Google a oferit o explicatie generala a modului cum ierarhizeaza rezultatele la cautari, la o zi dupa ce Comisia Europeana a spus ca va investiga plangerile antitrust primite de la mai multe companii impotriva Google.

Intr-o postare blog, Amit Singhal reprezentant al Google a scris ca Google proceseaza sute de milioane de interogari pe zi, dintre care cel putin 20% sunt total noi. Pentru a gestiona volumul mare si marea varietate de interogari, compania utilizeaza o colectie de algoritmi de analizare a datelor. Acestia utilizeaza sute de semnale diferite pentru a realiza topul rezultatelor pentru orice interogare. Semnalele sunt indicatori ai relevantei si includ elemente ce variaza de la simple cuvinte de pe o pagina web sau calcule mai complexe precum prestigiul altor site-uri cu link-uri catre o anumita pagina.

Google efectueaza zilnic una sau doua modificari ale semnalelor si algoritmilor sai pentru a imbunatati rezultatele. Compania nu selecteaza manual niciun rezultat. Pentru a arata ca exista loc pentru imbunatatiri in ierarhizarea rezultatelor – si probabil pentru a sugera ca Google nu isi favorizeaza propriile site-uri – Singhal a mentionat ca query „search engine-ul” nu listeaza Google intre primele rezultate.

Postarea nu spune nimic nou fata de ceea ce a fost relavat anterior, insa compania spune ca stirea legata de ancheta Comisiei Europene a ridicat o multime de intrebari legate de cum ierarhizeaza Google rezultatele.

Miercuri Comisia a confirmat ca a inceput o ancheta dupa ce a primit plangeri din partea a trei companii impotriva Google. Aceasta din urma a spus ca investigatia a pornit de la Microsoft, din moment ce Microsoft detine una dintre companiile care au facut plangere si este legata de o alta.

Citeste articolul pe: SmartNews

Google explica modul de ierarhizare a cautarilor

Google a oferit o explicatie generala a modului cum ierarhizeaza rezultatele la cautari, la o zi dupa ce Comisia Europeana a spus ca va investiga plangerile antitrust primite de la mai multe companii impotriva Google.

Intr-o postare blog, Amit Singhal reprezentant al Google a scris ca Google proceseaza sute de milioane de interogari pe zi, dintre care cel putin 20% sunt total noi. Pentru a gestiona volumul mare si marea varietate de interogari, compania utilizeaza o colectie de algoritmi de analizare a datelor. Acestia utilizeaza sute de semnale diferite pentru a realiza topul rezultatelor pentru orice interogare. Semnalele sunt indicatori ai relevantei si includ elemente ce variaza de la simple cuvinte de pe o pagina web sau calcule mai complexe precum prestigiul altor site-uri cu link-uri catre o anumita pagina.

Google efectueaza zilnic una sau doua modificari ale semnalelor si algoritmilor sai pentru a imbunatati rezultatele. Compania nu selecteaza manual niciun rezultat. Pentru a arata ca exista loc pentru imbunatatiri in ierarhizarea rezultatelor – si probabil pentru a sugera ca Google nu isi favorizeaza propriile site-uri – Singhal a mentionat ca query „search engine-ul” nu listeaza Google intre primele rezultate.

Postarea nu spune nimic nou fata de ceea ce a fost relavat anterior, insa compania spune ca stirea legata de ancheta Comisiei Europene a ridicat o multime de intrebari legate de cum ierarhizeaza Google rezultatele.

Miercuri Comisia a confirmat ca a inceput o ancheta dupa ce a primit plangeri din partea a trei companii impotriva Google. Aceasta din urma a spus ca investigatia a pornit de la Microsoft, din moment ce Microsoft detine una dintre companiile care au facut plangere si este legata de o alta.

Citeste articolul pe: SmartNews

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 60 ori.

Publica un raspuns