Hmm se pare ca nu exista inca topic pentru Dragon Age ( am search-uit si nada ) . Oh well , , singurele aflate in existenta . Cat despre ce ar fi jocu gasiti pe site si pe forum . Eu sincer il astept cu nerabdare sa vad ce univers scornesc cei de la Bioware .

. Eu deocamdata raman la ce am zis acolo ca nu prea a aparut mare lucru despre el, ca sa-mi schimb si eu parerea. Il astept si eu ca noa, suna bine

Cred ca o sa asteptam pana in 2007 (cel putin) dupa noul RPG marca BioWare.

Hmm, un KOTOR fantasy cu grafica super bengoasa. What could posibly go wrong ?!?

. Si eu care speram la no ad&d variation, la no questuri copiate din rpg-urile anterioare sau la no bullshit story daca se poate. Adica putina originalitate, va rog…

Cat despre data de lansare e un trailer ( nu mai scormonesc acu dupa adresa ) si la sfarsitul lui zice spring 2006 , so … ,acum chiar unu din oamenii de lucra la nwn 2 a spus ca respectivul trailer e foarte vechi deci nu se stie exact . Toate cele de mai sus sunt sunt informatii veridice , a se verifica forumul de la nwn2 .

. Si eu care speram la no ad&d variation, la no questuri copiate din rpg-urile anterioare sau la no bullshit story daca se poate. Adica putina originalitate, va rog…

Dar tu uiti ca producatorii de jocuri nu lucreaza pt. noi, gamerii adevarati dar putini, ci pt. masa de retard weekend gamers pt. care nu prea conteaza povestea sau reguli AD&D ( multi nici nu stiu ce sunt alea, trust me ) ci doar ” kick their asses, smash ‘em, bleed ‘em, who the **** cares about the stinking story and quests as long as I get to KILLLL !!!! ” . Prin urmare este foarte posibil daca nu chiar foarte probabil ca jocul sa aiba un accent puternic de hack&slash pt. ca, fie ca vrem sau nu, asta se vinde la majoritatea publicului pt. ca dupa cum stie toata lumea dar nu vrea sa recunoasca, 80% din populatia globului are un IQ subunitar, si din pacate banu’ gros tocmai de la astia vine

Cat despre data de lansare e un trailer ( nu mai scormonesc acu dupa adresa ) si la sfarsitul lui zice spring 2006 , so … ,acum chiar unu din oamenii de lucra la nwn 2 a spus ca respectivul trailer e foarte vechi deci nu se stie exact . Toate cele de mai sus sunt sunt informatii veridice , a se verifica forumul de la nwn2 .

Nu e frate nici un „spring 2006” pt. ca acuma, in apropiere de aceasta asa-zisa data de lansare, ar fi fost un hype formidabil si alimentat din plin cu screenshoate si filmulete. Si cum acest lucru nu se intampla…..

…si dupa 3-4 zile de asteptare, aflam ca Dragon Age se cheama acum Dragon Age: Origins.

FAIL.

Trailer vineri sau simbata, pentru ca Bioware au un stil propriu de a anunta orele – nu specifica de care time zone tine ora.

In concluzie, marele update din 9 iulie a fost un mare fis.

Foarte tare jocul zic eu, o sa fie un clasiic alturi de D3 si Starcraft 2 anul asta. E foarte bine ca mai exista o companie care face si jocuri cerebrale. Interactiunea intre vraji eu zic ca e o chestie foarte ok, nu tin minte vreun joc care sa aiba asa ceva. La fel interactiunea dintre caractere, combinatiile de dialoguri + feedback-ul dintre propriile actiuni si desfasurarea jocului sunt lucruri care apar la asa de putine jocuri, de le poti numara pe degetele de la o mana. Asa ca o sa avem ce juca in asteptatea lui D3, Dragon Age iese undeva la primavara si D3 probabil pe la sfarsitul lui 2009.

Singura nelamurire, dupa ce am vazut trailerele este daca ceilalti membrii ai partiului isi mentin ordinul si nu se avanta in lupta decat acolo unde si cand vreau eu. Altfel ar fi cam aiurea sa-ti prajesti proprii oameni cu o vraja, pt. ca ei nu stiu sa lase loc liber in fata magului atunci cand e nevoie.

Am tras nerabdator citind pe net despre oameni care au petrecut nush cat timp in el, dar am fost destul de dezamagit…. stai atatea ore sa ce? Sa ii selectezi aluia culoarea ochilor sau dimensiunile obrajilor? Sper ca e o chestie f.f. saracacioasa si limitata fata de ce o sa fie in joc. Recunosc, nu am urmarit indreaproape fenomenul, doar filmuletele primite ocazional pe mail, dar parca auzeam lucruri mari despre creatul personajelor… Human rogue si pot sa aleg doar noble la background… wut?

Mi se pare destul de inutila lansarea programelului asta. Ma rog.

In acest programel poti alege doar Nobleman, in jocul full in mod normal ar trebui sa ai mai multe posibilitati.

Sunt 6 povesti mari si late de „origine”. Singura cu rasa human este „nobil” pentru hot si luptator si „magi” pentru mag.

Acum nu vreau sa fiu rau dar voi fi.

Apare editorul de personaje si intru si eu sa vad ce zic oamenii pe forum la XtremPC.

Terminati cu prostiile…

Ultima oara modificat de pe 18 Oct 2009 23:25, modificat 1 data in total.

Motiv: Flame starter… Pe viitor fara remarci gratuite de orice fel asupra altor membri.

Povestile da origine sunt un tutorial personalizat, gen prologul din The Witcher. Parca am citit undeva ca o sa dureze vreo doua ore, dup-aia se intra in jocul propriu-zis.

Aseara ‘Dragon Age’ a fost subiect de socializare in ghilda mea din AoC. Se pare ca si vesticii asteapta cu acelasi interes acest rpg.

Astazi se lanseaza jocul in USA, peste trei zile si in Europa.

Din fericire pentru cei care vor sa testeze un joc inainte de al cumpara, exista deja o varianta de test.

Eu am jucat aseara aproximativ trei ore si am reusit sa-mi fac o oarecare idee despre potentialulu jocului.

6. AI-ul…, trebuie sa mai joc

Stiu ca trei ore nu sunt suficiente pentru o opinie serioasa dar sunt oarecum dezamagit. Parca ma asteptam la mai mult.

Am bagat si eu cateva ore cu o fata umana, de origine Human Noble si clasa Warrior, bazata pe scut si sabie, mai mult ca sigur va deveni templar(ita). De obicei primul personaj pe care il creez intr-un joc e mascul (joc mai apoi ca femela doar daca difera ceva), dar de data asta am facut o exceptie pentru ca tipa creata arata superb. Personajele din acest joc arata toate foarte bine, cu mult peste cele din Mass Effect, Oblivion si Fallout 3 (doar cateva au mici probleme cu parul). De asemenea, imi plac vocile personajelor si dialogurile intre membrii party-ului. Din loc in loc apar texturi mai slabe, dar in afara de asta nu m-a deranjat nimic la capitolul grafica.

Se gasesc mai peste tot carti, statui si pergamente pe care le poti analiza pentru a afla mai multe despre lumea jocului (de asta nici nu am ajuns prea departe, am stat sa citesc tot), intra in destule detalii despre zei, evenimente din trecut, eroi, problemele dintre oameni si elfi (in lumea din Dragon Age, elfii au fost inrobiti de catre oameni si, in urma contactelor dintre cele doua rase, au devenit si ei muritori; unii au luptat si si-au castigat libertatea, iar altii au ramas in orasele oamenilor). Quest-urile nu sunt doar de genul „gaseste-l pe X in orasul Y si da-i 10 bucati de nu-stiu-ce”, majoritatea sunt interesante si au mai multe moduri de rezolvare.

Totusi, sunt cateva chestii care nu imi plac. Membrii party-ului nu mor cu adevarat, atata timp cat cineva ramane in viata la sfarsitul luptei, totul e bine; pai in Baldur’s Gate nu era asa, nepoate, cand murea cineva statea mort pana ii dadeai tu resurrect, ba uneori nici cu vraji nu aveai ce sa-i mai faci (iar daca personajul principal murea, era gata jocul). De asemenea, ma dereanjeaza vrajile bazate pe mana (in Baldur’s Gate, Icewind Dale etc., un vrajitor memora un numar de vraji in functie de inteligenta, le putea casta de cate ori le memorase, apoi trebuia sa se odihneasca). Nu in ultimul rand, ma enerveaza faptul ca viata si mana se regenereaza in timp, nu exista un buton de „rest” sau nevoia de a plati camere la han/taverna.

M-am jucat si eu aseara vreo 2h si pare interesant. Eu mi-am facut Dwarf commoner warrior, axat pe dual wield.

Jocul aduce destul de mult cu NwN numai ca mult mai simplificat, lucru care nu poate decat sa ma bucure. Mie chiar si aici mi se pare actiunea evolueaza f lent si sunt prea multe dialoguri

Genul asta de jocuri sunt pt someri/studenti/elevi. Eu sunt destul de sigur ca n-o sa-l termin, la cat ma joc (1-2h seara o data la cateva zile). Mai apar si alte jocuri, alte tentatii

In rest jocul e misto, arata f bine, mai ales personajele, Povestea pare interesanta so far, iar q nu imi dau seama inca, pt ca nu am jucat asa de mult.

Optimizarea mi se pare f buna. Il joc cu totul la maxim (inclusiv AA8x AF16x), si n-am vazut sub 40fps.

Don’t steal. The government hates competition.

Knowledge is power. Power corrupts. Study hard. Be Evil.

Jocul aduce destul de mult cu NwN numai ca mult mai simplificat, lucru care nu poate decat sa ma bucure.

Not cool, Neverwinter era deja simplificat din multe puncte de vedere.

Keos testeaza-l si fa-ti singur o parere. Nu mai asculta in stanga si-n dreapta.

Cred ca mai degraba NWN 2 care se intorcea oarecum la origini.

Dragon Age este un RPG hard-core adevarat. Eu il joc pe hard si ma distrez de minune fix din cauza ca matura toti monstrii cu mine pe jos.

In privinta AI-ului e intradevar destul de frustrant pana cand inveti sa ii controlezi (tasta H ajuta foarte mult). Nu stiu de ce unii se plang ca nu exista buton de „rest”. Mi s-a parut cea mai cretina si artificiala mecanica de joc in seria Baldur’s Gate care avea un scop precis in jocul de masa dar nu prea avea mare sens intr-un RPG pe PC. Faptul ca personajele au acum mana mi se pare oarecum mai realist. Cuvantul mana este folosit in sensul de energie si are pana la urma mai multa logica decat memorarea vrajilor in timpul somnului (ce as vrea sa pot memora si eu chestii cand dorm).

Dialogurile sunt perfecte, atmosfera este incredibila, lupta este minunata.

Pentru mine este RPG-ul pe care il astept de la Baldur’s Gate II incoace.

Cred ca mai degraba NWN 2 care se intorcea oarecum la origini.

NWN 2 a fost si va fi un joc in esenta foarte bun dar in acelasi timp extrem de oribil de prost. Partea tehnica este asa de slaba incat face un deserviciu genului. Pentru ca nimeni in afara de un fan ultra hardcore nu va suporta sirul nesfrastit de bug-uri si camera haotica amestecata cu un pic de grafica total neinspirata doar de dragul povestii. Eu nu am putut si am terminat seria Baldur’s Gate, seria Icewind Dale si multe alte RPG-uri vechi si bune. NWN 2 nu am putut sa il termin.

Aici sunt de acord cu tine esett. Primul NWN a fost superb, l-am terminat de mai multe ori cu diverse caractere. Pentru mine a fost THE RPG. NWN2 a fost destul de slabut, n-am reusit sa-l termin.

DAO – am jucat aseara pana la lvl 5, deci nu prea mult dar destul sa-mi dau seama ca am sa-l termin. Jocul se prezinta superb, grafica buna, imi ruleaza perfect, cum nici nu m-am asteptat – 1920×1200 totul High/Very High, pe sistemul meu de acum 3 ani.

Imi plac dialogurile, stilul BioWare bineinteles, caracterele au personalitati distincte… practic atmosfera super. Am ramas putin impresionat de cat de bine sunt facute personajele, fetele, corpul, miscarile…

Singurul lucru care mi se pare exagerat e sangele. Deci omor 10 sobolani si sunt stropit cu sange din cap pana-n picioare, chiar si pe ceafa; si eu si cainele meu… I mean, c’moooon !?

Ma bucura foarte mult faptul ca pe langa clasica camera izometrica, poti sa-l joci perfect si in 3rd person. Ce mai…mi-as lua cateva zile libere de la serviciu doar ca sa-l joc linistit.

In rest jocul mi se pare superb, trebuie sa fac eforturi serioase de vointa ca sa ies din el, momentan are sanse sa fie cel mai bun joc pe care am pus mana de ani de zile, depinde doar cum se incheie povestea, pana atunci o sa il savurez din plin… nu stiu, parca musteste de calitate, de la meniuri la grafica totu pare facut cu foarte multa grija… Minusuri nici nu cred ca pot sa ii gasesc deocamdata… designul coifurilor de pana acum trebuie sa spun ca ma streseaza putin, desi probabil ca au fost gandite sa fie functionale tot ma racaie pe creier… si poate sangele ar fi fost ok daca il puteam sterge intr-un oras de exemplu (eu l-am dezactivat pe moment) dar sunt lucruri extrem de mici in comparatie cu restul.

Destul de interesant jocul, din pacate pe normal e prea greu ca sa-l joci real time, pe easy prea usor.

Idem, s-au dus azi vreo 5 ore de joc de zici c-au fost minute. La caine am renuntat destul de repede si am mers pe varianta clasica de party: eu – luptator, Alistair – luptator, Morrigan – vrajitoare, Liliana – hoata (are o voce minunata si ma dau bine pe langa ea cu personajul meu). Dialogurile dintre Alistair (templar antrenat sa lupte contra vrajitorilor) si Morrigan sunt delicioase. Cand voi relua jocul neaparat o sa-i am in party pe Sten (tipul luptatorului masiv si silentios, ce respecta traditiile stricte ale rasei sale; trebuie sa aflu mai multe despre el, acum nu prea pot pentru ca nu ii place de mine) si pe Oghren (dwarf betiv, cu multe povesti de spus).

Am reusit sa rezolv problemele elfilor padurii (ceva necazuri cu un vechi blestem si niste varcolaci) si are dwarfilor din munti (le murise regele si incepuse lupta pentru putere). Acum ma indrept spre turnul magicienilor, sa vad cu ce ii pot ajuta. Am descoperit ca exista seturi de armura, m-am si apucat de colectionat (luptatoarea mea poarta un set cules de prin minele dwarfilor, este destul de rezistenta si ii sade bine, doar ca nu prea iti dai seama ca e o femeie sub tonele alea de fier).

Ce pot sa zic. Jocul e superb , unul din cele mai bune jocuri din ultimii ani. Azi noapte nu am dormit deloc din cauza lui si acum la munca sunt zombi

. Abia astept weekendul sa fac iar nopti albe.

Aseara am fost la un prieten care a inceput in paralel cu mine Dragon Age si care a preferat sa joace cu un mag human, eu am ales un elf purtator de sabie ( 2 swords, i like it). Am comparat povestile celor doua caractere si am descoperit ca nimic nu este lasat la voia intamplarii si ca povestile sunt legate intre ele chiar de la inceput . Sunt cateva amanunte care puse cap la cap creaza acea legatura care transforma o poveste banala intr-una de succes. Nu am sa va dau amanuntele, va las placerea descoperirii.

Mai facut curios. Hmmm inca nu am incercat ca mag. Cum credeti ca e mai bine , 2-3 eroi diferiti jucati in paralel ca sa te prinzi de toate subtilitatile sau pe rand pana la final cu toti ?

Din ce am vazut in review-uri, jocul tine 60 de ore jucat lejer, fara sa te implici in toata questurile. Crezi ca rezisti cu mai mult de un personaj ?

Jocul are 24 Gb, deci eu zic sa-i joci in paralel. Just take your time.

Citeste articolul pe: XtremPC

Dragon Age: Origins

Hmm se pare ca nu exista inca topic pentru Dragon Age ( am search-uit si nada ) . Oh well , , singurele aflate in existenta . Cat despre ce ar fi jocu gasiti pe site si pe forum . Eu sincer il astept cu nerabdare sa vad ce univers scornesc cei de la Bioware .

. Eu deocamdata raman la ce am zis acolo ca nu prea a aparut mare lucru despre el, ca sa-mi schimb si eu parerea. Il astept si eu ca noa, suna bine

Cred ca o sa asteptam pana in 2007 (cel putin) dupa noul RPG marca BioWare.

Hmm, un KOTOR fantasy cu grafica super bengoasa. What could posibly go wrong ?!?

. Si eu care speram la no ad&d variation, la no questuri copiate din rpg-urile anterioare sau la no bullshit story daca se poate. Adica putina originalitate, va rog…

Cat despre data de lansare e un trailer ( nu mai scormonesc acu dupa adresa ) si la sfarsitul lui zice spring 2006 , so … ,acum chiar unu din oamenii de lucra la nwn 2 a spus ca respectivul trailer e foarte vechi deci nu se stie exact . Toate cele de mai sus sunt sunt informatii veridice , a se verifica forumul de la nwn2 .

. Si eu care speram la no ad&d variation, la no questuri copiate din rpg-urile anterioare sau la no bullshit story daca se poate. Adica putina originalitate, va rog…

Dar tu uiti ca producatorii de jocuri nu lucreaza pt. noi, gamerii adevarati dar putini, ci pt. masa de retard weekend gamers pt. care nu prea conteaza povestea sau reguli AD&D ( multi nici nu stiu ce sunt alea, trust me ) ci doar ” kick their asses, smash ‘em, bleed ‘em, who the **** cares about the stinking story and quests as long as I get to KILLLL !!!! ” . Prin urmare este foarte posibil daca nu chiar foarte probabil ca jocul sa aiba un accent puternic de hack&slash pt. ca, fie ca vrem sau nu, asta se vinde la majoritatea publicului pt. ca dupa cum stie toata lumea dar nu vrea sa recunoasca, 80% din populatia globului are un IQ subunitar, si din pacate banu’ gros tocmai de la astia vine

Cat despre data de lansare e un trailer ( nu mai scormonesc acu dupa adresa ) si la sfarsitul lui zice spring 2006 , so … ,acum chiar unu din oamenii de lucra la nwn 2 a spus ca respectivul trailer e foarte vechi deci nu se stie exact . Toate cele de mai sus sunt sunt informatii veridice , a se verifica forumul de la nwn2 .

Nu e frate nici un „spring 2006” pt. ca acuma, in apropiere de aceasta asa-zisa data de lansare, ar fi fost un hype formidabil si alimentat din plin cu screenshoate si filmulete. Si cum acest lucru nu se intampla…..

…si dupa 3-4 zile de asteptare, aflam ca Dragon Age se cheama acum Dragon Age: Origins.

FAIL.

Trailer vineri sau simbata, pentru ca Bioware au un stil propriu de a anunta orele – nu specifica de care time zone tine ora.

In concluzie, marele update din 9 iulie a fost un mare fis.

Foarte tare jocul zic eu, o sa fie un clasiic alturi de D3 si Starcraft 2 anul asta. E foarte bine ca mai exista o companie care face si jocuri cerebrale. Interactiunea intre vraji eu zic ca e o chestie foarte ok, nu tin minte vreun joc care sa aiba asa ceva. La fel interactiunea dintre caractere, combinatiile de dialoguri + feedback-ul dintre propriile actiuni si desfasurarea jocului sunt lucruri care apar la asa de putine jocuri, de le poti numara pe degetele de la o mana. Asa ca o sa avem ce juca in asteptatea lui D3, Dragon Age iese undeva la primavara si D3 probabil pe la sfarsitul lui 2009.

Singura nelamurire, dupa ce am vazut trailerele este daca ceilalti membrii ai partiului isi mentin ordinul si nu se avanta in lupta decat acolo unde si cand vreau eu. Altfel ar fi cam aiurea sa-ti prajesti proprii oameni cu o vraja, pt. ca ei nu stiu sa lase loc liber in fata magului atunci cand e nevoie.

Am tras nerabdator citind pe net despre oameni care au petrecut nush cat timp in el, dar am fost destul de dezamagit…. stai atatea ore sa ce? Sa ii selectezi aluia culoarea ochilor sau dimensiunile obrajilor? Sper ca e o chestie f.f. saracacioasa si limitata fata de ce o sa fie in joc. Recunosc, nu am urmarit indreaproape fenomenul, doar filmuletele primite ocazional pe mail, dar parca auzeam lucruri mari despre creatul personajelor… Human rogue si pot sa aleg doar noble la background… wut?

Mi se pare destul de inutila lansarea programelului asta. Ma rog.

In acest programel poti alege doar Nobleman, in jocul full in mod normal ar trebui sa ai mai multe posibilitati.

Sunt 6 povesti mari si late de „origine”. Singura cu rasa human este „nobil” pentru hot si luptator si „magi” pentru mag.

Acum nu vreau sa fiu rau dar voi fi.

Apare editorul de personaje si intru si eu sa vad ce zic oamenii pe forum la XtremPC.

Terminati cu prostiile…

Ultima oara modificat de pe 18 Oct 2009 23:25, modificat 1 data in total.

Motiv: Flame starter… Pe viitor fara remarci gratuite de orice fel asupra altor membri.

Povestile da origine sunt un tutorial personalizat, gen prologul din The Witcher. Parca am citit undeva ca o sa dureze vreo doua ore, dup-aia se intra in jocul propriu-zis.

Aseara ‘Dragon Age’ a fost subiect de socializare in ghilda mea din AoC. Se pare ca si vesticii asteapta cu acelasi interes acest rpg.

Astazi se lanseaza jocul in USA, peste trei zile si in Europa.

Din fericire pentru cei care vor sa testeze un joc inainte de al cumpara, exista deja o varianta de test.

Eu am jucat aseara aproximativ trei ore si am reusit sa-mi fac o oarecare idee despre potentialulu jocului.

6. AI-ul…, trebuie sa mai joc

Stiu ca trei ore nu sunt suficiente pentru o opinie serioasa dar sunt oarecum dezamagit. Parca ma asteptam la mai mult.

Am bagat si eu cateva ore cu o fata umana, de origine Human Noble si clasa Warrior, bazata pe scut si sabie, mai mult ca sigur va deveni templar(ita). De obicei primul personaj pe care il creez intr-un joc e mascul (joc mai apoi ca femela doar daca difera ceva), dar de data asta am facut o exceptie pentru ca tipa creata arata superb. Personajele din acest joc arata toate foarte bine, cu mult peste cele din Mass Effect, Oblivion si Fallout 3 (doar cateva au mici probleme cu parul). De asemenea, imi plac vocile personajelor si dialogurile intre membrii party-ului. Din loc in loc apar texturi mai slabe, dar in afara de asta nu m-a deranjat nimic la capitolul grafica.

Se gasesc mai peste tot carti, statui si pergamente pe care le poti analiza pentru a afla mai multe despre lumea jocului (de asta nici nu am ajuns prea departe, am stat sa citesc tot), intra in destule detalii despre zei, evenimente din trecut, eroi, problemele dintre oameni si elfi (in lumea din Dragon Age, elfii au fost inrobiti de catre oameni si, in urma contactelor dintre cele doua rase, au devenit si ei muritori; unii au luptat si si-au castigat libertatea, iar altii au ramas in orasele oamenilor). Quest-urile nu sunt doar de genul „gaseste-l pe X in orasul Y si da-i 10 bucati de nu-stiu-ce”, majoritatea sunt interesante si au mai multe moduri de rezolvare.

Totusi, sunt cateva chestii care nu imi plac. Membrii party-ului nu mor cu adevarat, atata timp cat cineva ramane in viata la sfarsitul luptei, totul e bine; pai in Baldur’s Gate nu era asa, nepoate, cand murea cineva statea mort pana ii dadeai tu resurrect, ba uneori nici cu vraji nu aveai ce sa-i mai faci (iar daca personajul principal murea, era gata jocul). De asemenea, ma dereanjeaza vrajile bazate pe mana (in Baldur’s Gate, Icewind Dale etc., un vrajitor memora un numar de vraji in functie de inteligenta, le putea casta de cate ori le memorase, apoi trebuia sa se odihneasca). Nu in ultimul rand, ma enerveaza faptul ca viata si mana se regenereaza in timp, nu exista un buton de „rest” sau nevoia de a plati camere la han/taverna.

M-am jucat si eu aseara vreo 2h si pare interesant. Eu mi-am facut Dwarf commoner warrior, axat pe dual wield.

Jocul aduce destul de mult cu NwN numai ca mult mai simplificat, lucru care nu poate decat sa ma bucure. Mie chiar si aici mi se pare actiunea evolueaza f lent si sunt prea multe dialoguri

Genul asta de jocuri sunt pt someri/studenti/elevi. Eu sunt destul de sigur ca n-o sa-l termin, la cat ma joc (1-2h seara o data la cateva zile). Mai apar si alte jocuri, alte tentatii

In rest jocul e misto, arata f bine, mai ales personajele, Povestea pare interesanta so far, iar q nu imi dau seama inca, pt ca nu am jucat asa de mult.

Optimizarea mi se pare f buna. Il joc cu totul la maxim (inclusiv AA8x AF16x), si n-am vazut sub 40fps.

Don’t steal. The government hates competition.

Knowledge is power. Power corrupts. Study hard. Be Evil.

Jocul aduce destul de mult cu NwN numai ca mult mai simplificat, lucru care nu poate decat sa ma bucure.

Not cool, Neverwinter era deja simplificat din multe puncte de vedere.

Keos testeaza-l si fa-ti singur o parere. Nu mai asculta in stanga si-n dreapta.

Cred ca mai degraba NWN 2 care se intorcea oarecum la origini.

Dragon Age este un RPG hard-core adevarat. Eu il joc pe hard si ma distrez de minune fix din cauza ca matura toti monstrii cu mine pe jos.

In privinta AI-ului e intradevar destul de frustrant pana cand inveti sa ii controlezi (tasta H ajuta foarte mult). Nu stiu de ce unii se plang ca nu exista buton de „rest”. Mi s-a parut cea mai cretina si artificiala mecanica de joc in seria Baldur’s Gate care avea un scop precis in jocul de masa dar nu prea avea mare sens intr-un RPG pe PC. Faptul ca personajele au acum mana mi se pare oarecum mai realist. Cuvantul mana este folosit in sensul de energie si are pana la urma mai multa logica decat memorarea vrajilor in timpul somnului (ce as vrea sa pot memora si eu chestii cand dorm).

Dialogurile sunt perfecte, atmosfera este incredibila, lupta este minunata.

Pentru mine este RPG-ul pe care il astept de la Baldur’s Gate II incoace.

Cred ca mai degraba NWN 2 care se intorcea oarecum la origini.

NWN 2 a fost si va fi un joc in esenta foarte bun dar in acelasi timp extrem de oribil de prost. Partea tehnica este asa de slaba incat face un deserviciu genului. Pentru ca nimeni in afara de un fan ultra hardcore nu va suporta sirul nesfrastit de bug-uri si camera haotica amestecata cu un pic de grafica total neinspirata doar de dragul povestii. Eu nu am putut si am terminat seria Baldur’s Gate, seria Icewind Dale si multe alte RPG-uri vechi si bune. NWN 2 nu am putut sa il termin.

Aici sunt de acord cu tine esett. Primul NWN a fost superb, l-am terminat de mai multe ori cu diverse caractere. Pentru mine a fost THE RPG. NWN2 a fost destul de slabut, n-am reusit sa-l termin.

DAO – am jucat aseara pana la lvl 5, deci nu prea mult dar destul sa-mi dau seama ca am sa-l termin. Jocul se prezinta superb, grafica buna, imi ruleaza perfect, cum nici nu m-am asteptat – 1920×1200 totul High/Very High, pe sistemul meu de acum 3 ani.

Imi plac dialogurile, stilul BioWare bineinteles, caracterele au personalitati distincte… practic atmosfera super. Am ramas putin impresionat de cat de bine sunt facute personajele, fetele, corpul, miscarile…

Singurul lucru care mi se pare exagerat e sangele. Deci omor 10 sobolani si sunt stropit cu sange din cap pana-n picioare, chiar si pe ceafa; si eu si cainele meu… I mean, c’moooon !?

Ma bucura foarte mult faptul ca pe langa clasica camera izometrica, poti sa-l joci perfect si in 3rd person. Ce mai…mi-as lua cateva zile libere de la serviciu doar ca sa-l joc linistit.

In rest jocul mi se pare superb, trebuie sa fac eforturi serioase de vointa ca sa ies din el, momentan are sanse sa fie cel mai bun joc pe care am pus mana de ani de zile, depinde doar cum se incheie povestea, pana atunci o sa il savurez din plin… nu stiu, parca musteste de calitate, de la meniuri la grafica totu pare facut cu foarte multa grija… Minusuri nici nu cred ca pot sa ii gasesc deocamdata… designul coifurilor de pana acum trebuie sa spun ca ma streseaza putin, desi probabil ca au fost gandite sa fie functionale tot ma racaie pe creier… si poate sangele ar fi fost ok daca il puteam sterge intr-un oras de exemplu (eu l-am dezactivat pe moment) dar sunt lucruri extrem de mici in comparatie cu restul.

Destul de interesant jocul, din pacate pe normal e prea greu ca sa-l joci real time, pe easy prea usor.

Idem, s-au dus azi vreo 5 ore de joc de zici c-au fost minute. La caine am renuntat destul de repede si am mers pe varianta clasica de party: eu – luptator, Alistair – luptator, Morrigan – vrajitoare, Liliana – hoata (are o voce minunata si ma dau bine pe langa ea cu personajul meu). Dialogurile dintre Alistair (templar antrenat sa lupte contra vrajitorilor) si Morrigan sunt delicioase. Cand voi relua jocul neaparat o sa-i am in party pe Sten (tipul luptatorului masiv si silentios, ce respecta traditiile stricte ale rasei sale; trebuie sa aflu mai multe despre el, acum nu prea pot pentru ca nu ii place de mine) si pe Oghren (dwarf betiv, cu multe povesti de spus).

Am reusit sa rezolv problemele elfilor padurii (ceva necazuri cu un vechi blestem si niste varcolaci) si are dwarfilor din munti (le murise regele si incepuse lupta pentru putere). Acum ma indrept spre turnul magicienilor, sa vad cu ce ii pot ajuta. Am descoperit ca exista seturi de armura, m-am si apucat de colectionat (luptatoarea mea poarta un set cules de prin minele dwarfilor, este destul de rezistenta si ii sade bine, doar ca nu prea iti dai seama ca e o femeie sub tonele alea de fier).

Ce pot sa zic. Jocul e superb , unul din cele mai bune jocuri din ultimii ani. Azi noapte nu am dormit deloc din cauza lui si acum la munca sunt zombi

. Abia astept weekendul sa fac iar nopti albe.

Aseara am fost la un prieten care a inceput in paralel cu mine Dragon Age si care a preferat sa joace cu un mag human, eu am ales un elf purtator de sabie ( 2 swords, i like it). Am comparat povestile celor doua caractere si am descoperit ca nimic nu este lasat la voia intamplarii si ca povestile sunt legate intre ele chiar de la inceput . Sunt cateva amanunte care puse cap la cap creaza acea legatura care transforma o poveste banala intr-una de succes. Nu am sa va dau amanuntele, va las placerea descoperirii.

Mai facut curios. Hmmm inca nu am incercat ca mag. Cum credeti ca e mai bine , 2-3 eroi diferiti jucati in paralel ca sa te prinzi de toate subtilitatile sau pe rand pana la final cu toti ?

Din ce am vazut in review-uri, jocul tine 60 de ore jucat lejer, fara sa te implici in toata questurile. Crezi ca rezisti cu mai mult de un personaj ?

Jocul are 24 Gb, deci eu zic sa-i joci in paralel. Just take your time.

Citeste articolul pe: XtremPC

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 58 ori.

Publica un raspuns