62% dintre romanii din mediul urban utilizeaza internetul, releva un studiu al Mercury Research realizat pe un esantion de 680 de persoane de la oras, cu varste de peste 18 ani. In topul activitatilor derulate se numara chatul si e-mailul pentru 52% dintre chestionati. 35% dintre respondenti acceseaza internetul pentru navigare, 31% pentru descarcarea de muzica si filme, 11% pentru tranzactii financiare, 4% pentru informare in interes personal si 1% pentru a cauta informatii medicale. Dintre tineri, peste 90% intra pe internet pentru chat si e-mail, 74% pentru download, 67% pentru a se distra si 61% pentru navigare. 30% dintre tineri fac cumparaturi on-line, in timp ce dintre cei de peste 55 de ani doar 3% fac astfel de tranzactii. Tot pe acest segment de varsta aproape doua treimi nu folosesc deloc internetul.
Citeste articolul pe: Financiarul
62% dintre romanii din mediul urban utilizeaza internetul, releva un studiu al Mercury Research realizat pe un esantion de 680 de persoane de la oras, cu varste de peste 18 ani. In topul activitatilor derulate se numara chatul si e-mailul pentru 52% dintre chestionati. 35% dintre respondenti acceseaza internetul pentru navigare, 31% pentru descarcarea de muzica si filme, 11% pentru tranzactii financiare, 4% pentru informare in interes personal si 1% pentru a cauta informatii medicale. Dintre tineri, peste 90% intra pe internet pentru chat si e-mail, 74% pentru download, 67% pentru a se distra si 61% pentru navigare. 30% dintre tineri fac cumparaturi on-line, in timp ce dintre cei de peste 55 de ani doar 3% fac astfel de tranzactii. Tot pe acest segment de varsta aproape doua treimi nu folosesc deloc internetul.
Citeste articolul pe: Financiarul