Cu 400.000 de utilizatori pe piata locala,
La nivel global, Facebook, reteaua de socializare dezvoltata de ta­narul Mark Zuckerberg, este cea mai populara. In Romania, cea mai populara este, potrivit statisticilor, reteaua hi5.com, care per­mite utilizatorilor sa partajeze fotografii si informatii personale.
Potrivit ultimelor date publicate de Oficiul de Statistica al Comunitatii Europene (Eurostat), aproape jumatate dintre romanii adulti utilizeaza inter­netul. Adica 48,5% dintre adultii din Ro­mania au accesat internetul in decursul cercetarii. Cel mai des, utilizatorii ro­mani de internet acceseaza e-mailul, diverse pagini web si citesc site-uri de stiri, iar site-urile de socializare pe inter­net sunt accesate mai rar, o data pe luna de majoritatea respondentilor.
Cu toate acestea, site-ul hi5.com, care per­mite utilizatorilor de pretutindeni sa par­ta­jeze fotografii, informatii personale sau sa joace on-line diverse jocuri, avea in Romania 4.060.164 utilizatori unici la finalul lunii septembrie, potrivit stu­diilor de audienta si trafic internet disponibile pe sati.ro. In perioada 26 octombrie-01 noiembrie, site-ul hi5.ro a avut in Romania 12.076.884 de vizite, 469.692.252 de afisari si 1.995.009 utili­zatori unici. Hi5.com a fost lansat la nivel global in anul 2003 si se claseaza anul acesta pe locul 8 in topul site-urilor de profil la nivel global, potrivit statisticilor internationale.
De cealalta parte, reteaua de socializare Facebook este disponibila si in limba romana. Numarul de uti­li­zatori a crescut de aproape doua ori din iunie si pana in octombrie, potrivit datelor disponibile. Astfel, la finalul lunii octombrie, apro­ximativ 400.000 de utilizatori ai retelei sociale Facebook erau inregistrati in Romania, dupa ce nu­ma­rul lor ajunsese la 220.000 in luna iunie a acestui an. Peste 350.000 dintre utili­za­torii romani au varste cu­prinse intre 18 si 49 de ani.
La nivel global, Facebook este cea mai po­pulara retea de socializare, care per­mite utiliza­torilor sa incarce fotografii, filme, sa posteze date per­sonale de profil si sa comunice interactiv cu prietenii din retea sau sa urmareasca activitatile dife­ri­tilor muzicieni, actori etc. Potrivit sta­tisticilor companiei, la nivel global, Facebook are peste 300 de milioane de utilizatori activi, iar 65 de milioane dintre acestia acceseaza site-ul si prin intermediul telefonului mobil.
Neogen.ro, din grupul Neogen de­tinut in proportie majoritara de Calin Fusu, ramane cel mai important com­petitor pentru hi5.com in Romania. Potri­vit datelor statistice publicate pe sati.ro, in luna septembrie erau 1.032.620 utilizatori unici inscrisi pe reteaua de socializare neogen.ro. Reteaua ofera utili­za­torilor posibilitatea sa incarce foto­grafii, fisiere video sau audio, anun­turi si creeaza grupuri comune in functie de informatiile disponibile la profilul utili­zatorului. De asemenea, site-ul ofera acces mai facil la celelalte site-uri detinute de compania Neogen, respectiv Neobizz, Noi2 etc. La finalul lunii sep­tembrie, conform SATI, neogen.ro avea 6.349.944 vizite si 212.649.296 afisari.
Potrivit SATI, si netlog.com, portal de social networking, platforma de blog, microblog, pagini personale, content video si audio, intra in topul retelelor sociale, cu 1.131.225 utilizatori unici la finalul lunii septembrie. In septembrie, ultima luna auditata ale carei date sunt disponibile, netlog.com avea 4.473.155 vizite si 69.374.240 afisari.
La nivel global, cele mai populare retele sociale sunt Facebook, MySpace, site-ul de microblogging Twitter si platforma de socializare on-line pentru business LinkedIn.
Operatorii de telefonie mobila intra in jocul „socializarii“
Divizia britanica a grupului Orange a lansat in luna august a acestui an aplicatia mobila Social Life, care permite utilizatorului sa integreze pe ecranul telefonului mobil activitatea sa pe prin­cipalele pagini de social networking, precum Facebook, Twitter, MySpace si altele. Si Vodafone a lansat in septembrie in Marea Britanie serviciul Vodafone 360, care reuneste contactele, mesajele si apelurile efectuate de un utilizator, pentru un management mai bun al comunicarii personale, iar acest serviciu va fi disponibil din 2010 si in Romania.

Citeste articolul pe: Financiarul

Facebook nu bate hi5.com in Romania, chiar daca la nivel mondial e pe primul loc

Cu 400.000 de utilizatori pe piata locala,
La nivel global, Facebook, reteaua de socializare dezvoltata de ta­narul Mark Zuckerberg, este cea mai populara. In Romania, cea mai populara este, potrivit statisticilor, reteaua hi5.com, care per­mite utilizatorilor sa partajeze fotografii si informatii personale.
Potrivit ultimelor date publicate de Oficiul de Statistica al Comunitatii Europene (Eurostat), aproape jumatate dintre romanii adulti utilizeaza inter­netul. Adica 48,5% dintre adultii din Ro­mania au accesat internetul in decursul cercetarii. Cel mai des, utilizatorii ro­mani de internet acceseaza e-mailul, diverse pagini web si citesc site-uri de stiri, iar site-urile de socializare pe inter­net sunt accesate mai rar, o data pe luna de majoritatea respondentilor.
Cu toate acestea, site-ul hi5.com, care per­mite utilizatorilor de pretutindeni sa par­ta­jeze fotografii, informatii personale sau sa joace on-line diverse jocuri, avea in Romania 4.060.164 utilizatori unici la finalul lunii septembrie, potrivit stu­diilor de audienta si trafic internet disponibile pe sati.ro. In perioada 26 octombrie-01 noiembrie, site-ul hi5.ro a avut in Romania 12.076.884 de vizite, 469.692.252 de afisari si 1.995.009 utili­zatori unici. Hi5.com a fost lansat la nivel global in anul 2003 si se claseaza anul acesta pe locul 8 in topul site-urilor de profil la nivel global, potrivit statisticilor internationale.
De cealalta parte, reteaua de socializare Facebook este disponibila si in limba romana. Numarul de uti­li­zatori a crescut de aproape doua ori din iunie si pana in octombrie, potrivit datelor disponibile. Astfel, la finalul lunii octombrie, apro­ximativ 400.000 de utilizatori ai retelei sociale Facebook erau inregistrati in Romania, dupa ce nu­ma­rul lor ajunsese la 220.000 in luna iunie a acestui an. Peste 350.000 dintre utili­za­torii romani au varste cu­prinse intre 18 si 49 de ani.
La nivel global, Facebook este cea mai po­pulara retea de socializare, care per­mite utiliza­torilor sa incarce fotografii, filme, sa posteze date per­sonale de profil si sa comunice interactiv cu prietenii din retea sau sa urmareasca activitatile dife­ri­tilor muzicieni, actori etc. Potrivit sta­tisticilor companiei, la nivel global, Facebook are peste 300 de milioane de utilizatori activi, iar 65 de milioane dintre acestia acceseaza site-ul si prin intermediul telefonului mobil.
Neogen.ro, din grupul Neogen de­tinut in proportie majoritara de Calin Fusu, ramane cel mai important com­petitor pentru hi5.com in Romania. Potri­vit datelor statistice publicate pe sati.ro, in luna septembrie erau 1.032.620 utilizatori unici inscrisi pe reteaua de socializare neogen.ro. Reteaua ofera utili­za­torilor posibilitatea sa incarce foto­grafii, fisiere video sau audio, anun­turi si creeaza grupuri comune in functie de informatiile disponibile la profilul utili­zatorului. De asemenea, site-ul ofera acces mai facil la celelalte site-uri detinute de compania Neogen, respectiv Neobizz, Noi2 etc. La finalul lunii sep­tembrie, conform SATI, neogen.ro avea 6.349.944 vizite si 212.649.296 afisari.
Potrivit SATI, si netlog.com, portal de social networking, platforma de blog, microblog, pagini personale, content video si audio, intra in topul retelelor sociale, cu 1.131.225 utilizatori unici la finalul lunii septembrie. In septembrie, ultima luna auditata ale carei date sunt disponibile, netlog.com avea 4.473.155 vizite si 69.374.240 afisari.
La nivel global, cele mai populare retele sociale sunt Facebook, MySpace, site-ul de microblogging Twitter si platforma de socializare on-line pentru business LinkedIn.
Operatorii de telefonie mobila intra in jocul „socializarii“
Divizia britanica a grupului Orange a lansat in luna august a acestui an aplicatia mobila Social Life, care permite utilizatorului sa integreze pe ecranul telefonului mobil activitatea sa pe prin­cipalele pagini de social networking, precum Facebook, Twitter, MySpace si altele. Si Vodafone a lansat in septembrie in Marea Britanie serviciul Vodafone 360, care reuneste contactele, mesajele si apelurile efectuate de un utilizator, pentru un management mai bun al comunicarii personale, iar acest serviciu va fi disponibil din 2010 si in Romania.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 545 ori.

Publica un raspuns