iPhone
Aplicatiile pentru din a doua generatie vor fi mai sofisticate si mai inteligente, inlocuindu-le pe cele simpliste de tipul iFart, sustin dezvoltatorii care au participat la Macworld Expo saptamana trecuta, scrie presa internationala.
„Daca vrei sa dai lovitura cu aplicatia ta, trebuie sa fie mai sofisticata”, este de parere Mike Goos, director in cadrul Frog Design, companie care a lansat anul trecut o divizie de aplicatii pentru telefoanele mobile.
Targul de saptamana trecuta a fost luat cu asalt de posesorii de iPhone care s-au inghesuit la standuri pentru a vedea aplicatii sofisticate de tipul V1 Golf, care iti permite sa iti inregistrezi lovitura de golf si apoi sa o compari cu cea a jucatorilor profesionisti.
La inceput, dezvoltatorii au creat aplicatii pentru aproape orice, de la jocuri pana la imitarea diverselor sunete (iFart), astfel ca numarul lor a ajuns in prezent la 130.000.
Lucrurile incep insa sa se schimbe, iar aplicatiile se axeaza mai mult pe business. Astfel, companiile vor sa dezvolte aplicatii pentru uzul intern ori care sa le ajute sa isi promoveze brandul sau sa le ofere servicii mai bune clientilor.
De exemplu, unele restaurante se gandesc sa inlocuiasca meniurile din hartie cu iPad-ul si au nevoie de aplicatii inteligente pentru asta.
De asemenea, nu exista nici un dubiu ca noua generatie de aplicatii pentru iPhone va elimina prapastia dintre cele mai recente trenduri pentru desktop-uri si smartphone-uri, sustin dezvoltatorii.
Anul trecut, cele mai populare aplicatii au fost cele care vizau retelele sociale Facebook sau Twitter.
Dezvoltatorii spun ca noua generatie de aplicatii va imbina mai eficient caracteristicile de tip GPS cu cele ale camerei video.

Citeste articolul pe: Daily Business

Aplicatiile pentru iPhone din urmatoarea generatie, mai inteligente si mai sofisticate

iPhone
Aplicatiile pentru din a doua generatie vor fi mai sofisticate si mai inteligente, inlocuindu-le pe cele simpliste de tipul iFart, sustin dezvoltatorii care au participat la Macworld Expo saptamana trecuta, scrie presa internationala.
„Daca vrei sa dai lovitura cu aplicatia ta, trebuie sa fie mai sofisticata”, este de parere Mike Goos, director in cadrul Frog Design, companie care a lansat anul trecut o divizie de aplicatii pentru telefoanele mobile.
Targul de saptamana trecuta a fost luat cu asalt de posesorii de iPhone care s-au inghesuit la standuri pentru a vedea aplicatii sofisticate de tipul V1 Golf, care iti permite sa iti inregistrezi lovitura de golf si apoi sa o compari cu cea a jucatorilor profesionisti.
La inceput, dezvoltatorii au creat aplicatii pentru aproape orice, de la jocuri pana la imitarea diverselor sunete (iFart), astfel ca numarul lor a ajuns in prezent la 130.000.
Lucrurile incep insa sa se schimbe, iar aplicatiile se axeaza mai mult pe business. Astfel, companiile vor sa dezvolte aplicatii pentru uzul intern ori care sa le ajute sa isi promoveze brandul sau sa le ofere servicii mai bune clientilor.
De exemplu, unele restaurante se gandesc sa inlocuiasca meniurile din hartie cu iPad-ul si au nevoie de aplicatii inteligente pentru asta.
De asemenea, nu exista nici un dubiu ca noua generatie de aplicatii pentru iPhone va elimina prapastia dintre cele mai recente trenduri pentru desktop-uri si smartphone-uri, sustin dezvoltatorii.
Anul trecut, cele mai populare aplicatii au fost cele care vizau retelele sociale Facebook sau Twitter.
Dezvoltatorii spun ca noua generatie de aplicatii va imbina mai eficient caracteristicile de tip GPS cu cele ale camerei video.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 51 ori.

Publica un raspuns