In urma mai multor plangeri primite din partea unor companii europene, precum Foundem, un site de comparare a preturilor, si Ciao, alt site de comparare a preturilor detinut de Microsoft, Comisia Europeana i-a cerut companiei Google sa explice modul cum ordoneaza rezultatele cautarilor si reclamele. Aceste companii s-au plans ca Google le penalizeaza site-urile in rezultatele la cautari sub presiunea competitiei.

Google a confirmat ca a primit o cerere din partea regulatorilor europeni, insa a negat orice acuzatie. A fost doar o chestiune de timp pana cand sa fie deschisa o analiza formala a companiei Google. In ultimii ani compania a fost intens supravegheata din cauza dominantei sale pe Internet. Cota Google pe piata de cautare si publicitatii search in Europa este chiar mai mare – in jur de 90% – decat in SUA.

In luna august, compania Foundem s-a plans ca Google a penalizat site-ul sau in rezultatele la cautari, sugerand ca motivul a fost faptul ca Google s-a simtit amenintata de modelul business al Foundem. Google a negat atunci orice intentie rea, argumentand ca Foundem a fost tratat la fel ca orice alt website, spunanand ca fiecare site trebuie sa ofere continut relevant pentru a se mentine in topul rezultatelor.

Intr-o postare pe blog-ul sau, Google a scris ca plangerile din partea website-ului Ciao au pornit de fapt de la Microsoft, cel mai mare rival al sau din industria tehnologica.

Citeste articolul pe: SmartNews

Comisia Europeana ancheteaza Google

In urma mai multor plangeri primite din partea unor companii europene, precum Foundem, un site de comparare a preturilor, si Ciao, alt site de comparare a preturilor detinut de Microsoft, Comisia Europeana i-a cerut companiei Google sa explice modul cum ordoneaza rezultatele cautarilor si reclamele. Aceste companii s-au plans ca Google le penalizeaza site-urile in rezultatele la cautari sub presiunea competitiei.

Google a confirmat ca a primit o cerere din partea regulatorilor europeni, insa a negat orice acuzatie. A fost doar o chestiune de timp pana cand sa fie deschisa o analiza formala a companiei Google. In ultimii ani compania a fost intens supravegheata din cauza dominantei sale pe Internet. Cota Google pe piata de cautare si publicitatii search in Europa este chiar mai mare – in jur de 90% – decat in SUA.

In luna august, compania Foundem s-a plans ca Google a penalizat site-ul sau in rezultatele la cautari, sugerand ca motivul a fost faptul ca Google s-a simtit amenintata de modelul business al Foundem. Google a negat atunci orice intentie rea, argumentand ca Foundem a fost tratat la fel ca orice alt website, spunanand ca fiecare site trebuie sa ofere continut relevant pentru a se mentine in topul rezultatelor.

Intr-o postare pe blog-ul sau, Google a scris ca plangerile din partea website-ului Ciao au pornit de fapt de la Microsoft, cel mai mare rival al sau din industria tehnologica.

Citeste articolul pe: SmartNews

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 356 ori.

Publica un raspuns