BRD-Groupe Societe Generale a lansat primul card bancar 100% personalizabil si vrea sa vanda peste 100.000 de unitati, a declarat directorul general adjunct al institutiei, Sorin Popa.
„Vrem sa vindem peste 100.000 de carduri „A la carte”. Cand am lansat o alta editie de carduri personalizate, care prezenta imagini cu Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi, am obtinut un record mondial intrucat s-au vandut peste 500.000 de unitati, dintre care 200.000 au fost clienti noi. Aceea a fost o editie limitata, care a durat doua luni”, a explicat Popa, citat de Mediafax.
Cardurile „A la carte” vor fi echipate cu cip si emise atat sub sigla Visa, cat si sub cea a MasterCard.
„Totul a pornit de la ideea ca oamenilor le place sa li se ofere ocazia de a alege. Cardul devine astfel o reflectare a personalitatii clientului, care are ocazia de a detine un produs bancar unic si 100% personalizat”, a declarat Philippe Lelarge, directorul executiv al Departamentului strategie si marketing al BRD.
El considera ca romanii au un apetit pentru personalizare, in contextul in care au personalitati puternice si sunt foarte atasati de valorile traditionale, cum ar fi familia. Si Popa a mentionat ca, dupa un an 2009 dificil pentru toata lumea, banca a creat ceva nou care sa trezeasca o emotie in clienti.
Fotografiile care vor fi utilizate pentru noul produs trebuie sa respecte anumite exigente juridice referitoare la drepturile de autor si la proprietatea intelectuala, utilizarea unor marci inregistrate sau a unor imagini care contin conotatii religioase, politice sau sexuale nefiind permise.
SURSA: Mediafax

Citeste articolul pe: Capital

BRD a lansat un card bancar 100% personalizabil

BRD-Groupe Societe Generale a lansat primul card bancar 100% personalizabil si vrea sa vanda peste 100.000 de unitati, a declarat directorul general adjunct al institutiei, Sorin Popa.
„Vrem sa vindem peste 100.000 de carduri „A la carte”. Cand am lansat o alta editie de carduri personalizate, care prezenta imagini cu Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi, am obtinut un record mondial intrucat s-au vandut peste 500.000 de unitati, dintre care 200.000 au fost clienti noi. Aceea a fost o editie limitata, care a durat doua luni”, a explicat Popa, citat de Mediafax.
Cardurile „A la carte” vor fi echipate cu cip si emise atat sub sigla Visa, cat si sub cea a MasterCard.
„Totul a pornit de la ideea ca oamenilor le place sa li se ofere ocazia de a alege. Cardul devine astfel o reflectare a personalitatii clientului, care are ocazia de a detine un produs bancar unic si 100% personalizat”, a declarat Philippe Lelarge, directorul executiv al Departamentului strategie si marketing al BRD.
El considera ca romanii au un apetit pentru personalizare, in contextul in care au personalitati puternice si sunt foarte atasati de valorile traditionale, cum ar fi familia. Si Popa a mentionat ca, dupa un an 2009 dificil pentru toata lumea, banca a creat ceva nou care sa trezeasca o emotie in clienti.
Fotografiile care vor fi utilizate pentru noul produs trebuie sa respecte anumite exigente juridice referitoare la drepturile de autor si la proprietatea intelectuala, utilizarea unor marci inregistrate sau a unor imagini care contin conotatii religioase, politice sau sexuale nefiind permise.
SURSA: Mediafax

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 513 ori.

Publica un raspuns