Serviciul – integrat direct cu serviciul sau de e-mail Gmail – permite utilizatorilor sa posteze status update-uri, sa imparta continut si sa citeasca si sa comenteze postarile prietenilor.

Site-ul azvarle Google direct impotriva retelelor rivale precum Facebook, care a atins un numar impresionant de aproape 400 milioane de utilizatori de la lansarea sa din 2004.

Buzz va incerca sa valorifice numarul de utilizatori regulati ai serviciului Gmail, care in prezent se ridica la aproximativ 170 milioane de oameni.

Buzz contine o multime de functii interesante, in special pentru utilizatorii mobili, insa intrebarea reala este daca sunt suficiente pentru a indeparta social networkerii de site-uri precum Facebook si Twitter.

Rivalul Yahoo ofera deja un serviciu ce permite oamenilor sa vada update-uri de pe site-uri precum Twitter si Flickr din interiorul paginii lor Yahoo Mail.

Noile functii sunt incluse direct in serviciul gratuit de e-mail Gmail. Utilizatorii pot posta update-uri publice sau private – cunoscute ca buzz-uri – si imparti continut de pe alte site-uri precum Twitter, YouTube, Flickr si Picassa. Mesajele – scoase in evidenta cu un simbol Buzz – sunt incorporate direct in inbox-ul Gmail al utilizatorului. Update-uri sunt adaugate automat in pagina de profil a utilizatorului, in timp ce update-urile publice vor fi disponibile si pentru motoarele de cautare.

Site-ul mai include si elemente Twitter, precum posibilitatea de a „urmari” oamenii ce impartasesc update-uri si functii ce apar in Facebook, precum capacitatea de a „place” un continut. De asemenea, compania a integrat serviciul si cu platformele sale mapping si mobile.

Nu este prima data cand Google a incercat sa lanseze o retea sociala. In 2004, aceasta a lansat Orkut. Totusi, desi a devenit mare in tari precum Brazilia si India, a fost umbrit de site-uri precum Facebook.

De asemenea, recent compania a lansat Google Wave, un tool ce combina e-mail, mesageria instant si posibilitati de colaborare pe documente in timp real.

Citeste articolul pe: SmartNews

Google lanseaza o noua retea sociala – Buzz

Serviciul – integrat direct cu serviciul sau de e-mail Gmail – permite utilizatorilor sa posteze status update-uri, sa imparta continut si sa citeasca si sa comenteze postarile prietenilor.

Site-ul azvarle Google direct impotriva retelelor rivale precum Facebook, care a atins un numar impresionant de aproape 400 milioane de utilizatori de la lansarea sa din 2004.

Buzz va incerca sa valorifice numarul de utilizatori regulati ai serviciului Gmail, care in prezent se ridica la aproximativ 170 milioane de oameni.

Buzz contine o multime de functii interesante, in special pentru utilizatorii mobili, insa intrebarea reala este daca sunt suficiente pentru a indeparta social networkerii de site-uri precum Facebook si Twitter.

Rivalul Yahoo ofera deja un serviciu ce permite oamenilor sa vada update-uri de pe site-uri precum Twitter si Flickr din interiorul paginii lor Yahoo Mail.

Noile functii sunt incluse direct in serviciul gratuit de e-mail Gmail. Utilizatorii pot posta update-uri publice sau private – cunoscute ca buzz-uri – si imparti continut de pe alte site-uri precum Twitter, YouTube, Flickr si Picassa. Mesajele – scoase in evidenta cu un simbol Buzz – sunt incorporate direct in inbox-ul Gmail al utilizatorului. Update-uri sunt adaugate automat in pagina de profil a utilizatorului, in timp ce update-urile publice vor fi disponibile si pentru motoarele de cautare.

Site-ul mai include si elemente Twitter, precum posibilitatea de a „urmari” oamenii ce impartasesc update-uri si functii ce apar in Facebook, precum capacitatea de a „place” un continut. De asemenea, compania a integrat serviciul si cu platformele sale mapping si mobile.

Nu este prima data cand Google a incercat sa lanseze o retea sociala. In 2004, aceasta a lansat Orkut. Totusi, desi a devenit mare in tari precum Brazilia si India, a fost umbrit de site-uri precum Facebook.

De asemenea, recent compania a lansat Google Wave, un tool ce combina e-mail, mesageria instant si posibilitati de colaborare pe documente in timp real.

Citeste articolul pe: SmartNews

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 468 ori.

Publica un raspuns