Campaniile de display prin feed-urile RSS ale Realitatea.NET si MONEY.ro au realizat o medie CTR de 0,6, iar continutul feed-urilor celor doua portaluri a fost descarcat de peste 90.000 de vizitatori unici, conform statisticilor Mediafed, la numai o luna de la implementarea solutiei de monitorizare si monetizare.
CTR – click through rate – este un criteriu de masurare a succesului unei campanii de publicitate online.
CTR se obtine, de regula, prin impartirea numarului de clickuri la numarul de afisari ale unui banner publicitar. Spre exemplu, daca bannerul publicitar a fost afisat de 100 de ori si o singura persoana a facut click pe el, atunci rezultatul CTR ar fi de 1%.
„O data cu raspandirea obiceiului de parcurgere rapida a stirilor online furnizate prin RSS, un procent semnificativ dintre cititori nu mai ajung, de fapt, in site-ul care furnizeaza informatia, multumindu-se cu titlul si cele cateva randuri disponibile prin RSS Reader. Rata de click obtinuta ne indreptateste sa continuam experimentul si sa includem aceasta noua modalitate in ofertele noastre”, a declarat Irina Morsanu, business affairs manager F5, care detine regia de vanzari online F5 X-Media.
F5 a lansat si testat in urma cu o luna, in parteneriat cu Mediafed Londra, o noua solutie de livrare a publicitatii online, care permite afisarea de bannere direct in fluxul RSS, indiferent de reader-UL rss folosit, pentru a-si ajuta clientii sa isi expuna mesajele si acestui tip de consumator.
Potrivit statisticilor din prima luna, peste 90.000 de utilizatori individuali au descarcat continutul feed-urilor celor doua portaluri editate de F5.
Feed-urile RSS au generat intr-o luna este un milion de click-uri, in cadrul a 2.930.000 articole afisate si o rata de click pe articole de 34,8%.
Cele mai accesate feed-uri in luna ianuarie au fost in cadrul sectiunilor social, news alert si stiri din realitatea.net, respectiv MONEY.RO – Finante si banci.
Sistemul de masurare Mediafed este certificat de ABCe ( the Audit Bureau of Circulations Electronic ) – asociatia care reglementeaza standardele de masurare in industria online in Marea Britanie.
Spatiile publicitare furnizate prin solutie sunt administrate, pentru Romania, de regia de vanzari F5 X-Media, parte a companiei F5 Realitatea-Catavencu.

Citeste articolul pe: Money.ro

Experiment F5 – Mediafed: o noua metoda de publicitate online, prin fluxurile RSS

Campaniile de display prin feed-urile RSS ale Realitatea.NET si MONEY.ro au realizat o medie CTR de 0,6, iar continutul feed-urilor celor doua portaluri a fost descarcat de peste 90.000 de vizitatori unici, conform statisticilor Mediafed, la numai o luna de la implementarea solutiei de monitorizare si monetizare.
CTR – click through rate – este un criteriu de masurare a succesului unei campanii de publicitate online.
CTR se obtine, de regula, prin impartirea numarului de clickuri la numarul de afisari ale unui banner publicitar. Spre exemplu, daca bannerul publicitar a fost afisat de 100 de ori si o singura persoana a facut click pe el, atunci rezultatul CTR ar fi de 1%.
„O data cu raspandirea obiceiului de parcurgere rapida a stirilor online furnizate prin RSS, un procent semnificativ dintre cititori nu mai ajung, de fapt, in site-ul care furnizeaza informatia, multumindu-se cu titlul si cele cateva randuri disponibile prin RSS Reader. Rata de click obtinuta ne indreptateste sa continuam experimentul si sa includem aceasta noua modalitate in ofertele noastre”, a declarat Irina Morsanu, business affairs manager F5, care detine regia de vanzari online F5 X-Media.
F5 a lansat si testat in urma cu o luna, in parteneriat cu Mediafed Londra, o noua solutie de livrare a publicitatii online, care permite afisarea de bannere direct in fluxul RSS, indiferent de reader-UL rss folosit, pentru a-si ajuta clientii sa isi expuna mesajele si acestui tip de consumator.
Potrivit statisticilor din prima luna, peste 90.000 de utilizatori individuali au descarcat continutul feed-urilor celor doua portaluri editate de F5.
Feed-urile RSS au generat intr-o luna este un milion de click-uri, in cadrul a 2.930.000 articole afisate si o rata de click pe articole de 34,8%.
Cele mai accesate feed-uri in luna ianuarie au fost in cadrul sectiunilor social, news alert si stiri din realitatea.net, respectiv MONEY.RO – Finante si banci.
Sistemul de masurare Mediafed este certificat de ABCe ( the Audit Bureau of Circulations Electronic ) – asociatia care reglementeaza standardele de masurare in industria online in Marea Britanie.
Spatiile publicitare furnizate prin solutie sunt administrate, pentru Romania, de regia de vanzari F5 X-Media, parte a companiei F5 Realitatea-Catavencu.

Citeste articolul pe: Money.ro

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 494 ori.

Publica un raspuns