BRD-Groupe Societe Generale a lansat astazi cardul „A la carte”, primul instrument bancar 100% personalizabil. Cardurile vor fi echipate cu cip si emise atat sub sigla Visa, cat si sub cea a MasterCard. „Vrem sa vindem peste 100.000 de carduri „A la carte”. Cand am lansat o alta editie de carduri personalizate, care prezenta imagini cu Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi, am obtinut un record mondial intrucat s-au vandut peste 500.000 de unitati, dintre care 200.000 au fost clienti noi. Aceea a fost o editie limitata, care a durat doua luni”, a explicat directorul general adjunct al BRD, Sorin Popa.
Totusi, elementele alese pentru personalizare trebuie sa respecte anumite exigente juridice referitoare la drepturile de autor si la proprietatea intelectuala, utilizarea unor marci inregistrate sau a unor imagini care contin conotatii religioase, politice sau sexuale nefiind permise.
Citeste articolul pe: Financiarul
BRD-Groupe Societe Generale a lansat astazi cardul „A la carte”, primul instrument bancar 100% personalizabil. Cardurile vor fi echipate cu cip si emise atat sub sigla Visa, cat si sub cea a MasterCard. „Vrem sa vindem peste 100.000 de carduri „A la carte”. Cand am lansat o alta editie de carduri personalizate, care prezenta imagini cu Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi, am obtinut un record mondial intrucat s-au vandut peste 500.000 de unitati, dintre care 200.000 au fost clienti noi. Aceea a fost o editie limitata, care a durat doua luni”, a explicat directorul general adjunct al BRD, Sorin Popa.
Totusi, elementele alese pentru personalizare trebuie sa respecte anumite exigente juridice referitoare la drepturile de autor si la proprietatea intelectuala, utilizarea unor marci inregistrate sau a unor imagini care contin conotatii religioase, politice sau sexuale nefiind permise.
Citeste articolul pe: Financiarul