Operatorul telecom Digital Cable Systems (DCS) lanseaza in luna martie serviciul de televiziune digitala pentru segmentul rezidential si estimeaza ca in primele 12 luni va reusi sa atraga 10.000 de clienti, a anuntat joi compania.
„In acest moment, este greu de estimat valoarea totala finala a investitiei, insa intr-o prima faza putem vorbi de o suma in jurul a 500.000 de euro. Avand in vedere ca, alaturi de accesul Internet, televiziunea digitala va avea cea mai accentuata crestere in urmatorii ani, perioada de recuperare a investitiei va fi de 2-3 ani, insa in astfel de situatii trebuie sa tinem cont si de evolutia economica, precum si de faptul ca acest serviciu va ramane unul de nisa si in urmatorii caiva ani”, declara Dinu Malacopol, CEO al Digital Cable Systems.
Pretul mediu al unui abonament lunar pentru serviciul de baza de televiziune digitala va fi de 39 de lei, iar numarul de programe TV in format digital disponibile intr-o prima faza va fi de aproximativ 80.
Printre factorii care ar trebui sa influenteze migrarea clientilor catre transmisia digitala se numara calitatea semnalului video si audio, precum si garantia stabilitatii acestuia.
Tehnologia care va fi folosita in prima faza de Digital Cable Systems este DVB-C, MPEG-2, Standard Definition, urmand ca in functie de rata de migrare a clientilor catre acest serviciu, sa se upgradeze ulterior la MPEG-4 si HD.
Prezenta pe piata autohtona din 2005, compania DCS ofera servicii de transmisie prin cablu a programelor de televiziune, Internet si telefonie fixa.
Principalii concurenti ai DCS sunt RDS&RCS, UPS si Romtelecom.

Citeste articolul pe: Daily Business

DCS lanseaza televiziunea digitala si estimeaza 10.000 de clienti rezidentiali in primul an

Operatorul telecom Digital Cable Systems (DCS) lanseaza in luna martie serviciul de televiziune digitala pentru segmentul rezidential si estimeaza ca in primele 12 luni va reusi sa atraga 10.000 de clienti, a anuntat joi compania.
„In acest moment, este greu de estimat valoarea totala finala a investitiei, insa intr-o prima faza putem vorbi de o suma in jurul a 500.000 de euro. Avand in vedere ca, alaturi de accesul Internet, televiziunea digitala va avea cea mai accentuata crestere in urmatorii ani, perioada de recuperare a investitiei va fi de 2-3 ani, insa in astfel de situatii trebuie sa tinem cont si de evolutia economica, precum si de faptul ca acest serviciu va ramane unul de nisa si in urmatorii caiva ani”, declara Dinu Malacopol, CEO al Digital Cable Systems.
Pretul mediu al unui abonament lunar pentru serviciul de baza de televiziune digitala va fi de 39 de lei, iar numarul de programe TV in format digital disponibile intr-o prima faza va fi de aproximativ 80.
Printre factorii care ar trebui sa influenteze migrarea clientilor catre transmisia digitala se numara calitatea semnalului video si audio, precum si garantia stabilitatii acestuia.
Tehnologia care va fi folosita in prima faza de Digital Cable Systems este DVB-C, MPEG-2, Standard Definition, urmand ca in functie de rata de migrare a clientilor catre acest serviciu, sa se upgradeze ulterior la MPEG-4 si HD.
Prezenta pe piata autohtona din 2005, compania DCS ofera servicii de transmisie prin cablu a programelor de televiziune, Internet si telefonie fixa.
Principalii concurenti ai DCS sunt RDS&RCS, UPS si Romtelecom.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 59 ori.

Publica un raspuns