Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) si Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) au semnat un protocol de colaborare pentru protejarea intereselor utilizatorilor de servicii de comunicatii electronice si servicii postale din Romania.
Protocolul de colaborare incheiat intre cele doua Autoritati urmareste sa asigure o mai buna protectie a drepturilor si intereselor utilizatorilor, precum si informarea si educarea acestora, in domeniul serviciilor de comunicatii electronice si al serviciilor postale.
„Era nevoie de un astfel de acord intre ANPC si ANCOM, institutii cu atributii complementare, pentru a putea raspunde mai bine nevoilor pe care le au utilizatorii de servicii de comunicatii. Primim adeseori petitii si reclamatii din partea utilizatorilor pe care ANCOM nu are instrumentele legale sa le rezolve si este nevoie sa ii redirectionam pe oameni catre ANPC. Autoritatea pentru Protectia Consumatorilor, de cealalta parte, are instrumentele legale, dar duce lipsa de specialisti in comunicatii”, a declarat presedintele ANCOM, Catalin Marinescu.
Cele doua autoritati vor colabora pe domenii direct legate de protejarea utilizatorilor, precum: solutionarea petitiilor utilizatorilor finali, supravegherea si controlul activitatilor furnizorilor in situatia in care acestia nu respecta drepturile sau interesele utilizatorilor, incalca clauzele contractuale sau prevederile privind informarea corecta a utilizatorilor, verificarea contractelor-cadru incheiate intre utilizatori si furnizori, consultari privind proiecte de acte normative referitoare la drepturile utilizatorilor.
SURSA: ANPC

Citeste articolul pe: Capital

ANCOM isi pune specialistii la dispozitia ANPC la reclamatiile privind comunicatiile electronice

Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) si Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) au semnat un protocol de colaborare pentru protejarea intereselor utilizatorilor de servicii de comunicatii electronice si servicii postale din Romania.
Protocolul de colaborare incheiat intre cele doua Autoritati urmareste sa asigure o mai buna protectie a drepturilor si intereselor utilizatorilor, precum si informarea si educarea acestora, in domeniul serviciilor de comunicatii electronice si al serviciilor postale.
„Era nevoie de un astfel de acord intre ANPC si ANCOM, institutii cu atributii complementare, pentru a putea raspunde mai bine nevoilor pe care le au utilizatorii de servicii de comunicatii. Primim adeseori petitii si reclamatii din partea utilizatorilor pe care ANCOM nu are instrumentele legale sa le rezolve si este nevoie sa ii redirectionam pe oameni catre ANPC. Autoritatea pentru Protectia Consumatorilor, de cealalta parte, are instrumentele legale, dar duce lipsa de specialisti in comunicatii”, a declarat presedintele ANCOM, Catalin Marinescu.
Cele doua autoritati vor colabora pe domenii direct legate de protejarea utilizatorilor, precum: solutionarea petitiilor utilizatorilor finali, supravegherea si controlul activitatilor furnizorilor in situatia in care acestia nu respecta drepturile sau interesele utilizatorilor, incalca clauzele contractuale sau prevederile privind informarea corecta a utilizatorilor, verificarea contractelor-cadru incheiate intre utilizatori si furnizori, consultari privind proiecte de acte normative referitoare la drepturile utilizatorilor.
SURSA: ANPC

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 471 ori.

Publica un raspuns