Contul de comunicare al Fabryo va fi impartit de Premium Communication si Presage, activitatile de comunicare derulate de cele doua agentii fiind distincte si complementare, a declarat Sorana Savu, Senior Partner la Premium Communication. “Vom continua sa lucram cu Fabryo pe comunicare cu media si de business, asa cum am facut-o si pana acum”, a punctat Sorana Savu. De asemenea, incepand cu luna ianuarie 2010, Presage se va ocupa de comunicarea corporativa a companiei Fabryo Corporation, in urma unui pitch organizat in luna decembrie 2009. Presage va dezvolta si implementa la nivel national un program complex de comunicare a identitatii si valorilor corporate ale Fabryo Corporation.

Citeste articolul pe: Financiarul

Premium si Presage impart contul Fabryo

Contul de comunicare al Fabryo va fi impartit de Premium Communication si Presage, activitatile de comunicare derulate de cele doua agentii fiind distincte si complementare, a declarat Sorana Savu, Senior Partner la Premium Communication. “Vom continua sa lucram cu Fabryo pe comunicare cu media si de business, asa cum am facut-o si pana acum”, a punctat Sorana Savu. De asemenea, incepand cu luna ianuarie 2010, Presage se va ocupa de comunicarea corporativa a companiei Fabryo Corporation, in urma unui pitch organizat in luna decembrie 2009. Presage va dezvolta si implementa la nivel national un program complex de comunicare a identitatii si valorilor corporate ale Fabryo Corporation.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 740 ori.

Publica un raspuns