In cursul lunii martie, cartea „Secretele relatiei cu presa – sfaturi practice si studii de caz”, scrisa de Larisa Toader, va fi lansata in format electronic (eBook), adaptat dispozitivelor iPhone, iPod Touch si iPad. Evenimentul va avea loc concomitent cu lansarea cartii in format tiparit.
Cartea va fi adaptata in format eBook de catre Felician Ursache, fondator RanduSoft, iar utilizatorii de iPhone si iPod Touch vor putea descarca aplicatia gratuit, de pe App Store, incepand cu finalul lunii februarie.
Partenerii si sponsorii cartii, precum si clientii care au cumparat spatiu publicitar pentru varianta tiparita a cartii, vor beneficia de promovare gratuita pe dispozitivele iPhone si iPod Touch.
„Prin lansarea in format electronic, cartea se va diferentia de tot ce a aparut pe piata de comunicare, atat prin forma, cat si prin continut. In acest fel, va exista o premiera in industria cartilor de comunicare romanesti: eBook-ul in limba romana, pentru utilizatorii romani de iPhone si iPod Touch. Acesti utilizatori stiu ca este usor sa pastrezi si sa citesti carti folosind aceste gadget-uri, iar lansarea cartii in forma electronica vine in intampinarea dorintei lor de a avea acces permanent la informatii practice”, a declarat Larisa Toader, autoarea lucrarii „Secretele relatiei cu presa – sfaturi practice si studii de caz”.
„M-am implicat in acest proiect de lansare a primei carti electronice romanesti de comunicare din entuziasm si cu dorinta sincera de a oferi utilizatorilor iPhone si iPod Touch posibilitatea de a avea acces facil la o carte deosebita. Inca de la infiintare, RanduSoft si-a propus, pe langa crearea de aplicatii specifice, sa promoveze cartile romanesti, transformandu-le pe cele mai importante in carti electronice, astfel incat sa fie accesibile tuturor romanilor, indiferent unde se afla in lume”, a declarat Felician Ursache, fondator RanduSoft.
Lucrarea „Secretele relatiei cu presa – sfaturi practice si studii de caz” este primul volum dintr-un proiect mai amplu, intitulat „Buticul de PR”. Proiectul isi propune sa ofere cititorilor o prezentare reala a activitatii din agentiile si departamentele de relatii publice, fiind, in acelasi timp, un instrument de promovare non-conformista pentru partenerii si sponsorii sai. Copertile, partea laterala a cartii, semnul de carte, precum si unele studii de caz din paginile interioare pot fi achizitionate pe baza valorilor de rate card sau prin licitatie.

Citeste articolul pe: Agora News

Carte de comunicare, in curand pe iPhone

In cursul lunii martie, cartea „Secretele relatiei cu presa – sfaturi practice si studii de caz”, scrisa de Larisa Toader, va fi lansata in format electronic (eBook), adaptat dispozitivelor iPhone, iPod Touch si iPad. Evenimentul va avea loc concomitent cu lansarea cartii in format tiparit.
Cartea va fi adaptata in format eBook de catre Felician Ursache, fondator RanduSoft, iar utilizatorii de iPhone si iPod Touch vor putea descarca aplicatia gratuit, de pe App Store, incepand cu finalul lunii februarie.
Partenerii si sponsorii cartii, precum si clientii care au cumparat spatiu publicitar pentru varianta tiparita a cartii, vor beneficia de promovare gratuita pe dispozitivele iPhone si iPod Touch.
„Prin lansarea in format electronic, cartea se va diferentia de tot ce a aparut pe piata de comunicare, atat prin forma, cat si prin continut. In acest fel, va exista o premiera in industria cartilor de comunicare romanesti: eBook-ul in limba romana, pentru utilizatorii romani de iPhone si iPod Touch. Acesti utilizatori stiu ca este usor sa pastrezi si sa citesti carti folosind aceste gadget-uri, iar lansarea cartii in forma electronica vine in intampinarea dorintei lor de a avea acces permanent la informatii practice”, a declarat Larisa Toader, autoarea lucrarii „Secretele relatiei cu presa – sfaturi practice si studii de caz”.
„M-am implicat in acest proiect de lansare a primei carti electronice romanesti de comunicare din entuziasm si cu dorinta sincera de a oferi utilizatorilor iPhone si iPod Touch posibilitatea de a avea acces facil la o carte deosebita. Inca de la infiintare, RanduSoft si-a propus, pe langa crearea de aplicatii specifice, sa promoveze cartile romanesti, transformandu-le pe cele mai importante in carti electronice, astfel incat sa fie accesibile tuturor romanilor, indiferent unde se afla in lume”, a declarat Felician Ursache, fondator RanduSoft.
Lucrarea „Secretele relatiei cu presa – sfaturi practice si studii de caz” este primul volum dintr-un proiect mai amplu, intitulat „Buticul de PR”. Proiectul isi propune sa ofere cititorilor o prezentare reala a activitatii din agentiile si departamentele de relatii publice, fiind, in acelasi timp, un instrument de promovare non-conformista pentru partenerii si sponsorii sai. Copertile, partea laterala a cartii, semnul de carte, precum si unele studii de caz din paginile interioare pot fi achizitionate pe baza valorilor de rate card sau prin licitatie.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 110 ori.

Publica un raspuns