
Zilele trecute, mai multe informatii sugerau ca CBS luase in considerare difuzarea acestei reclame.
Reclama respinsa de CBS poate fi vizionata aici.

Citeste articolul pe: Hotnews

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 70 ori.

Publica un raspuns