HP a inceput recrutarea a 600 de studenti, proaspat absolventi si tineri cu unu-doi ani de experienta pentru centrul de operatiuni (Global eBus­iness Operations Center – GeBOC) pe care il are in Bucuresti. Pe langa limba engleza, candidatii trebuie sa mai cunoasca cel putin o alta limba straina dintr-o lista de 22, printre care ger­mana, franceza, spaniola, italiana, portu­gheza, ebraica, rusa, limbile nor­dice (olandeza, norve­giana, suedeza) sau cele slave (ceha, poloneza, slovaca). Cunoasterea mai multor limbi straine constituie un avantaj, potrivit Ancai Tapai, Staffing Lead, Hewlett-Packard Romania. Com­pania ofera si training care poate dura intre doua saptamani si trei luni, in functie de pozitia ocupata, dar si suport din partea specialistilor GeBoc. Pozitiile deschise sunt pe zona de relatii cu clientii sau partenerii, activitati ad­ministrative si logistice, suport, creditare si recu­pe­rare a debitelor, suport de vanzari.
„Dimensiunea si complexitatea acti­vitatilor derulate in cadrul cen­trului GeBOC determina un flux di­namic din punctul de vedere al an­gajarilor. In prezent, centrul de servicii concentreaza eforturile a peste 2.000 de angajati, cu inalte competente in zona de limbi straine, oferind suport atat pentru celelalte divizii din cadrul HP, cat si pentru partenerii acestora”, a justificat compania decizia de crestere a efectivului de angajati cu 30%, anul acesta.

Citeste articolul pe: Financiarul

HP angajeaza 600 de tineri

HP a inceput recrutarea a 600 de studenti, proaspat absolventi si tineri cu unu-doi ani de experienta pentru centrul de operatiuni (Global eBus­iness Operations Center – GeBOC) pe care il are in Bucuresti. Pe langa limba engleza, candidatii trebuie sa mai cunoasca cel putin o alta limba straina dintr-o lista de 22, printre care ger­mana, franceza, spaniola, italiana, portu­gheza, ebraica, rusa, limbile nor­dice (olandeza, norve­giana, suedeza) sau cele slave (ceha, poloneza, slovaca). Cunoasterea mai multor limbi straine constituie un avantaj, potrivit Ancai Tapai, Staffing Lead, Hewlett-Packard Romania. Com­pania ofera si training care poate dura intre doua saptamani si trei luni, in functie de pozitia ocupata, dar si suport din partea specialistilor GeBoc. Pozitiile deschise sunt pe zona de relatii cu clientii sau partenerii, activitati ad­ministrative si logistice, suport, creditare si recu­pe­rare a debitelor, suport de vanzari.
„Dimensiunea si complexitatea acti­vitatilor derulate in cadrul cen­trului GeBOC determina un flux di­namic din punctul de vedere al an­gajarilor. In prezent, centrul de servicii concentreaza eforturile a peste 2.000 de angajati, cu inalte competente in zona de limbi straine, oferind suport atat pentru celelalte divizii din cadrul HP, cat si pentru partenerii acestora”, a justificat compania decizia de crestere a efectivului de angajati cu 30%, anul acesta.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 458 ori.

Publica un raspuns