HP a inceput recrutarea a 600 de studenti, proaspat absolventi si tineri cu unu-doi ani de experienta pentru centrul de operatiuni (Global eBusiness Operations Center – GeBOC) pe care il are in Bucuresti. Pe langa limba engleza, candidatii trebuie sa mai cunoasca cel putin o alta limba straina dintr-o lista de 22, printre care germana, franceza, spaniola, italiana, portugheza, ebraica, rusa, limbile nordice (olandeza, norvegiana, suedeza) sau cele slave (ceha, poloneza, slovaca). Cunoasterea mai multor limbi straine constituie un avantaj, potrivit Ancai Tapai, Staffing Lead, Hewlett-Packard Romania. Compania ofera si training care poate dura intre doua saptamani si trei luni, in functie de pozitia ocupata, dar si suport din partea specialistilor GeBoc. Pozitiile deschise sunt pe zona de relatii cu clientii sau partenerii, activitati administrative si logistice, suport, creditare si recuperare a debitelor, suport de vanzari.
„Dimensiunea si complexitatea activitatilor derulate in cadrul centrului GeBOC determina un flux dinamic din punctul de vedere al angajarilor. In prezent, centrul de servicii concentreaza eforturile a peste 2.000 de angajati, cu inalte competente in zona de limbi straine, oferind suport atat pentru celelalte divizii din cadrul HP, cat si pentru partenerii acestora”, a justificat compania decizia de crestere a efectivului de angajati cu 30%, anul acesta.
Citeste articolul pe: Financiarul
HP a inceput recrutarea a 600 de studenti, proaspat absolventi si tineri cu unu-doi ani de experienta pentru centrul de operatiuni (Global eBusiness Operations Center – GeBOC) pe care il are in Bucuresti. Pe langa limba engleza, candidatii trebuie sa mai cunoasca cel putin o alta limba straina dintr-o lista de 22, printre care germana, franceza, spaniola, italiana, portugheza, ebraica, rusa, limbile nordice (olandeza, norvegiana, suedeza) sau cele slave (ceha, poloneza, slovaca). Cunoasterea mai multor limbi straine constituie un avantaj, potrivit Ancai Tapai, Staffing Lead, Hewlett-Packard Romania. Compania ofera si training care poate dura intre doua saptamani si trei luni, in functie de pozitia ocupata, dar si suport din partea specialistilor GeBoc. Pozitiile deschise sunt pe zona de relatii cu clientii sau partenerii, activitati administrative si logistice, suport, creditare si recuperare a debitelor, suport de vanzari.
„Dimensiunea si complexitatea activitatilor derulate in cadrul centrului GeBOC determina un flux dinamic din punctul de vedere al angajarilor. In prezent, centrul de servicii concentreaza eforturile a peste 2.000 de angajati, cu inalte competente in zona de limbi straine, oferind suport atat pentru celelalte divizii din cadrul HP, cat si pentru partenerii acestora”, a justificat compania decizia de crestere a efectivului de angajati cu 30%, anul acesta.
Citeste articolul pe: Financiarul