Trilulilu implineste 3 ani de existenta, ocazie cu care lanseaza un concurs intitulat „3 Ani de Poveste”.

„Chiar nu simt ca au trecut trei ani de cand am lansat Trilulilu. Impreuna cu echipa mea de crocodili, muncim la fel de mult, cu acelasi entuziasm si pasiune. De fapt, poate muncim mai mult, pentru ca avem o responsabilitate fata de comunitate. Am invatat foarte multe in acesti trei ani, am devenit mai maturi si mai constienti in ceea ce priveste userii nostri si preferintele lor, carora trebuie sa le multumesc ca sunt in spiritul Trilulilu! ”, a declarat Sergiu Biris, Crocodilul Sef.

Pentru a participa la concurs, utilizatorii Trilulilu trebuie sa isi demonstreze creativitatea si sa isi aminteasca de lumea povestilor. Astfel, participantii la concurs trebuie sa raspunda provocarii de a continua propozitia: „A fost odata ca niciodata Trilulilu Crocodilu’…” printr-un video, creatie proprie, in care sa arate tuturor ce a insemnat pentru ei brandul Trilulilu in acesti trei ani.

Premiile sunt pe masura provocarii: doua console de joc X-BOX, un IPOD NANO 4 G si un pachet de produse Trilulilu, format dintr-un tricou, o cana si un breloc Trilulilu.

Concursul devine activ in data de 22 ianuarie si se incheie in data de 22 februarie 2010.

Trilulilu are momentan o comunitate de peste 650.000 de utilizatori inregistrati si un trafic de aproximativ 2,6 milioane de vizitatori unici lunar.

Citeste articolul pe: XtremPC

Trilulilu implineste trei ani

Trilulilu implineste 3 ani de existenta, ocazie cu care lanseaza un concurs intitulat „3 Ani de Poveste”.

„Chiar nu simt ca au trecut trei ani de cand am lansat Trilulilu. Impreuna cu echipa mea de crocodili, muncim la fel de mult, cu acelasi entuziasm si pasiune. De fapt, poate muncim mai mult, pentru ca avem o responsabilitate fata de comunitate. Am invatat foarte multe in acesti trei ani, am devenit mai maturi si mai constienti in ceea ce priveste userii nostri si preferintele lor, carora trebuie sa le multumesc ca sunt in spiritul Trilulilu! ”, a declarat Sergiu Biris, Crocodilul Sef.

Pentru a participa la concurs, utilizatorii Trilulilu trebuie sa isi demonstreze creativitatea si sa isi aminteasca de lumea povestilor. Astfel, participantii la concurs trebuie sa raspunda provocarii de a continua propozitia: „A fost odata ca niciodata Trilulilu Crocodilu’…” printr-un video, creatie proprie, in care sa arate tuturor ce a insemnat pentru ei brandul Trilulilu in acesti trei ani.

Premiile sunt pe masura provocarii: doua console de joc X-BOX, un IPOD NANO 4 G si un pachet de produse Trilulilu, format dintr-un tricou, o cana si un breloc Trilulilu.

Concursul devine activ in data de 22 ianuarie si se incheie in data de 22 februarie 2010.

Trilulilu are momentan o comunitate de peste 650.000 de utilizatori inregistrati si un trafic de aproximativ 2,6 milioane de vizitatori unici lunar.

Citeste articolul pe: XtremPC

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 59 ori.

Publica un raspuns