Fraudatorii castiga estimativ 137 miliarde $ pe an din vanzarea de bunuri contrafacute, potrivit firmei MarkMonitor.

Infractorii tot mai sofisticati utilizeaza tehnicile de optimizare pentru motoare de cautare si investesc milioane in tool-uri de marketing online precum Google AdWords, pentru a vinde bunuri false.

Un studiu de 10 zile a primelor trei cele mai cunoscute brand-uri de echipamente de schi din luna decembrie, a descoperit ca mai mult de 46.500 de listing-uri pe site-urile de licitatii si 800 de listing-uri pe site-urile de schimburi au fost suspectate de vanzarea de bunuri contrafacute.

„Daca discount-urile pentru produse branduite sunt de 50% sau mai mari, este foarte probabil ca bunurile sa fie contrafacute”, a precizat MarkMonitor.

Oricine cumpara online bunuri branduite cu discount-uri imense se supun riscului de a obtine produse false si isi expun identitate oferind detaliile bancare vanzatorilor acestor bunuri.

Cei mai mari perdanti sunt proprietarii brand-urilor si distribuitorii legitimi, care sunt depasiti de webiste-urile ce vand bunuri contrafacute.

Exista cel putin opt moduri prin care proprietarii de brand-uri pot trata problema, insa acest lucru presupune implicare din partea lor, deoarece ei pot identifica ce mai bine bunurile contrafacute.

Metodele variaza de la metode cu un efort scazut, la metode high-volume precum trecerea pe lista neagra a website-urilor ilegale, la metode low-volume precum reclamarea numelor de domenii folosite ilegal.

Citeste articolul pe: SmartNews

Produsele contrafacute vandute online implica riscuri pentru cumparatori si producatori

Fraudatorii castiga estimativ 137 miliarde $ pe an din vanzarea de bunuri contrafacute, potrivit firmei MarkMonitor.

Infractorii tot mai sofisticati utilizeaza tehnicile de optimizare pentru motoare de cautare si investesc milioane in tool-uri de marketing online precum Google AdWords, pentru a vinde bunuri false.

Un studiu de 10 zile a primelor trei cele mai cunoscute brand-uri de echipamente de schi din luna decembrie, a descoperit ca mai mult de 46.500 de listing-uri pe site-urile de licitatii si 800 de listing-uri pe site-urile de schimburi au fost suspectate de vanzarea de bunuri contrafacute.

„Daca discount-urile pentru produse branduite sunt de 50% sau mai mari, este foarte probabil ca bunurile sa fie contrafacute”, a precizat MarkMonitor.

Oricine cumpara online bunuri branduite cu discount-uri imense se supun riscului de a obtine produse false si isi expun identitate oferind detaliile bancare vanzatorilor acestor bunuri.

Cei mai mari perdanti sunt proprietarii brand-urilor si distribuitorii legitimi, care sunt depasiti de webiste-urile ce vand bunuri contrafacute.

Exista cel putin opt moduri prin care proprietarii de brand-uri pot trata problema, insa acest lucru presupune implicare din partea lor, deoarece ei pot identifica ce mai bine bunurile contrafacute.

Metodele variaza de la metode cu un efort scazut, la metode high-volume precum trecerea pe lista neagra a website-urilor ilegale, la metode low-volume precum reclamarea numelor de domenii folosite ilegal.

Citeste articolul pe: SmartNews

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 57 ori.

Publica un raspuns