YouTube, site-ul de videosharing detinut de Google, se afla in negocieri cu marile studiouri de la Hollywood, printre care si Sony Pictures Entertainment si Lions Gate Entertainment Corp., pentru a lansa un serviciu online de inchiriat filme, scrie Bloomberg.
YouTube a oferit spre inchiriere inca de la sfarsitul saptamanii trecute cinci filme de la Festivalul Sundance cu 3,99 de dolari pentru 24 – 48 de ore. In conditiile actualelor discutii, producatorii de film vor decide singuri pretul la inchiriere.
Serviciul de inchiriere a filmelor nu este disponibil in Romania.
Discutiile au loc in cadrul noii strategii Google de a gasi alte forme de venit in afara de publicitate. De asemenea, YouTube, site pe care videoclipurile sunt postate de utilizatori, doreste sa adauge materiale profesionale pentru a atrage mai multa publicitate. Potrivit cotidianului The Wall Street Journal, discutiile sunt purtate si cu Warner Bros.
„Oferta din timpul Festivalului Sundance este un prim pas spre un viitor serviciu online de inchiriere. Sincer, inca experimentam”, a declarat David Eun, vicepresedinte in cadrul Google.
„Google cauta solutii pentru a face mai multi bani. Atata timp cat calculele merg, compania merita aplaudata pentru ca incearca sa aiba mai multe venituri”, a declarat Andy Miedler, analist la compania Edward Jones & Co.
Chris Dale, un purtator de cuvant al YouTube, a refuzat sa comenteze „speculatiile si zvonurile”. „Speram sa ne dezvoltam relatii bune cu studiourile de film si sa oferim o selectie de filme de calitate utilizatorilor nostri”, a declarat Dale fara a oferi alte detalii.

Citeste articolul pe: Ziarul Financiar

YouTube pregateste intens inchirierea de filme online

YouTube, site-ul de videosharing detinut de Google, se afla in negocieri cu marile studiouri de la Hollywood, printre care si Sony Pictures Entertainment si Lions Gate Entertainment Corp., pentru a lansa un serviciu online de inchiriat filme, scrie Bloomberg.
YouTube a oferit spre inchiriere inca de la sfarsitul saptamanii trecute cinci filme de la Festivalul Sundance cu 3,99 de dolari pentru 24 – 48 de ore. In conditiile actualelor discutii, producatorii de film vor decide singuri pretul la inchiriere.
Serviciul de inchiriere a filmelor nu este disponibil in Romania.
Discutiile au loc in cadrul noii strategii Google de a gasi alte forme de venit in afara de publicitate. De asemenea, YouTube, site pe care videoclipurile sunt postate de utilizatori, doreste sa adauge materiale profesionale pentru a atrage mai multa publicitate. Potrivit cotidianului The Wall Street Journal, discutiile sunt purtate si cu Warner Bros.
„Oferta din timpul Festivalului Sundance este un prim pas spre un viitor serviciu online de inchiriere. Sincer, inca experimentam”, a declarat David Eun, vicepresedinte in cadrul Google.
„Google cauta solutii pentru a face mai multi bani. Atata timp cat calculele merg, compania merita aplaudata pentru ca incearca sa aiba mai multe venituri”, a declarat Andy Miedler, analist la compania Edward Jones & Co.
Chris Dale, un purtator de cuvant al YouTube, a refuzat sa comenteze „speculatiile si zvonurile”. „Speram sa ne dezvoltam relatii bune cu studiourile de film si sa oferim o selectie de filme de calitate utilizatorilor nostri”, a declarat Dale fara a oferi alte detalii.

Citeste articolul pe: Ziarul Financiar

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 103 ori.

Publica un raspuns