CA, prin reprezentantul ei strategic, SolvIT Networks, a anuntat achizitia Oblicore, lider in furnizarea de software de Service Level Management (SLM) pentru companii si furnizori de servicii. Oblicore vine sa sustina si sa intareasca abilitatile detinute de CA de a stabili, masura si optimiza nivelul serviciilor, astfel incat acestea sa vina in intampinarea asteptarilor clientilor. Solutiile Oblicore sporesc capacitatile CA in cloud management si asigura calitatea serviciilor de acest tip.
Printre clientii Oblicore se numara AT&T, ABN AMRO, British Telecom, Cable & Wireless, France Telecom, ING, Lufthansa Systems, Siemens Medical Solutions si T-Systems. Detinand solutiile Oblicore, aceste companii sunt mai bine dotate pentru a crea, monitoriza si manageria parteneriatele la nivel de servicii IT.
„Odata cu recentele achizitii ale Oblicore, NetQoS si Cassatt, CA face un pas urias, sporindu-si abilitatile de a ajuta clientii sa optimizeze IT-ul pentru rezultate mai bune in afaceri”, a spus Ajei Gopal, vice presedinte executive al grupului CA de Produse si Tehnologie.
Oblicore este de multa vreme partener CA, parteneriat ce a dovedit usurinta integrarii solutiilor Oblicore cu cele CA, cum sunt CA Spectrum Infrastructure Manager, CA Service Desk Manager, CA Wily Introscope, CA eHealth si CA Clarity PPM. Oblicore este proiectat pentru o conectivitate usoara la orice sursa de date, integrandu-se cu sisteme si aplicatii de business si instrumente de monitorizare a infrastructurii de la Microsoft, Oracle, SAP, IBM, HP, BMC si alti furnizori.
„Succesul in ceea ce priveste clientii comuni Oblicore si CA demonstreaza ca impreuna putem ajuta la o apropiere a business-ului de IT prin stabilirea si masurarea rezultatelor asteptate din servicii”, a spus Eric Converse, CEO, Oblicore. „Service Level Management este unul din segmentele din industrie care au inregistrat cea mai mare crestere. Livrarea solutiilor Oblicore prin intermediul retelei CA, de mii de experti in vanzare si profesionisti in servicii si suport, ne va permite sa facem accesibile beneficiile SLM, atat pentru vasta retea existenta de clienti CA, cat si pentru numerosi clienti noi”.
De acum inainte, solutiile Oblicore sunt disponibile prin intermediul CA sau al partenerilor autorizati CA.

Citeste articolul pe: Agora News

CA achizitioneaza Oblicore, lider in IT Service Level Management

CA, prin reprezentantul ei strategic, SolvIT Networks, a anuntat achizitia Oblicore, lider in furnizarea de software de Service Level Management (SLM) pentru companii si furnizori de servicii. Oblicore vine sa sustina si sa intareasca abilitatile detinute de CA de a stabili, masura si optimiza nivelul serviciilor, astfel incat acestea sa vina in intampinarea asteptarilor clientilor. Solutiile Oblicore sporesc capacitatile CA in cloud management si asigura calitatea serviciilor de acest tip.
Printre clientii Oblicore se numara AT&T, ABN AMRO, British Telecom, Cable & Wireless, France Telecom, ING, Lufthansa Systems, Siemens Medical Solutions si T-Systems. Detinand solutiile Oblicore, aceste companii sunt mai bine dotate pentru a crea, monitoriza si manageria parteneriatele la nivel de servicii IT.
„Odata cu recentele achizitii ale Oblicore, NetQoS si Cassatt, CA face un pas urias, sporindu-si abilitatile de a ajuta clientii sa optimizeze IT-ul pentru rezultate mai bune in afaceri”, a spus Ajei Gopal, vice presedinte executive al grupului CA de Produse si Tehnologie.
Oblicore este de multa vreme partener CA, parteneriat ce a dovedit usurinta integrarii solutiilor Oblicore cu cele CA, cum sunt CA Spectrum Infrastructure Manager, CA Service Desk Manager, CA Wily Introscope, CA eHealth si CA Clarity PPM. Oblicore este proiectat pentru o conectivitate usoara la orice sursa de date, integrandu-se cu sisteme si aplicatii de business si instrumente de monitorizare a infrastructurii de la Microsoft, Oracle, SAP, IBM, HP, BMC si alti furnizori.
„Succesul in ceea ce priveste clientii comuni Oblicore si CA demonstreaza ca impreuna putem ajuta la o apropiere a business-ului de IT prin stabilirea si masurarea rezultatelor asteptate din servicii”, a spus Eric Converse, CEO, Oblicore. „Service Level Management este unul din segmentele din industrie care au inregistrat cea mai mare crestere. Livrarea solutiilor Oblicore prin intermediul retelei CA, de mii de experti in vanzare si profesionisti in servicii si suport, ne va permite sa facem accesibile beneficiile SLM, atat pentru vasta retea existenta de clienti CA, cat si pentru numerosi clienti noi”.
De acum inainte, solutiile Oblicore sunt disponibile prin intermediul CA sau al partenerilor autorizati CA.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 88 ori.

Publica un raspuns