Presedintele LG Electronics a anuntat obiectivele de business ale companiei pentru 2010, in cadrul targului anual Consumer Electronics Show(CES) 2010.

Yong Nam, Vicepresedinte si CEO al LG Electronics, sustine ca abordarea strategica a companiei din ultimii 3 ani, bazata pe inovatie in toate procesele de productie, trebuie sa ajute compania sa ocupe una din primele 3 pozitii din industria globala de electronice, pana in anul 2012.

Anul trecut, LG s-a situat pe locul al treilea in ceea ce priveste performanta de vanzari si profitabilitatea, ca rezultat al vanzarilor mari inregistrate pe segmentul de terminale mobile, televizoare LCD si produse electrocasnice. LG a observat o crestere a cererii in trimestrul al patrulea din 2009, depasind targetul anual si reducand in acelasi timp cheltuielile la aproximativ 2.8 miliarde USD. In 2010, Nam vizeaza vanzari de 51 miliarde USD si 3.1 miliarde USD alocate noilor investitii, in special in cercetare si dezvoltare si in servicii.

LG va continua sa investeasca in recrutarea la nivel global a personalului specializat si estimeaza ca reorganizarea de succes a business-ului va creste performanta de vanzari cu 10% si 20% fata de capitalul investit. Reorganizarea va oferi mai multa putere de decizie managerilor regionali pentru a putea raspunde mai bine conditiilor de pe pietele unde activeaza si pentru a putea ajuta la cresterea companiei la nivel global.

Totodata, compania are planuri sa-si consolideze abilitatile business-to-business pentru a deveni un furnizor de solutii de top. Noul business ce are la baza celulele solare reprezinta un motor de crestere avand in vedere efectele de protectie a sanatatii si energiei regenerabile.

„Inovatia si cercetarea stau la baza dezvoltarii viitoare”, a declarat Nam. Presedintele a semnalat principalele segmente ce ofera inovatii, precum solutiile B2B, telefoanele si televizoarele inteligente. LG a inregistrat o crestere importanta a cotei de piata chiar si in conditii de criza economica, iar in 2010 va continua sa creasca valoarea investitiilor in cercetare si dezvoltare, in design si dezvoltare de brand.

“LG intentioneaza sa devina cel mai performant producator de electronice din lume,” a declarat Nam. „Datorita faptului ca tehnologia incepe sa devina din ce in ce mai accesibila, inovatiile pot schimba comportamentul consumatorilor si reorganiza pozitia pe piata pentru a crea o valoare de brand mai mare.”

Anul trecut, LG Electronics a inregistrat o cota de 94% in ce priveste brand awareness-ul in Statele Unite, cu 20% mai mult comparativ cu 3 ani in urma, un procent de 48% dintre consumatori mentionand instantaneu numele brandului, comparativ cu un procent de 23% inregistrat in 2006.

Citeste articolul pe: XtremPC

Presedintele LG Electronics stabileste noi directii strategice in domeniul inovatiei

Presedintele LG Electronics a anuntat obiectivele de business ale companiei pentru 2010, in cadrul targului anual Consumer Electronics Show(CES) 2010.

Yong Nam, Vicepresedinte si CEO al LG Electronics, sustine ca abordarea strategica a companiei din ultimii 3 ani, bazata pe inovatie in toate procesele de productie, trebuie sa ajute compania sa ocupe una din primele 3 pozitii din industria globala de electronice, pana in anul 2012.

Anul trecut, LG s-a situat pe locul al treilea in ceea ce priveste performanta de vanzari si profitabilitatea, ca rezultat al vanzarilor mari inregistrate pe segmentul de terminale mobile, televizoare LCD si produse electrocasnice. LG a observat o crestere a cererii in trimestrul al patrulea din 2009, depasind targetul anual si reducand in acelasi timp cheltuielile la aproximativ 2.8 miliarde USD. In 2010, Nam vizeaza vanzari de 51 miliarde USD si 3.1 miliarde USD alocate noilor investitii, in special in cercetare si dezvoltare si in servicii.

LG va continua sa investeasca in recrutarea la nivel global a personalului specializat si estimeaza ca reorganizarea de succes a business-ului va creste performanta de vanzari cu 10% si 20% fata de capitalul investit. Reorganizarea va oferi mai multa putere de decizie managerilor regionali pentru a putea raspunde mai bine conditiilor de pe pietele unde activeaza si pentru a putea ajuta la cresterea companiei la nivel global.

Totodata, compania are planuri sa-si consolideze abilitatile business-to-business pentru a deveni un furnizor de solutii de top. Noul business ce are la baza celulele solare reprezinta un motor de crestere avand in vedere efectele de protectie a sanatatii si energiei regenerabile.

„Inovatia si cercetarea stau la baza dezvoltarii viitoare”, a declarat Nam. Presedintele a semnalat principalele segmente ce ofera inovatii, precum solutiile B2B, telefoanele si televizoarele inteligente. LG a inregistrat o crestere importanta a cotei de piata chiar si in conditii de criza economica, iar in 2010 va continua sa creasca valoarea investitiilor in cercetare si dezvoltare, in design si dezvoltare de brand.

“LG intentioneaza sa devina cel mai performant producator de electronice din lume,” a declarat Nam. „Datorita faptului ca tehnologia incepe sa devina din ce in ce mai accesibila, inovatiile pot schimba comportamentul consumatorilor si reorganiza pozitia pe piata pentru a crea o valoare de brand mai mare.”

Anul trecut, LG Electronics a inregistrat o cota de 94% in ce priveste brand awareness-ul in Statele Unite, cu 20% mai mult comparativ cu 3 ani in urma, un procent de 48% dintre consumatori mentionand instantaneu numele brandului, comparativ cu un procent de 23% inregistrat in 2006.

Citeste articolul pe: XtremPC

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 506 ori.

Publica un raspuns