Programul de educatie financiara al Bancii Comerciale Romane, Scoala de bani, continua si in acest an, avand un corespondent in lumea virtuala. Astfel, BCR si-a deschis un sediu pe platforma Second Life, fiind prima institutie din Romania care a facut acest pas, potrivit unui comunicat al BCR. Astfel, in Bucurestiul Virtual exista deja amenajata o aula universitara in care se vor desfasura lectiile cu „Domnul Diriginte”, iar elevii scolii vor participa la concursuri sub forma de extemporale, in urma carora vor putea castiga premii. Cladirea BCR din Second Life a fost realizata exact dupa modelul sucursalelor din realitate, iar, in interior, utilizatorii pot interactiona cu diverse aplicatii automatizate, pot afla mai multe informatii despre promotiile in curs (pachetul BCR Student si BCR Pensii in acest moment) sau se pot inscrie in grupul Scolii de bani. „Deschiderea unei sucursale in Second Life si integrarea pro-gramului de educatie financiara Scoala de bani fac parte din strategia noastra de a interactiona cu publicul si la alte niveluri decat cele deja clasice”, a declarat Daniel Pana, director executiv Directia Marketing BCR.
Second Life s-a lansat in 2003, dar platforma a devenit cunoscuta la nivel mondial abia in 2006, odata cu intrarea Ambasadei Suediei, urmata de o serie de branduri care au inceput sa testeze oportunitatile lumilor virtuale. In acest moment, Second Life are peste 15 milioane de conturi inregistrate, o economie si o moneda proprie (Linden Dolar).
Citeste articolul pe: Financiarul
Programul de educatie financiara al Bancii Comerciale Romane, Scoala de bani, continua si in acest an, avand un corespondent in lumea virtuala. Astfel, BCR si-a deschis un sediu pe platforma Second Life, fiind prima institutie din Romania care a facut acest pas, potrivit unui comunicat al BCR. Astfel, in Bucurestiul Virtual exista deja amenajata o aula universitara in care se vor desfasura lectiile cu „Domnul Diriginte”, iar elevii scolii vor participa la concursuri sub forma de extemporale, in urma carora vor putea castiga premii. Cladirea BCR din Second Life a fost realizata exact dupa modelul sucursalelor din realitate, iar, in interior, utilizatorii pot interactiona cu diverse aplicatii automatizate, pot afla mai multe informatii despre promotiile in curs (pachetul BCR Student si BCR Pensii in acest moment) sau se pot inscrie in grupul Scolii de bani. „Deschiderea unei sucursale in Second Life si integrarea pro-gramului de educatie financiara Scoala de bani fac parte din strategia noastra de a interactiona cu publicul si la alte niveluri decat cele deja clasice”, a declarat Daniel Pana, director executiv Directia Marketing BCR.
Second Life s-a lansat in 2003, dar platforma a devenit cunoscuta la nivel mondial abia in 2006, odata cu intrarea Ambasadei Suediei, urmata de o serie de branduri care au inceput sa testeze oportunitatile lumilor virtuale. In acest moment, Second Life are peste 15 milioane de conturi inregistrate, o economie si o moneda proprie (Linden Dolar).
Citeste articolul pe: Financiarul