eMAG, cel mai mare magazin online din Romania, lanseaza in premiera pentru piata locala, un serviciu de returnare a produselor in maximum 30 de zile de la cumparare.
Clientii eMAG care achizitioneaza un produs in perioada 8 februarie – 30 aprilie si care nu sunt complet multumiti de alegerea facuta pot returna produsul prin curier sau direct la showroom gratie noului serviciu ExtraGarantia de Retur.
Serviciul se adreseaza atat persoanelor fizice, cat si celor juridice si are ca scop cresterea nivelului de satisfactie a clientilor in procesul de achizitie. In functie de optiuni, produsul returnat poate fi inlocuit cu unul mai potrivit nevoilor proprii sau clientului ii poate fi restituita integral valoarea platita.
„Prin serviciul lansat, oferim o garantie suplimentara de 30 de zile in care clientul poate folosi efectiv produsul ales, iar daca asteptarile sunt diferite, poate fi consiliat pentru o alegere mai buna. Acesta este un beneficiu real comparativ cu magazinele traditionale care iti ofera posibilitatea de a testa un produs la raft in cateva minute”, declara Radu Apostolescu, director de marketing eMAG.
Serviciul este oferit de proba pentru trei luni
Sunt acceptate produse desigilate insa doar daca sunt returnate impreuna cu toate accesoriile livrate, fara urme de uzura sau deteriorari, in ambalajele originale. Returnarea in maximum 30 de zile se poate face pentru orice produs din oferta eMAG, cu exceptia celor aduse prin comenzi speciale ale clientilor sau a celor la care a fost declansat un proces ireversibil – activari soft, consumabile utilizate etc.
ExtraGarantia de Retur este oferita in termenii initiali pentru o perioada limitata, pentru achizitiile realizate intre in perioada 8 februarie – 30 aprilie 2010. Serviciul nu afecteaza in vreun fel clauzele garantiei legale de 10 zile de renuntare la cumparare in cazul comertului la distanta.
Mai multe informatii aici
SURSA: eMAG

Citeste articolul pe: Capital

Clientii nemultumiti ai eMAG pot returna produsele in 30 de zile

eMAG, cel mai mare magazin online din Romania, lanseaza in premiera pentru piata locala, un serviciu de returnare a produselor in maximum 30 de zile de la cumparare.
Clientii eMAG care achizitioneaza un produs in perioada 8 februarie – 30 aprilie si care nu sunt complet multumiti de alegerea facuta pot returna produsul prin curier sau direct la showroom gratie noului serviciu ExtraGarantia de Retur.
Serviciul se adreseaza atat persoanelor fizice, cat si celor juridice si are ca scop cresterea nivelului de satisfactie a clientilor in procesul de achizitie. In functie de optiuni, produsul returnat poate fi inlocuit cu unul mai potrivit nevoilor proprii sau clientului ii poate fi restituita integral valoarea platita.
„Prin serviciul lansat, oferim o garantie suplimentara de 30 de zile in care clientul poate folosi efectiv produsul ales, iar daca asteptarile sunt diferite, poate fi consiliat pentru o alegere mai buna. Acesta este un beneficiu real comparativ cu magazinele traditionale care iti ofera posibilitatea de a testa un produs la raft in cateva minute”, declara Radu Apostolescu, director de marketing eMAG.
Serviciul este oferit de proba pentru trei luni
Sunt acceptate produse desigilate insa doar daca sunt returnate impreuna cu toate accesoriile livrate, fara urme de uzura sau deteriorari, in ambalajele originale. Returnarea in maximum 30 de zile se poate face pentru orice produs din oferta eMAG, cu exceptia celor aduse prin comenzi speciale ale clientilor sau a celor la care a fost declansat un proces ireversibil – activari soft, consumabile utilizate etc.
ExtraGarantia de Retur este oferita in termenii initiali pentru o perioada limitata, pentru achizitiile realizate intre in perioada 8 februarie – 30 aprilie 2010. Serviciul nu afecteaza in vreun fel clauzele garantiei legale de 10 zile de renuntare la cumparare in cazul comertului la distanta.
Mai multe informatii aici
SURSA: eMAG

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 259 ori.

Publica un raspuns