Compania Ford a prezentat de curand varianta Connect Electric. Aceasta va intra in productie conform oficialilor companiei la sfarsitul anului 2010. Bazat pe modelul Transit Connect, castigator la salonul auto de la Detroit la categoria Van, Connect Electric va fi propulsat de o tehnologie avansata bazata pe baterii litium-ion. Marele avantaj al acestui model este acela ca are emisii zero. Bateriile se pot incarca atat la retele de 220 V (Europa), cat si la 110 V (Statele Unite, Australia).
Connect Electric este capabil sa atinga viteza maxima de 121 km/h, autonomia bateriilor fiind pentru aproximativ 130 km. Caracteristicile tehnice il propun pe Connect Electric pentru distributie urbana, spatiul cargo fiind de 3.5 mc, iar raza de bracare de pana intr-un metru, ceea ce inseamna o buna manevrabilitate in spatii inguste si usile compartimentului cargo cu deschidere standard de 180 grade sau optional la 255 grade. Compania nu este la prima incercare de propulsie alternativa, in trecut Ford realizand Ford Explorer Hybrid, automobil ce a fost testat de compania Yellow Cabs din Statele Unite.

Citeste articolul pe: Curierul National

Ford Transit Connect varianta electrica

Compania Ford a prezentat de curand varianta Connect Electric. Aceasta va intra in productie conform oficialilor companiei la sfarsitul anului 2010. Bazat pe modelul Transit Connect, castigator la salonul auto de la Detroit la categoria Van, Connect Electric va fi propulsat de o tehnologie avansata bazata pe baterii litium-ion. Marele avantaj al acestui model este acela ca are emisii zero. Bateriile se pot incarca atat la retele de 220 V (Europa), cat si la 110 V (Statele Unite, Australia).
Connect Electric este capabil sa atinga viteza maxima de 121 km/h, autonomia bateriilor fiind pentru aproximativ 130 km. Caracteristicile tehnice il propun pe Connect Electric pentru distributie urbana, spatiul cargo fiind de 3.5 mc, iar raza de bracare de pana intr-un metru, ceea ce inseamna o buna manevrabilitate in spatii inguste si usile compartimentului cargo cu deschidere standard de 180 grade sau optional la 255 grade. Compania nu este la prima incercare de propulsie alternativa, in trecut Ford realizand Ford Explorer Hybrid, automobil ce a fost testat de compania Yellow Cabs din Statele Unite.

Citeste articolul pe: Curierul National

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 101 ori.

Publica un raspuns