Compania americana Yahoo va lansa in trimestrul 3 homepage-ul si serviciul de e-mail in limba romana, urmand ca treptat sa localizeze si alte servicii. Mihai Fanache, manager al Mediacafe, regia care detine exclusivitatea vanzarilor Yahoo in Romania, a subliniat pentru DailyBusiness.ro ca aceasta va fi mai mult „un semnal de imagine”, neafectand, cel putin in prima faza, piata online din tara.
„Deocamdata stirea este la nivel de zvon. Daca se va confirma, Yahoo va incepe treptat sa localizeze informatii in limba romana. De asemenea, se vor putea realiza si adrese de e-mail .ro”, a declarat Fanache. El a scris pe Twitter ca spera sa apara „un curcubeu mov peste Bucuresti” (aluzie la culoarea brandului- n.r.) la lansarea Yahoo.ro.
Fanache a mai spus ca Mediacafe va vinde publicitate pe viitorul homepage in limba romana. „Acest lucru nu este insa de baza pentru afacerile companiei, dar in viitor ar putea deschide noi oportunitati”.
Cel mai probabil, unul dintre factorii care a influentat decizia Yahoo de a intra in Romania a fost cresterea importanta a afacerilor Mediacafe, de la circa 1,1 mil. euro in 2008 la circa 2,5 mil. euro anul precedent, , a scris pe blogul personal Marius Pahomi, head of MEC Interaction, divizie a agentiei de publicitate Mediaedge:cia.
Coordonarea activitatilor Yahoo.ro se va realiza cel mai probabil din Barcelona. „Din cate stiu eu, Yahoo nu va angaja in viitorul apropiat oameni in Romania, special pentru acest lucru”, mai spune Mihai Fanache.
Bobby Voicu a fost unic reprezentant al Yahoo in Romania timp de mai multe luni. Compania americana a amanat lansarea Yahoo.ro din ratiuni economice.

Citeste articolul pe: Daily Business

Fanache, Mediacafe: Yahoo.ro va fi mai mult un semnal de imagine. La inceput va contine doar homepage si e-mail in romana

Compania americana Yahoo va lansa in trimestrul 3 homepage-ul si serviciul de e-mail in limba romana, urmand ca treptat sa localizeze si alte servicii. Mihai Fanache, manager al Mediacafe, regia care detine exclusivitatea vanzarilor Yahoo in Romania, a subliniat pentru DailyBusiness.ro ca aceasta va fi mai mult „un semnal de imagine”, neafectand, cel putin in prima faza, piata online din tara.
„Deocamdata stirea este la nivel de zvon. Daca se va confirma, Yahoo va incepe treptat sa localizeze informatii in limba romana. De asemenea, se vor putea realiza si adrese de e-mail .ro”, a declarat Fanache. El a scris pe Twitter ca spera sa apara „un curcubeu mov peste Bucuresti” (aluzie la culoarea brandului- n.r.) la lansarea Yahoo.ro.
Fanache a mai spus ca Mediacafe va vinde publicitate pe viitorul homepage in limba romana. „Acest lucru nu este insa de baza pentru afacerile companiei, dar in viitor ar putea deschide noi oportunitati”.
Cel mai probabil, unul dintre factorii care a influentat decizia Yahoo de a intra in Romania a fost cresterea importanta a afacerilor Mediacafe, de la circa 1,1 mil. euro in 2008 la circa 2,5 mil. euro anul precedent, , a scris pe blogul personal Marius Pahomi, head of MEC Interaction, divizie a agentiei de publicitate Mediaedge:cia.
Coordonarea activitatilor Yahoo.ro se va realiza cel mai probabil din Barcelona. „Din cate stiu eu, Yahoo nu va angaja in viitorul apropiat oameni in Romania, special pentru acest lucru”, mai spune Mihai Fanache.
Bobby Voicu a fost unic reprezentant al Yahoo in Romania timp de mai multe luni. Compania americana a amanat lansarea Yahoo.ro din ratiuni economice.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 55 ori.

Publica un raspuns