Consultantul imobiliar Ciprian Trandafirescu petrece sase ore pe zi pe Facebook, Twitter, Linkedin si alte retele sociale mai putin cunoscute. Pe langa faptul ca este sociabil si are o vasta retea de cunostinte, incearca sa faca din asta si un business.
Ciprian Trandafirescu spune despre sine ca este o persoana foarte deschisa si deloc formala, in ciuda faptului ca poarta costum tot timpul. Kingstone Group, firma pe care o conduce, organizeaza saptamanal evenimente de networking: mai exact, evenimente la care oameni de afaceri, manageri si angajati din diverse domenii platesc o taxa pentru a se cunoaste. De ce sa platesti o taxa? Pentru ca networking-ul adevarat inseamna mult mai mult decat sa intalnesti oameni la o petrecere si sa incepi o conversatie. Este un instrument prin care poti gasi noi moduri de a vinde un produs sau serviciu, ori de a te promova in fata unui investitor sau partener strategic.
Pe baza acestui sistem iti creezi o intreaga retea de cunostinte care au incredere in compania ta si, mai mult, te recomanda mai departe altor potentiali clienti sau parteneri de afaceri. Cititi mai multe detalii despre business-ul lui Ciprian Trandafirescu in suplimentul ANTREPRENOR al revistei de business MONEY EXPRESS.

Citeste articolul pe: Money.ro

Cum se poate transforma o retea sociala intr-o retea de afaceri

Consultantul imobiliar Ciprian Trandafirescu petrece sase ore pe zi pe Facebook, Twitter, Linkedin si alte retele sociale mai putin cunoscute. Pe langa faptul ca este sociabil si are o vasta retea de cunostinte, incearca sa faca din asta si un business.
Ciprian Trandafirescu spune despre sine ca este o persoana foarte deschisa si deloc formala, in ciuda faptului ca poarta costum tot timpul. Kingstone Group, firma pe care o conduce, organizeaza saptamanal evenimente de networking: mai exact, evenimente la care oameni de afaceri, manageri si angajati din diverse domenii platesc o taxa pentru a se cunoaste. De ce sa platesti o taxa? Pentru ca networking-ul adevarat inseamna mult mai mult decat sa intalnesti oameni la o petrecere si sa incepi o conversatie. Este un instrument prin care poti gasi noi moduri de a vinde un produs sau serviciu, ori de a te promova in fata unui investitor sau partener strategic.
Pe baza acestui sistem iti creezi o intreaga retea de cunostinte care au incredere in compania ta si, mai mult, te recomanda mai departe altor potentiali clienti sau parteneri de afaceri. Cititi mai multe detalii despre business-ul lui Ciprian Trandafirescu in suplimentul ANTREPRENOR al revistei de business MONEY EXPRESS.

Citeste articolul pe: Money.ro

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 594 ori.

Publica un raspuns