Grapefruit si Arcsett au creat conceptul pentru relansarea retelei de magazine UPC Romania, al doilea mare operator de cablu TV de pe piata din Romania. Noa viziune a fost implementata intr-un prim magazin pilot (concept store), deschis pe 27 ianuarie 2010 in Bucuresti.
Plecand de la viziunea brandului UPC Grapefruit a identificat tipurile de interactiuni si zonele functionale, a definit fluxul de circulatie si a creat componentele de branding ale noului concept. Arcsett a creat conceptul arhitectural, designul de retail si a furnizat servicii de management de proiect si implementare pentru magazinul pilot.
„Am avut ocazia sa cream o experienta cu totul altfel pentru clientii UPC. Ne-am gandit in primul rand la cei cu fobie fata de tehnologii complexe si am simplificat totul pana cand totul a devenit accesibil tuturor celor care ar intra in magazin”, a declarat Marius Ursache, Chief Creative Officer Grapefruit.
Primul magazine are o suprafata de aproximativ 130 mp si este situat in Soseaua Mihai Bravu Nr. 35.
Modul in care este amenajat magazinul permite vizitatorilor sa interactioneze cu produsele, in cadrul zonei „demo”, unde pot fi incercate cele mai noi produse si servicii UPC (DVR, HD, WiFi, etc.). Clientii au de asemenea la dispozitie touch-screen-uri prin care pot accesa singuri informatiile de care au nevoie, acesta fiind un prim pas catre implementarea serviciilor de self-care.
DETALII:Citeste si: UPC deschide, maine, primul concept store

Citeste articolul pe: Capital

Grapefruit si Arcsett au „redesenat” magazinele UPC Romania

Grapefruit si Arcsett au creat conceptul pentru relansarea retelei de magazine UPC Romania, al doilea mare operator de cablu TV de pe piata din Romania. Noa viziune a fost implementata intr-un prim magazin pilot (concept store), deschis pe 27 ianuarie 2010 in Bucuresti.
Plecand de la viziunea brandului UPC Grapefruit a identificat tipurile de interactiuni si zonele functionale, a definit fluxul de circulatie si a creat componentele de branding ale noului concept. Arcsett a creat conceptul arhitectural, designul de retail si a furnizat servicii de management de proiect si implementare pentru magazinul pilot.
„Am avut ocazia sa cream o experienta cu totul altfel pentru clientii UPC. Ne-am gandit in primul rand la cei cu fobie fata de tehnologii complexe si am simplificat totul pana cand totul a devenit accesibil tuturor celor care ar intra in magazin”, a declarat Marius Ursache, Chief Creative Officer Grapefruit.
Primul magazine are o suprafata de aproximativ 130 mp si este situat in Soseaua Mihai Bravu Nr. 35.
Modul in care este amenajat magazinul permite vizitatorilor sa interactioneze cu produsele, in cadrul zonei „demo”, unde pot fi incercate cele mai noi produse si servicii UPC (DVR, HD, WiFi, etc.). Clientii au de asemenea la dispozitie touch-screen-uri prin care pot accesa singuri informatiile de care au nevoie, acesta fiind un prim pas catre implementarea serviciilor de self-care.
DETALII:Citeste si: UPC deschide, maine, primul concept store

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 76 ori.

Publica un raspuns