Vevo.com, site-ul de muzica online detinut de Sony Music Entertainment, Universal Music Group, Abu Dhabi Media Company si gazduit de YouTube a fost cel mai vizitat site din categoria divertisment-muzica din SUA, in luna decembrie, depasind MySpace Music, conform datelor comScore.
Vevo a atras 35,4 milioane de vizitatori unici in luna decembrie a anului trecut, depasind MySpace Music, care a avut 33,1 milioane de vizitatori, conform estimarilor companiei comScore. Performanta este cu atat mai notabila cu cat Vevo.com este disponibil din 8 decembrie, din pacate nu si in Romania.
La o privire mai atenta se observa ca aproape toata audienta a venit de pe canalul Vevo gazduit de YouTube. Din cei 35,4 milioane de vizitatori, cei de la comScore au constatat ca 32,6 milioane (92%) au accesat clipurile video de pe canalul dedicat YouTube. Astfel, YouTube a ajutat Vevo sa depaseasca MySpace Music.
Canalul Vevo de pe YouTube este cel mai accesat dintre toate canalele, inregistrand peste 13 miliarde de vizionari. Videoclipurile Universal Music Group sunt printre cele mai populare de pe platforma YouTube.
Top 10 servicii muzicale online din SUA (Decembrie, 2009)
1. Vevo: 35,4 milioane
2. MySpace Music: 33,1 milioane
3. AOL Music: 29 milioane
4. Warner Music: 23,3 milioane
5. MTV Networks Music: 17,6 milioane
6. Yahoo! Music: 16,4 milioane
7. Jango Music Network: 9,6 milioane
8. ToneFuse Music Network: 8,3 milioane
9. MSN Music: 6,6 milioane
10. Rhapsody: 6,5 milioane
SURSA: TechCrunch

Citeste articolul pe: Capital

YouTube face din Vevo cel mai popular serviciu de muzica de pe web

Vevo.com, site-ul de muzica online detinut de Sony Music Entertainment, Universal Music Group, Abu Dhabi Media Company si gazduit de YouTube a fost cel mai vizitat site din categoria divertisment-muzica din SUA, in luna decembrie, depasind MySpace Music, conform datelor comScore.
Vevo a atras 35,4 milioane de vizitatori unici in luna decembrie a anului trecut, depasind MySpace Music, care a avut 33,1 milioane de vizitatori, conform estimarilor companiei comScore. Performanta este cu atat mai notabila cu cat Vevo.com este disponibil din 8 decembrie, din pacate nu si in Romania.
La o privire mai atenta se observa ca aproape toata audienta a venit de pe canalul Vevo gazduit de YouTube. Din cei 35,4 milioane de vizitatori, cei de la comScore au constatat ca 32,6 milioane (92%) au accesat clipurile video de pe canalul dedicat YouTube. Astfel, YouTube a ajutat Vevo sa depaseasca MySpace Music.
Canalul Vevo de pe YouTube este cel mai accesat dintre toate canalele, inregistrand peste 13 miliarde de vizionari. Videoclipurile Universal Music Group sunt printre cele mai populare de pe platforma YouTube.
Top 10 servicii muzicale online din SUA (Decembrie, 2009)
1. Vevo: 35,4 milioane
2. MySpace Music: 33,1 milioane
3. AOL Music: 29 milioane
4. Warner Music: 23,3 milioane
5. MTV Networks Music: 17,6 milioane
6. Yahoo! Music: 16,4 milioane
7. Jango Music Network: 9,6 milioane
8. ToneFuse Music Network: 8,3 milioane
9. MSN Music: 6,6 milioane
10. Rhapsody: 6,5 milioane
SURSA: TechCrunch

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 474 ori.

Publica un raspuns