Programul de educatie financiara al Bancii Comerciale Romane, Scoala de bani, continua si in acest an, avand un co­res­pondent in lumea virtuala. Astfel, BCR si-a deschis un sediu pe platforma Se­cond Life, fiind prima institutie din Ro­ma­nia care a facut acest pas, potrivit unui comunicat al BCR. Astfel, in Bucurestiul Virtual exista deja amenajata o aula universitara in care se vor desfasura lec­tii­le cu „Domnul Diriginte”, iar elevii scolii vor participa la concursuri sub forma de extemporale, in urma carora vor putea castiga premii. Cladirea BCR din Second Life a fost realizata exact dupa modelul sucursalelor din realitate, iar, in interior, utilizatorii pot interactiona cu diverse aplicatii automatizate, pot afla mai multe informatii despre promotiile in curs (pa­che­tul BCR Student si BCR Pensii in acest moment) sau se pot inscrie in gru­pul Scolii de bani. „Deschiderea unei su­cur­sale in Second Life si integrarea pro­-gramului de educatie financiara Scoala de bani fac parte din strategia noastra de a interactiona cu publicul si la alte niveluri decat cele deja clasice”, a declarat Daniel Pana, director executiv Directia Marketing BCR.
Second Life s-a lansat in 2003, dar platforma a devenit cunoscuta la nivel mon­dial abia in 2006, odata cu intrarea Ambasadei Suediei, urmata de o serie de branduri care au inceput sa testeze opor­tu­nitatile lumilor virtuale. In acest mo­ment, Second Life are peste 15 milioane de conturi inregistrate, o economie si o moneda proprie (Linden Dolar).

Citeste articolul pe: Financiarul

Educatie financiara in lumea virtuala: BCR a deschis o sucursala in Second Life

Programul de educatie financiara al Bancii Comerciale Romane, Scoala de bani, continua si in acest an, avand un co­res­pondent in lumea virtuala. Astfel, BCR si-a deschis un sediu pe platforma Se­cond Life, fiind prima institutie din Ro­ma­nia care a facut acest pas, potrivit unui comunicat al BCR. Astfel, in Bucurestiul Virtual exista deja amenajata o aula universitara in care se vor desfasura lec­tii­le cu „Domnul Diriginte”, iar elevii scolii vor participa la concursuri sub forma de extemporale, in urma carora vor putea castiga premii. Cladirea BCR din Second Life a fost realizata exact dupa modelul sucursalelor din realitate, iar, in interior, utilizatorii pot interactiona cu diverse aplicatii automatizate, pot afla mai multe informatii despre promotiile in curs (pa­che­tul BCR Student si BCR Pensii in acest moment) sau se pot inscrie in gru­pul Scolii de bani. „Deschiderea unei su­cur­sale in Second Life si integrarea pro­-gramului de educatie financiara Scoala de bani fac parte din strategia noastra de a interactiona cu publicul si la alte niveluri decat cele deja clasice”, a declarat Daniel Pana, director executiv Directia Marketing BCR.
Second Life s-a lansat in 2003, dar platforma a devenit cunoscuta la nivel mon­dial abia in 2006, odata cu intrarea Ambasadei Suediei, urmata de o serie de branduri care au inceput sa testeze opor­tu­nitatile lumilor virtuale. In acest mo­ment, Second Life are peste 15 milioane de conturi inregistrate, o economie si o moneda proprie (Linden Dolar).

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 470 ori.

Publica un raspuns