Doar 8% dintre advertiseri considera ca site-ul de socializare Twitter este un instrument de marketing foarte eficient, relateaza Brand Republic citand un sondaj efectuat de compania Harris Interactive impreuna cu LinkedIn. Sondajul a fost efectuat in SUA la sfarsitul lunii iunie (a.c). Potrivit acestuia, 34% din randul advertiserilor considera ca Twitter nu este un instrument de marketing eficient, in timp ce 50% din randul advertiserilor sunt de parere ca site-ul de socializare este eficient intr-o oarecare masura.

Citeste articolul pe: Financiarul

Advertiserii se indoiesc de eficienta Twitter

Doar 8% dintre advertiseri considera ca site-ul de socializare Twitter este un instrument de marketing foarte eficient, relateaza Brand Republic citand un sondaj efectuat de compania Harris Interactive impreuna cu LinkedIn. Sondajul a fost efectuat in SUA la sfarsitul lunii iunie (a.c). Potrivit acestuia, 34% din randul advertiserilor considera ca Twitter nu este un instrument de marketing eficient, in timp ce 50% din randul advertiserilor sunt de parere ca site-ul de socializare este eficient intr-o oarecare masura.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 85 ori.

Publica un raspuns