Daca raspunsul este doar Information Technology, sunteti in targetul nostru.
Si nu pentru ca faceti parte dintre cei care inteleg acronimele. Pentru cav-ati gandit strict la intelesul imediat al termenului. Pentru ca rolul acestei coloane de acum incolo este sa va facem sa vedeti, dincolo de acronime, rolul real al tehnologiei informatiei.
Acces la informatie inseamna si informatii despre tehnologie, livrate intr-o forma usor de inteles si vazute prin prisma ajutorului pe care il pot aduce utilizatorului de acasa sau unei afaceri, potrivit cu necesitatile reale pe care le poate avea. Informatii care nu se gasesc de obicei nici macar pe prima pagina a publicatiilor de specialitate sau in informatiile tehnice furnizate de producatori sau furnizori.
Cateva exemple: migrarea la Windows Vista? Cu ce ma ajuta ca angajat sau in afacerea mea in mod real? Voi lucra mai rapid, voi produce rezultate mai usor? Quad Play? Aceasta inseamna de fapt servicii mai ieftine pentru ca achizitionez la pachet? Potrivite insa pentru mine?
Pentru un utilizator, IT-ul trebuie sa ii simplifice viata acasa sau la birou si uneori sa i-o imbogateasca. Pentru o companie, sistemul informatic trebuie sa fie un suport pentru afacere, care sa-i asigure functionarea neintrerupta. Mai mult decat atat, trebuie sa insemne eficienta sporita si cresterea productivitatii. Cand ati evaluat ultima oara costurile de imprimare a unei imprimante sau pe total companie? Nu trebuie sa va surprinda daca o analiza la zi v-ar arata ca puteti reduce costurile la jumatate.
Iar informatiile corecte determina deciziile corecte relativ la achizitiile de echipamente sau servicii. Pentru ca o eventuala avarie afecteaza direct. Atunci cand un computer nu functioneaza, un utilizator (angajat) nu poate lucra. Ce se intampla cand comunicatiile nu functioneaza? Activitatea unei companii intregi este blocata.
Iar rolul acestei coloane este sa priveasca dincolo de simplul acronim IT si sa vorbeasca despre beneficii. Sa comunice modalitatile in care tehnologia informatiei poate ajuta utilizatorii si afacerile in mod real. Sa evalueze pragmatic si obiectiv diferitele modalitati in care se pot obtine rezultate folosind si pretuind informatia electronica si sa persuadeze factorii de decizie sa priveasca sistemul IT ca pe un sistem nervos central al companiei.
Si sa o faca folosind un limbaj comun, in care tehnologia in sine, cu denumirile si acronimele pompoase si greu digerabile, va ocupa un loc secund, in urma beneficiilor aduse, ca mijlocitor al evolutiei. Pentru ca in aceasta coloana si in articolele de analiza care vor urma, IT inseamna Informatie despre beneficiile Tehnologiei pentru utilizatori si afaceri.

Citeste articolul pe: Financiarul

Ce inseamna,de fapt, IT?

Daca raspunsul este doar Information Technology, sunteti in targetul nostru.
Si nu pentru ca faceti parte dintre cei care inteleg acronimele. Pentru cav-ati gandit strict la intelesul imediat al termenului. Pentru ca rolul acestei coloane de acum incolo este sa va facem sa vedeti, dincolo de acronime, rolul real al tehnologiei informatiei.
Acces la informatie inseamna si informatii despre tehnologie, livrate intr-o forma usor de inteles si vazute prin prisma ajutorului pe care il pot aduce utilizatorului de acasa sau unei afaceri, potrivit cu necesitatile reale pe care le poate avea. Informatii care nu se gasesc de obicei nici macar pe prima pagina a publicatiilor de specialitate sau in informatiile tehnice furnizate de producatori sau furnizori.
Cateva exemple: migrarea la Windows Vista? Cu ce ma ajuta ca angajat sau in afacerea mea in mod real? Voi lucra mai rapid, voi produce rezultate mai usor? Quad Play? Aceasta inseamna de fapt servicii mai ieftine pentru ca achizitionez la pachet? Potrivite insa pentru mine?
Pentru un utilizator, IT-ul trebuie sa ii simplifice viata acasa sau la birou si uneori sa i-o imbogateasca. Pentru o companie, sistemul informatic trebuie sa fie un suport pentru afacere, care sa-i asigure functionarea neintrerupta. Mai mult decat atat, trebuie sa insemne eficienta sporita si cresterea productivitatii. Cand ati evaluat ultima oara costurile de imprimare a unei imprimante sau pe total companie? Nu trebuie sa va surprinda daca o analiza la zi v-ar arata ca puteti reduce costurile la jumatate.
Iar informatiile corecte determina deciziile corecte relativ la achizitiile de echipamente sau servicii. Pentru ca o eventuala avarie afecteaza direct. Atunci cand un computer nu functioneaza, un utilizator (angajat) nu poate lucra. Ce se intampla cand comunicatiile nu functioneaza? Activitatea unei companii intregi este blocata.
Iar rolul acestei coloane este sa priveasca dincolo de simplul acronim IT si sa vorbeasca despre beneficii. Sa comunice modalitatile in care tehnologia informatiei poate ajuta utilizatorii si afacerile in mod real. Sa evalueze pragmatic si obiectiv diferitele modalitati in care se pot obtine rezultate folosind si pretuind informatia electronica si sa persuadeze factorii de decizie sa priveasca sistemul IT ca pe un sistem nervos central al companiei.
Si sa o faca folosind un limbaj comun, in care tehnologia in sine, cu denumirile si acronimele pompoase si greu digerabile, va ocupa un loc secund, in urma beneficiilor aduse, ca mijlocitor al evolutiei. Pentru ca in aceasta coloana si in articolele de analiza care vor urma, IT inseamna Informatie despre beneficiile Tehnologiei pentru utilizatori si afaceri.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 675 ori.

Publica un raspuns