Assassin’s Creed II a fost unul dintre cele mai bune jocuri pe consola pe care le-am jucat la finalul anului trecut. Nu am putut astepta varianta pentru PC asa ca mi-am cumparat o consola. Pentru cei care asteapta pana in martie sa joace acest sequel al primei serii vor fi putin bulversati…

David Champagne, seful programatorilor de grafica pe calculator din cadrul proiectului Assassin’s Creed II a declarat ca s-au facut numeroase imbunatatiri legate de performanta jocului pe statiile PC avand avantajul procesarii in paralel, adica procesarea folosind toate nucleele procesorului. Aceeasi versiune de PC va suporta rezolutii mult mai inalte decat varianta pentru console impreuna cu un multi-sampling 8X – versiunea pentru console avand doar 2X multi-sampling. Cei mai avantajati vor fi posesorii de quad-core-uri si cei care pot procesa mai mult de un singur thread simultan.

De ce atatea imbunatatiri la nivel de CPU cand tot ce vrem este sa arate si sa se miste din ce in ce mai real? Unde sunt imbunatatirile grafice? Intrebare fara raspuns avand in vedere ca varianta pentru PC este o simpla portare a engine-ului Xbox 360, varianta care e proiectata in standardul DirectX 9, iar potrivit programatorilor implementarea DirectX 11 ar fi fost o povara prea grea ce ar fi amanat data de lansare cu inca cateva luni.

Singura consolare cu care ne putem amagi este speranta ca Assassin’s Creed II sa ruleze asemanator si pe sisteme DX10 sau DX11. Destul de suparator pentru cei care si-au cumparat un ATI Radeon HD cu DX11 poate special pentru acest joc… Singura argumentare a celor de la Ubisoft a fost ca 40% din gameri folosesc ca sistem de operare Windows XP – adica DirectX 9.

Citeste articolul pe: PC World Romania

Assassin’s Creed II va folosi doar DirectX 9

Assassin’s Creed II a fost unul dintre cele mai bune jocuri pe consola pe care le-am jucat la finalul anului trecut. Nu am putut astepta varianta pentru PC asa ca mi-am cumparat o consola. Pentru cei care asteapta pana in martie sa joace acest sequel al primei serii vor fi putin bulversati…

David Champagne, seful programatorilor de grafica pe calculator din cadrul proiectului Assassin’s Creed II a declarat ca s-au facut numeroase imbunatatiri legate de performanta jocului pe statiile PC avand avantajul procesarii in paralel, adica procesarea folosind toate nucleele procesorului. Aceeasi versiune de PC va suporta rezolutii mult mai inalte decat varianta pentru console impreuna cu un multi-sampling 8X – versiunea pentru console avand doar 2X multi-sampling. Cei mai avantajati vor fi posesorii de quad-core-uri si cei care pot procesa mai mult de un singur thread simultan.

De ce atatea imbunatatiri la nivel de CPU cand tot ce vrem este sa arate si sa se miste din ce in ce mai real? Unde sunt imbunatatirile grafice? Intrebare fara raspuns avand in vedere ca varianta pentru PC este o simpla portare a engine-ului Xbox 360, varianta care e proiectata in standardul DirectX 9, iar potrivit programatorilor implementarea DirectX 11 ar fi fost o povara prea grea ce ar fi amanat data de lansare cu inca cateva luni.

Singura consolare cu care ne putem amagi este speranta ca Assassin’s Creed II sa ruleze asemanator si pe sisteme DX10 sau DX11. Destul de suparator pentru cei care si-au cumparat un ATI Radeon HD cu DX11 poate special pentru acest joc… Singura argumentare a celor de la Ubisoft a fost ca 40% din gameri folosesc ca sistem de operare Windows XP – adica DirectX 9.

Citeste articolul pe: PC World Romania

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 520 ori.

Publica un raspuns