Romtelecom
aplicatia de plati online
Incepand de astazi, 15 februarie, orice client cu acces la internet isi poate achita factura folosind a companiei, au anuntat reprezentantii operatorului.
Aceasta facilitate este disponibila gratuit pe site-ul companiei pentru orice client Romtelecom, persoana fizica cu un cont in aplicatia MyAccount.
Plata, pentru care nu se percepe niciun comision, se poate efectua cu ajutorul unui card bancar de credit sau debit. Romtelecom furnizeaza serviciul prin intermediul procesatorului de plati online GECAD ePayment.
„Misiunea noastra este sa le oferim clientilor nostri o experienta cat mai placuta cu brandul Romtelecom. Prin acest nou serviciu speram sa reusim acest lucru, precum sa ii si ajutam sa faca economii importante de timp cu plata facturilor care acum se poate face in doar cateva minute” a declarat Joerg Zeddies, director executiv comercial, segment rezidential.
Un cont MyAccount se poate crea in cateva minute, cu ajutorul codului de abonat al clientului si al unei adrese de e-mail valide.
Dupa logare, MyAccount ofera si alte facilitati pe langa plata online, precum: vizualizarea gratuita a ultimelor 6 facturi, lista detaliata a apelurilor, situatia platilor sau a traficului inregistrat pentru Clicknet mobil, in cazul in care clientul beneficiaza si de acest serviciu.
Plata online se adauga celorlalte mijloace de plata oferite deja de Romtelecom, compania dispunand de o retea de parteneriate de peste 21 000 de puncte de prezenta, reprezentand ghisee ale bancilor, bancomate, oficii autorizate ale Postei Romane, serviciul UNIKASA, serviciul SIMPLIS FACTURI, puncte de incasare PayPoint, magazine Germanos, magazine Romtelecom.
Aplicatia MyAccount poate fi accesata de la adresa myaccount.romtelecom.ro.

Citeste articolul pe: Money.ro

Facturile Romtelecom se pot plati si online

Romtelecom
aplicatia de plati online
Incepand de astazi, 15 februarie, orice client cu acces la internet isi poate achita factura folosind a companiei, au anuntat reprezentantii operatorului.
Aceasta facilitate este disponibila gratuit pe site-ul companiei pentru orice client Romtelecom, persoana fizica cu un cont in aplicatia MyAccount.
Plata, pentru care nu se percepe niciun comision, se poate efectua cu ajutorul unui card bancar de credit sau debit. Romtelecom furnizeaza serviciul prin intermediul procesatorului de plati online GECAD ePayment.
„Misiunea noastra este sa le oferim clientilor nostri o experienta cat mai placuta cu brandul Romtelecom. Prin acest nou serviciu speram sa reusim acest lucru, precum sa ii si ajutam sa faca economii importante de timp cu plata facturilor care acum se poate face in doar cateva minute” a declarat Joerg Zeddies, director executiv comercial, segment rezidential.
Un cont MyAccount se poate crea in cateva minute, cu ajutorul codului de abonat al clientului si al unei adrese de e-mail valide.
Dupa logare, MyAccount ofera si alte facilitati pe langa plata online, precum: vizualizarea gratuita a ultimelor 6 facturi, lista detaliata a apelurilor, situatia platilor sau a traficului inregistrat pentru Clicknet mobil, in cazul in care clientul beneficiaza si de acest serviciu.
Plata online se adauga celorlalte mijloace de plata oferite deja de Romtelecom, compania dispunand de o retea de parteneriate de peste 21 000 de puncte de prezenta, reprezentand ghisee ale bancilor, bancomate, oficii autorizate ale Postei Romane, serviciul UNIKASA, serviciul SIMPLIS FACTURI, puncte de incasare PayPoint, magazine Germanos, magazine Romtelecom.
Aplicatia MyAccount poate fi accesata de la adresa myaccount.romtelecom.ro.

Citeste articolul pe: Money.ro

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 569 ori.

Publica un raspuns